• Fröken positiv

Dansa med vargar 2

Såg att gamla tråden var stängd. Startar genast en ny!
    Så här skrev Java när hon startade 1:an:

"Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga."

• Svar på tråden Dansa med vargar 2
  • Zeke sur

Läste bara rubriken Java men......
    det betyder ju att våra alldaglig snatter om ingeting här i krek/varg tråden skall stängas?!?!?

Ska läsa mer ikväll när jag har tid men det var tanken efter att ha läst start inlägget!!

• Majblomma12

God morgon.
    Java, jag ahr läst din tråd och jag håller inte helt med dig.

Jag gillar att det finns många kategorier och trivs med att det är stor variation. Självklart finns det trådar man retar sig på och finner totalt onödiga, men eftersom jag själv har "mina" trådar som jag vill ska vara kvar, får jag väl stå ut med att dessa andra trådar också får leva, hur irriterande jag än tycker de är.

Ex. så kan man ju knappast påstå att den tråd om Buffy som jag "hänger" i är relevant för familjelivet (fast sambon skulle kanske ha åsikter här? ), likaså har vi en frågesport om just allt som är Buffy- och Angelrelaterat. Snacka om OT. Men jag har haft så oerhört roligt i de där trådarna och hittat nya vänner, så jag är glad att de tillåst.

Vad jag i stället skulle önska är en uppstramning av rubriksättandet. Som det är nu kan ju en rubrik vara allt från ett halvt inlägg till enbart ett ord, av typen "Hjälp!". Inte minst det senare är irriterande, för det gör det omöjligt att veta vad tråden handlar om, utan att klicka på den. Då blir det svårt att sålla aktivt i sitt letande efter bra trådar. Hur en uppstramning av rubriksättande skulle kunna gå till, rent praktiskt, vet jag dock inte. En anmälningspunkt, kankse? Att man skulle kunna få tråd bortplockad pga felaktig/intetsägande rubrik?

Seize the moment, 'cause tomorrow you might be dead
  • Fiaflopp

Morrn morrn....hittade en översättare i går,bor ju där jag bor är där finns det en heeeel del Finnar som tur(?) är
    Hmm....nu spackar målaren och donar,måste ju ut från datarummet och fylla på kaffet men det får han ta att jag stör lite...

• Amadea

God morgon!!
    Jär är varken för eller emot Javas tråd eller ämnet i tråden.
    Alla får ha vad det vill bara jag får ha mitt dvs den här tråden

• Lajsa

God morgon alla vänner!
    Vilken underbat härlig dag...NOT är skit nervös ska t Dr kl 13:45 flera timmar dit.
    Ska gå ut i frigge boa och se om inte min darling har en slägga så jag kan slå mig själv i huvudet så jag kan sova i några timmar.

• Lajsa
    Java: Läste din tråd men jag orkar inte bry mig om FL...sorry.
    jag har hållt till i svammeltrådar dvs kraktråden/vargtråden och vi kanske inte tycker den är svamlig men andra. Orkade inte läsa hela jag gillar ändå att FL har olika forum.
    Visst är det många skit trådar men vad som är skit för mig kanske inte är skit för andra.
    Jag orkar bara inte lägga ner energi p FL om hur den ska vara.
    Lajsa tråk måns
  • pricken74
    Hinner inte läsa tillbaka allt!

Java: tack för ditt råd. Vi har sagt så att vi ska lösa ut henne till halva tax värdet, vi ska ta ner en besikt.man detta för att värdera huste innan och efter rustning eftersom det vi rustar för ska inte hon tjäna på .Detta ifall vi säljer i framtiden och hon då ska ha MERA pengar. EFtersom vi har sjötomt kommer marknads värdet bli mycket mer än taxvärdet och iom att jag går hemma går inte ekvationen ihop sig. vi kan prata mer om detta irl. Jag är jätteglad för dina råd. Absolut. Men det är sååå mycket runt om kring som är struligt.
    Jag hatar detta..

Nu måste jag göra mig redo för dagens aktiviteter. Ska till mvc idag och innan det ska jag åka och lämna albin hos sin mormor och hinna gå och shoppa nått snyggt till mig själv innan eller efter.
    Har fått sambon kort

Vill även passa på att berätta att albin tagit sina första stapplande steg..men jag räknar det inte som att han går för han föredrar fortfarande livet på alla fyra..men står han och man säger till han att komma släpper han och GÅR till mamma..sen kan han även vända sig stående.. snacka om att mamma och pappa blev stolta igår.
Svar på tråden Dansa med vargar 2