• Fröken positiv

Dansa med vargar 2

Såg att gamla tråden var stängd. Startar genast en ny!
    Så här skrev Java när hon startade 1:an:

"Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga."

• Svar på tråden Dansa med vargar 2
  • Grisen81

TEM: bra namn på dom "duktiga föräldrar ligan"!!!! 
    Det var en mamma som skrev att hon trodde absolut inte hon blev en sämre förälder för att hon var helt slutkörd.. Snarare typ tvärtom att det är bara naturligt och det får man räkna med... Då skakar man bara på huvudet!!

tvilling morsa
  • pricken74
    Orkar inte läsa alla inlägg,,har grönj--ligt ont i huvet..
    Men ditt inlägg är intressant grisen,,vi har haft barnvakt flera gånger åt albin,,före 3 års ålder ingen barnvakt?? VARFÖR??? tror det bara är svårare för både förälder och barn att lämna så sent om jag får säga mitt.
    Sen finns det inget jobbigare än hönsmammor eller pappor..som att vara överbeskyddande tex..det gör ju att barnet till slut grinar för ingenting..
    Vill bara tillägga att albin inte går helt och hållet ,,han kryper helst fortfarande,,men att han har gått flera steg utan stöd. Så det dröjer nog inte så länge förens han är modig nog att föredra det tvåbenta livet istället för fyrbenta
    Var till mvc igår fick se vårt lilla liv,,men det var inte det stora ul så jag fick ingen bra titt men att hjärtat slår och det rörde sig såg jag och det är huvudsaken.
    Moderkakan ligger  i framvägg.Sen trodde hon att jag ligger lite senare än vad jag tror..Hmmm så jag gissar att jag kommer få i okt..
  • svartaskalman

Välkommen till oktober-ligan Pricken

• Majblomma12

God morgon, brudar! Grisen, jag håller med dig fullkomligt. Jag har redan bokat in morsan som barnvakt i juli då Pirates of The Caribbean 2 har premiär. Quality time with mr Depp makes Åsnan a better mum and partner. Lajsa, ha en härlig resa. Blir det första gången sen +-et som du träffar dina päron? vad härligt i så fall. Betty, hoppas du får en härlig helg i Göteborg och att allt är bra med dig och knoddarna. java, skönt att höra att Hugo mår bättre. Ang. min omröstning krävdes inte särskilt mycket enerig alls, jag bara tryckte på lite tangenter i rätt ordning, och vips - där var den! SS, här är solen på väg att bryta igenom, så om några timmar kanske det ljusnar hos er också. Sitter på jobbet så nu måste jag faktiskt jobba. Ha en bra dag, alla.

Seize the moment, 'cause tomorrow you might be dead
  • Majblomma12

Varför for alla mina fina stycken ihop??? Hej Prickis!

Seize the moment, 'cause tomorrow you might be dead
  • Grisen81

pricken74: Det där med barnvakt så var det att de hade pratat med en barnpsykolog som sa att det var en traumatiskt upplevelse för en så liten att skiljas från mamma och det kunde ge men för livet... bla bla bla.... Jag tror man får men för livet att ha en morsa på sig hela tiden som vägrar att lämna en i fred!!! Jag har oxå¨haft barnvakt åt mina några gånger.. Min mamma och pappa har tagit dom och Thomas syster (gudmor) några gånger.. Jag skulle inte lämna dom åt någon annan. Då vi har haft barnvakt har jag och T sovit och ätit god mat.

tvilling morsa
  • Grisen81

shit jag skrev sambons namn i inlägget...ja ja....sorry dud!!

tvilling morsa
  • TEM

Ville bara tillägga att jag skulle föredra, mormor och farmor närmare och kunna låna bort lilla damen en dag bara för att få att få något gjort här hemma. Då menar jag inte bara det man gör för att få vardagen att flyta. Att städa i lugn och ro utan att jaga en som klättrar på allt

• Grisen81

Gud barnen lyckades välta ner vårat klaffbord med 4 stolar bakom som stod längs väggen när de var i sina gåstolar och Victor fastnade mellan skivan och satt klämd med handen.. Nu är handleden svullen och röd.. men han viftar och har sig så jag tror inte det är någon fara, men jag blev helt skakis när han satt fast under 20 kg bord och stolar
    Man får väl observera handen under kvällen...

tvilling morsa
Svar på tråden Dansa med vargar 2