Inlägg från: Anonym (hur gör man?) |Visa alla inlägg
  • Anonym (hur gör man?)

Ärliga nätdejtingstråden!

Kreativt kaos skrev 2013-02-22 18:04:55 följande:
    Hur gör man: vad tråkigt :( men skriver han ändå först ibland så vill han kanske ändå men inte har tid just nu :) dock påminner han ju väldigt mycket om min dejt och det sket sig ju :/
    ja. jag har bestämt mig för att inte höra av mig förrän tidigast på måndag, om han inte hör av sig nåt innan. Men rätt vad det är "gillar" han nåt jag skrivit på FB och så där så jag fattar inte...
  • Anonym (hur gör man?)
    modesto skrev 2013-02-22 18:16:42 följande:
    att någon försvinner behöver inte betyda att de dumpar, de kanske behöver mer tid att fundera. Om han "gillar" något du skriver kan det betyda att det finns ett hopp. Det är ganska ofta sådana "gränsfall" inom dejting, när någon inte vet säkert hur man själv känner.
    ja precis. Och han är så pass artig av sig så jag tror inte han bara skulle "smita" utan han säger säkert nåt till slut om hur han vill ha det. Är bra med ett tydligt besked oavsett vilket det är ändå
  • Anonym (hur gör man?)
    Kreativt kaos skrev 2013-02-22 18:21:37 följande:
    Hur gör man: Ja han verkar ju verkligen velig...men hör inte av dig och låt honom jaga :)
    ja det får bli så...bara det att jag har lite svårt sitta och göra inget men jag får helt enkelt hålla mig undan från FB lite så jag inte ser hans foto:)
  • Anonym (hur gör man?)

hjälp! Blev plötsligt kontaktad av en jag var på dejt med i januari, som sen inte blev nåt mer. Ingen av oss hörde av sig efteråt. Har inte tänkt på honom mer. Nu undrade han om jag vill ha sällskap och se på melodifestivalen i morgon...jag svarade att jag blev lite överrumplad.

Borde jag säga nej bara rakt av? Han är en helt ok och schysst person, jag kan absolut se mello med honom....men jag undrar om han tror det ska hända nåt annat också. Han vet om att jag hoppas lite på dejten från i veckan, det berättade jag om. Han menade att det är väl dumt sitta och glo på varsitt ställe och det kan han väl ha en poäng i. Hur skulle ni ha gjort?

• Anonym (hur gör man?)

hm...jag messade honom att jag inte tycker det är en så bra ide när jag tänker på den här andra dejten just nu. Får se hur han tar det....

• Anonym (hur gör man?)
    Afrodita1979 skrev 2013-02-23 08:28:08 följande:

Märker att man påverkas en hel del att bli "dissad" Har ju blit det 2 gånger i rad nu ju... dels dejten nu o han som jag träffade när jag var ute på min mello-kväll om ni minns?
    Kände mig jättelåg igår kväll... somnade tidigt o ville bara sova typ. Känns iofs bättre idag men ändå tråkigt. Nu vet jag inte om man ska börja chatta med andra direkt eller ska man typ först komma över detta... eller hur tänker ni??
    Hur gör man? Obestämd   

så känner jag lite också eftersom min dejt i veckan ännu inte sagt nåt om hur han tänker. Det är klart det är trist bli dissad om man nu själv kände det kunde ha blivit nåt mer än bara en dejt.
    Men helt klart bra att ha nåt annat att göra. Jag ska gå och simma :)
  • Anonym (hur gör man?)

men om man ska vara positiv.....kunde den här mannen höra av sig så här bara out of the blue så kanske den andra kan göra det också så småningom, haha...det kanske finns en viss inbyggd tröghet för vissa

• Anonym (hur gör man?)

fick svar nu att han förstod och det var helt ok, men att han gärna är vän ändå. så slutet gott allting gott.

• Anonym (hur gör man?)
    Afrodita1979 skrev 2013-02-23 09:08:38 följande:
    Måste bara dela med mig av en skitkul grejer - vi behöver ju skratta lite i tråden

Se denna!!! Såååå kul!!! Höll på att dö av garv!! Hennes reaktion är ju bara sååå bäst, haha!!

" rel="nofollow" target="_blank">

haha, otroligt hur lugn hon var, att hon inte bara skrek, det hade nog jag gjort:)
  • Anonym (hur gör man?)

change of plans...bjöd in killen ändå, med tydliga instruktioner om att det är på kompisnivå:)

Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!