Ärliga nätdejtingstråden!
tack alla andra också för uppmuntran:)
tack alla andra också för uppmuntran:)
jag är rak och rättfram, nojar lite inom mig kanske ja, men inte när jag träffar dejten. Jag talar om vad jag tycker, om jag känner bra vibbar. Sen får jag bara hoppas jag inte skräms genom att vara sån:)
jag tror jag går åt! Träff i morgon då och jag har alldeles för höga förväntningar känner jag. Hittills har jag bara varit på dejter som inte lett till mer och nu vill jag SÅ gärna att det här ska leda till en dejt 2 osv. Har helt andra vibbar inför den här dejten än de andra jag varit på. Men det kanske inte han har, det vet jag förstås inget om.
får nästan ont i magen:)
och jag har chattat med min dejt för imorgon, allt känns bra:) Hoppas dejten blir som jag hoppas bara
*pustar ut* Haft en trevlig fikaträff, gick mycket bra. Avslappnat, mycket prat och skratt. Vill gärna ses igen så får hoppas det blir så:)
min dejt från i går är lite försiktig, ville smälta intrycken från igår. Helt ok förstås. Jag skickade ett litet snällt meddelande i fm och fick svar att "jag måste få reflektera" :) nu törs jag inte säga ett pip förrän han gör det själv.
Helt säker på att han tyckte dejten var lika trevlig som jag tyckte. Den här tror jag är värd att vänta på men trist då om han kommer fram till att han inte vill ses mer.