Inlägg från: Anonym (hur gör man?) |Visa alla inlägg
  • Anonym (hur gör man?)

Ärliga nätdejtingstråden!

tack alla andra också för uppmuntran:)

• Anonym (hur gör man?)

jag är rak och rättfram, nojar lite inom mig kanske ja, men inte när jag träffar dejten. Jag talar om vad jag tycker, om jag känner bra vibbar. Sen får jag bara hoppas jag inte skräms genom att vara sån:)

• Anonym (hur gör man?)

jag tror jag går åt! Träff i morgon då och jag har alldeles för höga förväntningar känner jag. Hittills har jag bara varit på dejter som inte lett till mer och nu vill jag SÅ gärna att det här ska leda till en dejt 2 osv. Har helt andra vibbar inför den här dejten än de andra jag varit på. Men det kanske inte han har, det vet jag förstås inget om.

får nästan ont i magen:)

• Anonym (hur gör man?)

och jag har chattat med min dejt för imorgon, allt känns bra:) Hoppas dejten blir som jag hoppas bara

• Anonym (hur gör man?)
    Afrodita1979 skrev 2013-02-18 21:57:53 följande:

Åhh va spännande!! Håller tummarna nu att det kommer kännas bra...
    Vet ju inte så mkt om dig, lite nyfiken e jag... var i landet bor du och hur gammal e du??  

Själv längtar jag tills andra dejten på lördag! Vi messar och skriver och snacket mellan oss går bra... jag har en tendens att falla för kaxiga och dryga killar och jag märker att han tllhör denna sorten fast på det braiga sättet... han är precis på gränsen och sen så kontrar han med ett icke-kaxigt mess utan bara jävligt gulligt... Solig
    Nu hoppas jag på bättre utfall denna gången efter dejt nr 2... om ni minns äckelkyssen  i julas där allt kändes bra efter första dejten o efter andra dejten så bara vände det totalt för mig och jag var inte alls intresserad... hoppas inte det blir så på lördag. Dock e jag lite orolig vad han kommer ha på sig för kläder ( YNK ) för när vi sågs på första dejten hade han sin uniform ( Tusse, han har oxå en typ av uniform när han jobbar ) Men tror han kommer bli godkänd på den fronten, iallafall som det känns nu 
    jag finns i Örebro, född -70:)

jag är mest orolig för att min dejt inte ska vara lika intresserad som jag....*ångest*
  • Anonym (hur gör man?)

*pustar ut* Haft en trevlig fikaträff, gick mycket bra. Avslappnat, mycket prat och skratt. Vill gärna ses igen så får hoppas det blir så:)

• Anonym (hur gör man?)
    Anonym (Sofia) skrev 2013-02-19 15:41:31 följande:
    Hur ska man egentligen tolka det när en kille tar lång tid på sig att svara på mejl? Har under en tid skrivit med en kille på HP och i början verkade han väldigt intresserad (var han som tog kontakt med mig från början). Men nu under de senaste 1-2 veckorna typ så tar han allt längre tid på sig att svara, kan ta flera dagar ibland. Ser att han har läst mitt meddelande, men han väntar ändå med att svara.

Han verkar inte vara online lika ofta längre heller, så det är väl möjligt att han har träffat någon annan. I vilket fall som helst känns det ju som att han har tappat intresset, för annars tar man väl inte så lång tid på sig att svara?
    har samma erfarenheter ...och jag har nog gjort så själv nån gång också. Kanske har han nån annan på gång men inte vill tappa dig helt, ifall liksom. Tyvärr är det väl lite så i datingbranchen
  • Anonym (hur gör man?)
    Anonym (rainbow) skrev 2013-02-19 16:43:11 följande:
    Jag har inte skrivit något ännu. har ju liksom a.l.d.r.i.g. skrivit till någon med barn annat än för ett tack, men nej tack. HUR GÖR MAN?! haha

Nej men, ni som har barn, när,var,hur tycker ni att det är okej att man tar upp saker som har med just barnen att göra (typ hur funkar det med deras mamma, vill han ha fler barn, osv)?

...Och ni skulle inte vilja veta att jag eg. inte dejtar killar med barn, eller?
    jag tar upp sånt direkt, men jag har ju egna barn så det gäller åt båda hållen liksom. Men du, om du vet att du inte är intresserad av killar med barn så gör du er båda en björntjänst om du inleder nåt och sen kommer på att du inte kommer orka med barnen.
  • Anonym (hur gör man?)
    Filipis skrev 2013-02-19 17:12:48 följande:
    Ser man när de läst era mail då? Menar dessa sega killar.. De kanske loggade in och sedan kom något emellan. Tar väl ett tag innan man loggas ut automatiskt?
    Det står klockslag när de har öppnat mailet
  • Anonym (hur gör man?)

min dejt från i går är lite försiktig, ville smälta intrycken från igår. Helt ok förstås. Jag skickade ett litet snällt meddelande i fm och fick svar att "jag måste få reflektera" :) nu törs jag inte säga ett pip förrän han gör det själv. 
    Helt säker på att han tyckte dejten var lika trevlig som jag tyckte. Den här tror jag är värd att vänta på men trist då om han kommer fram till att han inte vill ses mer.

Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!