Ärliga nätdejtingstråden!
ska iväg på dejt om ett par timmar men har haft en otroligt tung dag mentalt pga jobb och barnen...vill ju men känns inget peppande precis just nu. Hoppas humöret svänger....
ska iväg på dejt om ett par timmar men har haft en otroligt tung dag mentalt pga jobb och barnen...vill ju men känns inget peppande precis just nu. Hoppas humöret svänger....
ooook...törs man ens säga att jag varit på dejt sen kl 20 i fredags tills söndag ca kl 17?
jag håller med om detta med meddelanden. Jag svarar sällan när man får ett "hej, hur är det?"
När jag skriver till nån försöker jag få till en fängslande rubrik tex " en sån otroligt trevlig presentation du har:) ," din presentation fascinerar mig"
eller nåt skojigt om det fanns nåt i presentationen att plocka upp redan där som man kan busa lite med
Sen skriver jag aldrig såna där kort meddelanden utan lite mer så här "hej, gillade din text (säger sällan att jag gillade bilderna även om jag gjorde det) , Jag sysslar också med XXXXXX, eller lyssnar på samma musik som du (eller vad som nu får att plocka upp) Hoppas detta mail gör dig tillräckligt nyfiken för att gå in och titta på min profil. Om det är nåt där som fångar ditt intresse kanske du skriver tillbaka. Om inte, önskar jag dig en bra dag"
får ju nästan alltid svar då, även om en del är att de inte är intresserade men de flesta tycker nog att man förtjänar ett svar i alla fall.