Inlägg från: Anonym (hur gör man?) |Visa alla inlägg
  • Anonym (hur gör man?)

Ärliga nätdejtingstråden!

ska iväg på dejt om ett par timmar men har haft en otroligt tung dag mentalt pga jobb och barnen...vill ju men känns inget peppande precis just nu. Hoppas humöret svänger....

• Anonym (hur gör man?)
    Kreativt kaos skrev 2013-03-08 17:26:31 följande:
    Fast de kanske blir som när man ska ut på krogen, dom kvällar man är mest opepp blir roligast ;) jag håller tummarna för dig iaf!!  vem är killen då? :)
    det är han som jag skrev om tidigare som  bara skulle vara kompis tyckte jag, men som jag övervägde ha en dejt till med för att se vad jag tycker egentligen :)  Skulle väl eg setts i morgon men han tyckte jag lika gärna kan komma idag så det blir en helhelg om allt faller väl ut...eller så åker jag hem i morgon om vi går varann på nerverna, haha
  • Anonym (hur gör man?)

ooook...törs man ens säga att jag varit på dejt sen kl 20 i fredags tills söndag ca kl 17?

• Anonym (hur gör man?)
    Filipis skrev 2013-03-10 19:24:25 följande:
    Törs ? Vad gjorde ni egentligen ?:P :)
    jaa...man hinner ju göra rätt mycket på två dygn:)

Vi hann laga mat 4 ggr, rätt bra aktivitet för att se om man funkar ihop i en praktisk situation. vi pratade en himla massa, drack vin, spelade sällskapsspel, såg på mello...och ja...lite till som ni säkert kan räkna ut:)
  • Anonym (hur gör man?)
    Kreativt kaos skrev 2013-03-10 19:21:33 följande:
    Ska försöka.... men har en förmåga att tänka för mycket :S
    så där är jag också...och nu efter min långdejt tänker jag ju inte mindre...
  • Anonym (hur gör man?)

jag håller med om detta med meddelanden. Jag svarar sällan när man får ett "hej, hur är det?"

När jag skriver till nån försöker jag få till en fängslande rubrik tex " en sån otroligt trevlig presentation du har:) ," din presentation fascinerar mig"
    eller nåt skojigt om det fanns nåt i presentationen att plocka upp redan där som man kan busa lite med

Sen skriver jag aldrig såna där kort meddelanden utan lite mer så här "hej, gillade din text (säger sällan att jag gillade bilderna även om jag gjorde det) , Jag sysslar också med XXXXXX, eller lyssnar på samma musik som du (eller vad som nu får att plocka upp) Hoppas detta mail gör dig tillräckligt nyfiken för att gå in och titta på min profil. Om det är nåt där som fångar ditt intresse kanske du skriver tillbaka. Om inte, önskar jag dig en bra dag"

får ju nästan alltid svar då, även om en del är att de inte är intresserade men  de flesta tycker nog att man förtjänar ett svar i alla fall.

• Anonym (hur gör man?)
    Afrodita1979 skrev 2013-03-10 19:43:52 följande:

Skål
    Ojoj, grattis! Vad kul det låter!! Lätt att man blir avis.. Men glad för din skull  
    man tackar:) Bra uppladdning inför arbetsveckan i alla fall
  • Anonym (hur gör man?)
    Papito skrev 2013-03-10 20:01:53 följande:
    Den här långa dejten var väl dessutom med den där mannen du inte var intresserad av? Eller tänker jag fel nu? Har hans aktier stärkts eller ligger han fortfarande efter de andra två?
    precis. Jag tyckte det var värt att träffa honom igen för att se vad han mer kunde tänkas ha för kvaliteter. Hade anat att det fanns mer bakom skalet än jag hade upptäckt. Han ligger definitivt inte efter de andra två:) Får fundera lite på om jag tror på det här eller inte...är ju så mkt som ska fungera om man ska ge sig i kast med det.
  • Anonym (hur gör man?)
    Filipis skrev 2013-03-10 20:41:34 följande:
    Det var inga fler än jag som asgarvade när omröstningen var.. Gina kunde knappt hålla sig och han i juryn " jo, jag heter faktiskt så" :D
    jag mindes honom från förra årets mello, makalöst roligt namn!

• Anonym (hur gör man?)
    Angelven skrev 2013-03-10 20:35:53 följande:
    Cool

.... klart man törs....

Törs man säga att jag nog faktiskt spenderat en lång stund i telefon med den sista av de fyra .... Hon som jag nog trodde egentligen var väldigt mycket vad jag letar efter ...

... nu gäller det bara att hitta en datedate  
    då hoppas jag ni hittar ett bra datum:)
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!