Inlägg från: Anonym (hur gör man?) |Visa alla inlägg
  • Anonym (hur gör man?)

Ärliga nätdejtingstråden!

Angelven skrev 2013-03-10 20:38:39 följande:
    Min syn på mello är skadad i grunden

...såg på mello och lite till  

Hoppas och antar att allt är alldeles underbart med dig/för dig  
    haha, det var en mycket avspänd helg! Inga problem att fylla tiden ihop och det är ju rätt viktigt. Jodå, det är bara bra med mig men det finns lite saker som kanske gör att jag är tveksam ändå, har inget med honom att göra direkt, mer om att vi bor en bit ifrån varann  och lite sånt. Kan ta det i den privata tråden om jag blir insläppt. Har sökt medlemskap nyss:)
  • Anonym (hur gör man?)
    Afrodita1979 skrev 2013-03-10 21:21:52 följande:
    Robin med låten You

Goat edition här
    " rel="nofollow" target="_blank">

Sj röstade jag på  Sean Banan 10 gånger
    nej goat edition är taskig!!!! Robin är riktigt bra tycker jag, och så ung, han kan få en fantastisk karriär
  • Anonym (hur gör man?)
    Papito skrev 2013-03-11 11:18:46 följande:
    Har jag nämnt att jag är topp 3 i världen på sällskapsspel?
    Jag kan vara din speldejt två ggr, bara för att du ska få impa, inga krav på naturabetalning Skål

haha, jag är ju också topp tre (minst) på sällskapsspel!
  • Anonym (hur gör man?)
    Anonym (nybörjare) skrev 2013-03-11 12:36:13 följande:

jag är intresserad av en 58-åring
    själv är jag 46
    det är inte kalenderåren som spelar roll utan sinnet och naturligtvis fysiken Flört

ju äldre man blir desto minde viktigt är det med åldersskillnaden tycker jag. Klart det är större skillnad om man tex är 20 och träffar en som är 35 än om man är äldre fast med samma skillnad
  • Anonym (hur gör man?)
    Papito skrev 2013-03-11 13:43:21 följande:
    Nja..om jag skriver att hon är tvåä eller trea så innebär det rimligtvis att det bara är de placeringarna man kan kämpa om...förstaplatsen är redan tagen, sorry!

jag nöjer mig med två eller trea, jag är inte alls tävlingslysten , jag bara är så bra ändå *storsint* :)
  • Anonym (hur gör man?)
    Papito skrev 2013-03-11 19:39:09 följande:
    Först och främst kan de få älska mig..haha.

Klart de får älska att träna men det känns som att man läser samma presentation men med lite olika ord och upplägg. Vore kul att läsa någon som säger något mer än det vi redan vet, att alla vill hålla sig i form och vill resa. Dessutom ljuger många om det eftersom de tror att det måste stå med

Personligen har jag inga problem med en tjej med "några kg för mycket"...har hon charm, en bra personlighet och är bra i övrigt så kan jag attraheras precis lika mycket av henne som av en smal tjej. Det har aldrig varit avgörande för mig.
    Jag tycker att det är attraktivt med en kvinna som kanske har fem kg för mycket men kan leva med det, när hon kan vara bekväm med det, så jäkla sexigt. Skulle få krupp om jag träffade en tjej som måste sminka sig innan hon går ner till snabbköpet för att köpa morgonmjölken....men det vet ni redan, det har jag tjatat om tidigare, haha.
    Därmed inte sagt att hon inte får bry sig om sitt utseende..men det ska finnas en naturlig balans.
    å vad skönt med en karl som säger så! Nog för att jag känner mig rätt nöjd med mig själv hur jag ser ut men man kan få lite noja för mindre ibland när man inser att vissa män verkligen går på utseendet.
  • Anonym (hur gör man?)
    ulfsas skrev 2013-03-11 19:59:52 följande:
    Är det inte så att vi alla har vår smak vad gäller utseende, tjocklek, humor, rökare ja/nej, dricker måttligt eller för mycket, personlighet, hur mycket de tränar mm mm. Man har en nivå som man inte vill gå under av olika skäl.
    Ett exempel är om en tjej om tjejen röker regelbundet eller om hon inte kan hantera sprit, det skulle gå bort för mig.

Vi vill ha någon som passar oss själva och om denne sedan är smal eller tjock eller ser bra ut i andras ögon spelar ju ingen egentlig roll bara det passar mig/oss. Alla har vi olika smak. Inget att noja över om någon inte gillar en för då finns det nog en annan bakom kröken.

Man vill ju åndå inte ha någon som inte gillar ens utseende eller hur.

Sammantaget är väl en charmig tjej (kille för er tjejer) något man vill ha.

så är det givetvis:)
  • Anonym (hur gör man?)

måste bryta in med lite musik:)

ny mix av vinnarlåten..me like!

• Anonym (hur gör man?)
    ulfsas skrev 2013-03-11 22:34:47 följande:
    Du har så rätt men det florerar även thé ibland. Kollade på nätet just och te är den rekommenderade svenska stavningen.

Te är gott iaf. Jag har Chaite som favvo just nu. 
     Här i stan finns ett ställe som heter "Theas" och jag minns att det var någon språkprofessor som påpekade nåt i stil  med: "jaha, här ska ni visst vara märkvärdiga och stava te så där speciellt" med lite snorkig röst, varpå någon svarade: "det är inte ett cafe eller tehus, det är en frisersalong och ägaren råkar heta Thea" hahaha
  • Anonym (hur gör man?)

jag har gått ner en del, säkert delvis pga skilsmässan, bra bantningskur :) men jag höll ju på att gå ner ändå. Insåg att kläderna inte passade osv men nu är jag nöjd att jag kommer i stl 38 som var mitt mål hela tiden. Simmar och står i så gott jag hinner och det är skönt att röra på sig!

Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!