Ärliga nätdejtingstråden!
har haft en svårbedömd dejt ikväll. Helt ok man, belevad, trevlig, lättsnackad. Men ändå....klickade kanske inte helt, ska överväga om jag ska ge det en chans till innan jag bestämmer mig eller inte.
har haft en svårbedömd dejt ikväll. Helt ok man, belevad, trevlig, lättsnackad. Men ändå....klickade kanske inte helt, ska överväga om jag ska ge det en chans till innan jag bestämmer mig eller inte.
Apropå detta att artigt säga nej tack...su har jag en igen som inte vill ta ett nej för ett nej...varför ska jag då vara ratig och svara (igen)?
han har mailat tre ggr. Första för ett tag sen då svarade jag att han bor för långt bort. Igår kom mail nr 2 och det svarade jag inte på, då kom det ett mail till med "värst vad du ska vara svårpratad:)" så då svarade jag. Bad om ursäkt att jag inte svarade på förra mailet, men han bor för långt bort och jag tycker inte det är nån ide dra igång nåt då. Fick ett mail till där han lite beklagande skriver "man får så många liknande svar, hur ska jag då kunna visa vad jag har att erbjuda?" så jag svarade igen att han kanske borde filtrera så han bara får de i närområdet? Hoppas han tar det på rätt sätt....
jag har inte reflekterat över om männe nler eller inte, men jag tycker de flesta går det? Eller så är dte de jag fastnar för så teorin stämmer nog:)
Jag bytte min egen bild för ett par dagar sen, från en mer leende till en med bara ett litet (knappt) småleende. Har inte märkt nån skillnad i trafiken:) Tror ändå jag ska försöka ta nåt nytt kort, är inte helt hundra nöjd med det själv:)
jag får ett antal mail varje dag men mest på helgen, antar det är då folk har mer tid. Speciellt söndageftermiddag bombas det på:)
Får ofta höra att jag är "söt" (för min ålder antar jag de menar...haha) och även att jag har en fin text (tror den är lite lång, ska nog korta ner lite nån gång när jag ids)
vad säger ni om detta?
Mailat lite med en man nån dag bara. Jag frågade hur gamla/nya hans foton var (för jag har insett att en del har lite halvgamla bilder som kan vara ganska annorlunda mot sanningen) Han blev lite stött, tyckte att jag "testade" honom och nu var han tveksam om att fortsätta prata med mig.
Var det en så otroligt hemskt fråga? Jag har fått samma fråga själv. Jag förklarade att jag inte är så ytlig men givetvis spelar det en liten roll med utseendet iaf. Han fastnade dock i tolkningen att jag utgick från att han skulle lura mig...och sån är jag inte alls. Det var han som kontaktade mig. Kan inte tro han hade gjort det om han tyckt jag såg alldeles gräslig ut...
borde jag låtit bli fråga? Eller är det han som var lite känslig?