-
tack:) går det som jag tror så kommer det slå gnistor!Anonym (rainbow) skrev 2013-01-22 22:01:50 följande:Ja men då håller jag tummarna och önskar dig lycka till :)
-
ja man får en del knepiga/roliga/dåligaIsnogood skrev 2013-01-24 18:03:52 följande:
Själv fick jag flera gånger mail innehållande "Läste din profil o föll för dig"
Ok...Va ju bara en liten liten hake där då, för jag hade nämnligen inte någon profiltext alls
Idag fick jag mail från en som var ca 10 år yngre än mig, i min stad "middag. bio, myskväll?"
jag svarade "tack, det trevligt men du är lite för ung för mig:)"
fick halvsurt svar...."du borde väl vara glad att nån yngre vill träffa dig"
tror jag sårade hans manliga ego, hahaha -
ja det ÄR så synd om mig...så jag borde gå med på den unge mannens erbjudande nu när han var så snäll, heheAnonym (33-åring) skrev 2013-01-24 22:05:09 följande:
... och du är uppenbarligen inte glad att nån äldre inte vill träffa digStackars liten!
-
skit...min dejt på lördag har ställt in! djeflar....
-
ska väl inte gå in på alla detaljer men det finns en kvinna till i bilden...det visste jag om, men jag visste inte hur tajta de tydligen är...så det är nog lika bra:)Anonym (nybörjare) skrev 2013-01-24 22:21:31 följande:
Aj då, vad hade han för ursäkt?
jag vandrar vidare...har två andra kandidater som jag chattar med:) -
tror han tog hinten ändå, haha. Jag är noll intresserad av yngre män än mig:)Anonym (33-åring) skrev 2013-01-25 00:04:08 följande:
jag menade att du kunde svarat så till honom -
Fast jag tycker det ger ganska mycket att läsa en profil, kanske inte just för sånt som du nämner men man märker HUR personen skriver, tonen, känslan...sånt är viktigt för migAnonym skrev 2013-01-24 23:59:57 följande:Men det spelar ju ingen roll om han läst profilen eller inte. Jag tycker inte en profil säger någonting alls om en människa. Vem skriver "jag är en oärlig lögnare som bara tänker på mig själv"? tex? Sedan om de gillar att gå i skogen och äta god mat, kolla på film, kultur, träffa väner - det gör ju ALLA..och båda fötterna på jorden etc.. Ja, det skulle ändå kunna vara vem som helst. Tills man ses vet man inget alls tycker jag. inte ens fotot stämmer särskilt bra. :)
-
jag har en dejt på lördag :)Tusse85 skrev 2013-01-25 13:14:20 följande:Helg snart! Någon som ska på dejt?
blir en med en av mina "bubblare" nu när den där andra ställde in. (jo..jag har bubblare:)) -
jag har tyvärr inte alltid svarat och det gäller mail av typen "hej" eller Vad gör du idag då?"
de ignorerar jag faktiskt.
De som skriver "hej, jag var inne och tittade på din profil, du verkar intressant, maila gärna tillbaka:)) eller så...då svarar jag artigt tillbaka.
jag har varit med om att om man svarar artigt så får man ett svarsmail där de ändå försöker etablera kontakten. Dvs de tar inte mitt artiga svar som ett nej tack, utan som en öppning till kontakt.
Tex en som blev lite surt för att jag tackade nej med förevändningen att han bodde lite för långt bort. Fick då svar ungefär "det var ett märkligt svar du vet ju inte ens om jag är flyttbar". Skulle jag hellre sagt sanningen, att han inte alls var min typ? -
och....dejt om 2,5 timme!