-
klokt....funkar sällan kasta sig in i nåt så fortander25k skrev 2013-02-23 16:35:04 följande:Hemma efter en trevlig dejt , men det kommer nog bara bli lite sporadiska kompis träffar av det hela , ny separerad :) , så hon måste landa , och reda ut vad hon vill med livet , men det var en kanon foto utställning , trevlig promenad , och gott kaffe med hon som sällskap .
-
mmm, vi kvinnor kan vi också:)ander25k skrev 2013-02-23 17:07:14 följande:Trodde att det var någonting vi män gjorde :)
-
har ni fått såna här mail nån gång då? hahaha
Har tagit bort namn osv .
Hej :)
Hur mår du? Detta är XX Från XX, intresserade av din profil, du verkar vara en trevlig och snäll person. Jag skulle vilja veta mer om dig, jag arbetar som projektledare, jag 189 CMS med atletisk personlighet.
Kan lägga mig i MSN/ på skype så att vi kan prata och kan börja att lära känna varandra. Naturligtvis kan du se mina bilder här i min profil och berätta din åsikt.
Jag önskar er en mycket trevlig tid
XX
uttrycket "atletisk personlighet" var nåt nytt, hahaha -
nej, givetvis svarar man inte på såna mail, tycker bara det är så komiskt eftersom det blir så dålig svenska i dem:)
min kompisdejt för kvällen åkte precis hem. Var faktiskt mycket trevligt och han respekterade verkligen vad jag hade sagt så det var bara mysigt:). Vi lagade mat och såg på mello + annan tv efter det, lugnt och sansat. Glad jag bjöd in honom. -
ja det var det. Kanske var precis det jag behövde, en "dejt" som inte var någon dejt, man slappnar av lite, tänker inte så noga på om det här kan bli nåt mer eller inte, eftersom jag inte tänker det är intressant på det sättet men vänner kan man ju inte få för många av:)Afrodita1979 skrev 2013-02-24 09:20:47 följande:Trevligt det låter
-
kul! :)ander25k skrev 2013-02-24 11:14:06 följande:Hon hängde med i tempot , men hon gör nog inte så mycket mer idag
svettig blev hon
men trevligt att någon är beredd att chansa lite , blir nog fler promenader .
-
nej det håller jag inte med om. Man får ha lite urskillningsförmåga och sålla bor dem, om det inte är bara sex man är ute efter. Men jag tolkar din text som att det är det du är ute efter så då spelar det förstås ingen roll:)Anonym (YOLO) skrev 2013-02-24 11:37:43 följande:Hej hej, jag är gravid i vecka 8, och jag raggar friskt på dejtingsajter, jag berättar såklart inte att jag är gravid så länge det inte syns, sen när det syns kommer jag inte bry mig, jag är på smällen -so what? De ska inte bli barnets pappa direkt...
Typ alla killar på dejtsajter vill ju bara knulla ändå. Lr hur? -
självklart kramar jag alltid de jag hälsar på, det gäller inte bara dejter det gör jag med alla så för mig är det naturligt
-
chefen ja det kan hända, kassörskan nej, det är ju bara en servicetjänst man använder sig av då.Isnogood skrev 2013-02-25 19:23:59 följande:Chefen och / eller kassörskan på snabbköpet med..?
men om jag tex träffar nån för att fika så klart jag säger hej och ger en lätt kram. När jag säger kram menar jag ju inte att man står och hånglas:) -
det har hänt att jag både tagit i hand och passat på ge en flyktig kram när man träffar en dejt. Som nån skrev, då har man ju ändå chatta och kanske pratat i tfn innan