Ärliga nätdejtingstråden!
nej godnatt kära vänner...guuud vad ni skravlar! :)
nej godnatt kära vänner...guuud vad ni skravlar! :)
hehe, idag fick jag ett kul mail på HP:
"Jag är 48, du söker upp till 47. Kanske borde vi ses för att se om vi har några känslor för varandra. En fika?. Jag har två hästar"
hahaha
här är man lite otålig....men får ju bara låta bli att vara det. Se om det blir nån mer träff med just den mannen jag hoppas på ska vilja...den andre mannen vet jag vill...men där är rollerna lite ombytta, jag tvekar lite på om man ska fortsätta eller inte. Trots allt känner jag att det är lite nyttigt för mig att vara i båda rollerna, i ena fallet vill killen nåt mer, i andra fallet vill jag mer. Det får mig att inte dra i väg för mycket i tanken utan vackert stå med båda fötterna på jorden och se vad som händer.
har alltid försökt svara artigt och tackat nej om det inte kändes intressant men min erfarenhet är just som nån skrev, att de svarar igen då och antingen försöker i alla fall, eller svarar lite surt/förolämpat
Har varit med om en som surt skrev att jag kunde väl åtminstone läsa igenom hans profil innan jag dissade. Men jag insåg direkt att det inte var nåt för mig så varför skulle jag?
Eller killen som mailade 3-4 ggr till trots mitt "nej tack" "varför tackar alla tjejer nej"? hehe tja inte vet jag, jag vet bara varför jag tackade nej...bla annat för att han bodde för långt bort. Då började han tjata om det, att det var inte SÅÅÅÅ långt bort väl? Och vi kunde väl skriva lite ändå. När jag förklarade att det inte är nån ide att skriva en massa och engagera sig när det ändå aldrig kommer bli ett möte så gav han sig (motvilligt)
Den typen hade nog mått bättre av att inte ha fått nåt svar alls tror jag
En del tar vilket svar som helst som att det ff finns en chans
hej tråden!
Jag bara undrar om någon vet hur det funkar på Mötesplatsen? Hur nogräknat är det om man går in på någons profil och det tex står "inloggad för en månad sen". Betyder det exakt en månad eller kan det betyder "mer än en månad sen", fast det inte står så. Nån som vet?