Inlägg från: Anonym (hur gör man?) |Visa alla inlägg
  • Anonym (hur gör man?)

Ärliga nätdejtingstråden!

Kreativt kaos skrev 2013-03-05 18:49:57 följande:
    Hur gör man: jo absolut, men känns som man svävar iväg i tankarna och det vet vi ju alla av erfarenhet att den andra ibland inte känner samma efter en dejt... :/ men jösses, idiot-kk är ingenting i jämförelse med denna kille och då kallade jag ändå idiot-kk för drömmannen :/
    Och han har kollat min profil 3 gånger bara idag så tror inte han heller tänker på att det syns ;)
    jag svävar alltid iväg i tankarna så jag vet vad du menar:)
    men det där låter ju som om du inte kan låta honom  passera, ta en chans! :)
  • Anonym (hur gör man?)

aaaah...känner mig lite dum. Är på gång med en tredje dejt med den här jag nämnt tidigare, som jag sagt vi bara ska vara kompisar. Har inte bestämt datum men helgen är ju ett hett tips eftersom vi båda är barnfria då:) Mitt dilemma är att jag *egentligen* hoppas på dejt med en annan i helgen, men det verkar inte bli så, så jag hade nästan slagit det ur hågen...PLUS att plötsligt hör en "gammal" av sig...en som jag aldrig trodde jag skulle få höra från nånsin igen. Han vill träffas men det är inget sagt om hur eller när. Det kan lika gärna bli en vardagskväll eller senare.

. Vad hände liksom? Från inga alternativ till kanske flera?
    Och jag känner mig inte så schysst mot nummer 1...

• Anonym (hur gör man?)
    Post partum skrev 2013-03-06 11:06:34 följande:
    Hur gör ni om ni bokat in en dejt med någon, varit taggad på den men sedan helt plötsligt ett par dagar innan känner ni nja, det här känns inte lika lockande längre? Är lite i den sitsen, killen har inte gjort något som föranlett den reaktionen utan det var mer när jag haft lite tid att fundera som jag känt att han nog inte är det jag letar efter. 

Tror att han blir ledsen om jag ställer in (typ känner att det är orättvist eller att jag dömer honom) men jag vill verkligen inte...Borde jag gå på dejten och avsluta det efteråt (tror att han skulle ta det bättre) eller ska jag vara ärlig från början och hur i så fall? 
    beror nog på hur "illa" du känner att det är. Jag skulle möjligen kunnat gå på tex en fikaträff en timme eller så och sen tackat för mig.
  • Anonym (hur gör man?)

nu skrattade jag! Såg en på HP som har nicket "klapphingst"...är det bra?  Ni som vet nåt om hästar vet vad det betyder:)

• Anonym (hur gör man?)
    Kreativt kaos skrev 2013-03-06 12:57:44 följande:
    Tycker att man ska lita på magkänslan och säger den att du ska ställa in så gör de :)

Yes! Men är barnvecka nu så denna vecka blir det ingen dejt tyvärr men kan hoppas på nästa :) Men han känns väldigt intresserad oxå så hittills är det lovande :) Dock kommer han precis ifrån en långt förhållande vilket vi ju diskuterat i forumet innan men hittills inga tecken på att han behöver sörja ett par månader först.
    Jag haffade honom precis när han va ny medlem på HP och hittills verkar han läsa mina mail direkt när han loggat in så tror inte han skriver med så många fler ännu :) Men är väl bara en tidsfråga för han ser väldigt bra ut..
    Han bor även i grannkommunen men han har varit noga och informerat mig nu två dagar i rad att han är i min stad med jobbet och har övningar. För yeeees, han är även en uniformsman ;) Helt otroligt att jag lyckats träffa dem alla som finns på HP, hahaha. Dom dras till mig och jag dras till dom ;)

Och jag som tidigare pratat med speciellt Modesto om stjärntecken så kan jag informera om att han inte är en oxe utan faktiskt våg vilket tydligen ska vara perfekta matchen för mig ;D

låter lovande! Good luck:)
  • Anonym (hur gör man?)
    Anonym (33-åring) skrev 2013-03-06 20:34:26 följande:

Och vi som inte kan nått om hästar, kan vi få slippa gissa?
    haha...det betyder att testiklarna inte kommit ner som de ska utan kan sitta uppe i ljumsken, om man nu säger så om hästar:). Kan krävas en operation.

så ja, jag undrar ju varför man väljer ett sånt nick då...haha

• Anonym (hur gör man?)

what are the odds? Plötsligt vill alla mina tre eventuella dejtingkandidater träffa mig på lördag! Jag har bokat med en....men jag vill gärna träffa de andra också...nån gång, inte på lördag då, haha. Varför är det först inget och inget och sen allt på en gång!

• Anonym (hur gör man?)
    Angelven skrev 2013-03-07 19:33:28 följande:
    ... vi är killar, vi fungerar så

först ingenting........ sedan allt på en gång Oskyldig 
    haha...jo jag förstår symboliken:)
  • Anonym (hur gör man?)

en fråga: jag fick precis mail från Badoo...där har jag aldrig varit med. Det stod "du har ett mail från "XXXX" och så var det bild också...och det var en person som jag har varit på dejt med genom HP! Är detta bara en slump eller kan Badoo skicka mail till icke medlemmar med flit så att säga? Hänger HP och Badoo ihop?

Jag menar, de kan ju inte veta vilka jag har träffat på dejt heller! Nu blev jag lite nojig eftersom det här är en person jag inte vill ha kontakt med.  Men det måste väl bara ha varit nåt slags skräpmail...eller?

• Anonym (hur gör man?)
    modesto skrev 2013-03-08 12:53:54 följande:
    Precis,man kan bjuda in genom att skriva ett meddelande där. HP och Badoo är knappast ihop men Badoo skicka mail till icke medlemmar. Jag lärde känna folk på andra sidor som skickade mig ett meddelande där efter ett tag att vi slutade skriva till varandra. Det kan vara så att de inte vågar ta kontakt direkt eftersom det har gått en tid så de har en förevändning att bjuda in dig på badoo. Jag kunde skriva in mig där, läsa meddelandet och sen avsluta medlemskap. Det är om du är nyfiken vad han har skrivit.
    jaha, kan det vara så?
    nej jag slängde mailet, vill inte ha mer kontakt där what so ever:) Tyckte bara att just den personen vet ju att jag är på HP; han har nog min mail också om han inte kastat den...
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!