Ärliga nätdejtingstråden!
Och han har kollat min profil 3 gånger bara idag så tror inte han heller tänker på att det syns ;)
men det där låter ju som om du inte kan låta honom passera, ta en chans! :)
aaaah...känner mig lite dum. Är på gång med en tredje dejt med den här jag nämnt tidigare, som jag sagt vi bara ska vara kompisar. Har inte bestämt datum men helgen är ju ett hett tips eftersom vi båda är barnfria då:) Mitt dilemma är att jag *egentligen* hoppas på dejt med en annan i helgen, men det verkar inte bli så, så jag hade nästan slagit det ur hågen...PLUS att plötsligt hör en "gammal" av sig...en som jag aldrig trodde jag skulle få höra från nånsin igen. Han vill träffas men det är inget sagt om hur eller när. Det kan lika gärna bli en vardagskväll eller senare.
. Vad hände liksom? Från inga alternativ till kanske flera?
Och jag känner mig inte så schysst mot nummer 1...
nu skrattade jag! Såg en på HP som har nicket "klapphingst"...är det bra? Ni som vet nåt om hästar vet vad det betyder:)
what are the odds? Plötsligt vill alla mina tre eventuella dejtingkandidater träffa mig på lördag! Jag har bokat med en....men jag vill gärna träffa de andra också...nån gång, inte på lördag då, haha. Varför är det först inget och inget och sen allt på en gång!
en fråga: jag fick precis mail från Badoo...där har jag aldrig varit med. Det stod "du har ett mail från "XXXX" och så var det bild också...och det var en person som jag har varit på dejt med genom HP! Är detta bara en slump eller kan Badoo skicka mail till icke medlemmar med flit så att säga? Hänger HP och Badoo ihop?
Jag menar, de kan ju inte veta vilka jag har träffat på dejt heller! Nu blev jag lite nojig eftersom det här är en person jag inte vill ha kontakt med. Men det måste väl bara ha varit nåt slags skräpmail...eller?