• Selfish Geene

förstöra heliga skripter

Jag har just laddat ner och raderat versioner av både koranen och den kristna bibeln från min dator
    Jag ska symboliskt fortsätta göra det varje vecka under resten av 2012

http://www.shaplus.com/free-quran-software/quran-mp3-software/QuranReciter/quran-mp3.htm

http://voxbiblia.se/albums/ag?groupId=55

Reaktioner?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-02-25 18:44
    www.anus.com/tribes/snus/nihilism/filosofi/eddan.pdf

• Svar på tråden förstöra heliga skripter
  • Selfish Geene
    Kaf Ha Ya Ain Sad skrev 2012-02-26 23:45:16 följande:
    Varför inte bränna koraner i grillen? Kanske på sommaren när det blir grilltider? Du får min gamla koran om du har lust att bränna en koran.
    Ja, varför inte?
  • JTA
    Kaf Ha Ya Ain Sad skrev 2012-02-26 23:49:08 följande:
    Du verkar ha svårt med att följa muslimernas argumentation. Va beror det på? 
    Nej, nu generaliserade du. Noun är ofta alldeles för kortfattad för att man skall kunna förstå vad hon menar. Das war alles.
  • Kaf Ha Ya Ain Sad
    Selfish Geene skrev 2012-02-27 06:48:42 följande:
    Ja, varför inte?
    Ja varför inte? Du vet att en koran kostar och här menar jag översättningen av koranens mening. En koran i sitt originals språk kostar dubbelt eller trippelt så mycket. Så det är bättre att ta en koran från mig som jag inte behöver och tända i grillen. Då sparar jag tid och lukt.
    The dogs may bark but the caravan moves on
  • Kaf Ha Ya Ain Sad
    JTA skrev 2012-02-27 08:25:14 följande:
    Nej, nu generaliserade du. Noun är ofta alldeles för kortfattad för att man skall kunna förstå vad hon menar. Das war alles.
    Das was nicht richtig. Du brukar säga så med varje muslim du diskuterar med. Med mig, med Halal och nu med Noun. Vad beror det på? 
    The dogs may bark but the caravan moves on
  • JTA
    Kaf Ha Ya Ain Sad skrev 2012-02-27 10:42:22 följande:
    Das was nicht richtig. Du brukar säga så med varje muslim du diskuterar med. Med mig, med Halal och nu med Noun. Vad beror det på? 
    Nej, jag känner inte igen ditt påstående. Du brukar vara skapligt utförlig i dina svar, även om jag inte håller med om dem och din ton ofta är under all kritik. Halal tjatar också på, på sitt sätt. Problemet med Noun är att hon ofta levererar one-liners som till på köpet är av typen "nej, det menar jag inte" vilket naturligtvis säger väldigt lite om vad hon menar.
  • Rataxes
    SkåneP skrev 2012-02-27 14:32:16 följande:
    En annan approach skulle kunna vara att printa ut den på toapapper.

Då är det ju inte bara en manifestation för sakens egen skull utan man har ju dessutom viss nytta med det.

coolia.se/prestashop/38-toapapper-med-tryck

Som min nuvarande avatar?
    I suffer, therefore I am...
  • SkåneP
    Rataxes skrev 2012-02-27 14:39:49 följande:
    Som min nuvarande avatar?
    Oj!

Där ser man.

Så nytänkande var jag... 
  • Selfish Geene
    Kaf Ha Ya Ain Sad skrev 2012-02-27 10:41:13 följande:
    Ja varför inte? Du vet att en koran kostar och här menar jag översättningen av koranens mening. En koran i sitt originals språk kostar dubbelt eller trippelt så mycket. Så det är bättre att ta en koran från mig som jag inte behöver och tända i grillen. Då sparar jag tid och lukt.
    Jag menade att jag tacksamt tar emot din överblivna koran
  • Nasrin
    JTA skrev 2012-02-26 22:28:51 följande:
    Och muslimerna har valt att mata det här trollet så att dennes hobby blivit det mest diskuterade konceptuellla konstprojektet i Sveriges historia. Grattis.

vad skriver du egentligen?
Svar på tråden förstöra heliga skripter