• Csillag

Ivf/FET Töserna 2012

HejsanSkrattande

Här samlas vi som kämpar få ett fint Plus

Vi är egentligen några stycken som startar upp den här tråden, Men bara en av oss kan ju stå
    som tråd startare och fick då färfrågan om jag ville starta upp en ny tråd.

Vi kämpar peppar stärker svarar på frågor och undringar o finns där för varandra.

Alla är välkomna in att följas åt mej oss.
    Vare sej du 
    ska står i kö till ivf
    ska påbörja/håller på med ditt första ivf
    eller är på andra tredje eller fjärde 
    eller håller på med FET.

Vi har alla olika historier varför vi hamnat i Ivf karusellen.
    Vissa är ofrivilligt barnlösa,Vissa sekundära och vissa kämpar för syskonförsök.

Bakomliggande moment varför de inte tar sej finns många.

Vi är ett glatt gäng här inne som kommit varandra närmre o peppat varandra nu sen redan slutet av 2011.
    Vi hoppas mer vill följas oss åt under denna resan.

Vi hoppas på många fina Plus
    och många finaGravid
    Sen få se ett liten
     Hjärta slå
    och snart en liten Baby 

SoligVälkomna in till oss.Solig

• Svar på tråden Ivf/FET Töserna 2012
  • Csillag

Grattis gumman!!därför de blev så tyst från dej efter ja svarat på ditt mejl.massa massa grattis kramar.

• karfor

Idag var det ÄP. Det blev bara 4 ägg trots många blåsor. På tors blir det ET.

• LnH

väntar på mensen och har blött lite idag och lite idag, varför kommer inte mensen igång? dag 2 ska jag börja med sprutor...och denna gång så får vi två tillbaka. Detta måste väl ändå vara vår tur denna gång? saknar inte sprutorna men vill komma igång igen.

Jag börjar bli nervös för ET. Jag tycker inte alls om ET, det är det värsta och sen är inte den 2 veckors väntan heller så rolig heller men ET är det värsta för min del.

fam ekberg: grattis!!!

Csillag, hur går allt för dig?

• Make your own kind of music

Jättestort GRATTIS Familjen Ekberg till dottern!!! Underbart Solig

LnH: Håller tummarna för att det är er tur nu. Roligt att ni får två embryon tillbaka den här gången! Och håller med, ET är det jag också tyckt varit mest obehagligt med IVF. Men det är ju SÅ värt det. Glad 

Tänk, för ett år sedan var jag så deppig. Hade börjat förbereda mig mentalt på att vi kanske aldrig skulle få några biologiska barn och att jag kanske aldrig skulle få uppleva en graviditet.
    Nu sitter jag här med en jättemage i slutet på vecka 33. Tänk att det plötsligt fungerade med IVF för oss också.
    Håller tummarna för er alla. Fortsätt kämpa. {#emotions_dlg.flower} 

• skånetjejen
    karfor skrev 2013-01-10 10:52:44 följande:
    Skånetjejen. Det stämmer att jag oxå startade den 1/1. Den 15:e har jag ÄP. Verkade som jag hade uppåt tio ägg. Samma som de två senaste gångerna. När har du ÄP?

Härligt jag hade oxå äp den 15 men fick bara 3 ägg:( eftersom jag troligtvis haft ägglossning dagen innan :( men av mina 3 ägg blev 2 befruktade ska på återförande i morgon:) när ska du på återförande?
Svar på tråden Ivf/FET Töserna 2012