• Csillag

Ivf/FET Töserna 2012

HejsanSkrattande

Här samlas vi som kämpar få ett fint Plus

Vi är egentligen några stycken som startar upp den här tråden, Men bara en av oss kan ju stå
    som tråd startare och fick då färfrågan om jag ville starta upp en ny tråd.

Vi kämpar peppar stärker svarar på frågor och undringar o finns där för varandra.

Alla är välkomna in att följas åt mej oss.
    Vare sej du 
    ska står i kö till ivf
    ska påbörja/håller på med ditt första ivf
    eller är på andra tredje eller fjärde 
    eller håller på med FET.

Vi har alla olika historier varför vi hamnat i Ivf karusellen.
    Vissa är ofrivilligt barnlösa,Vissa sekundära och vissa kämpar för syskonförsök.

Bakomliggande moment varför de inte tar sej finns många.

Vi är ett glatt gäng här inne som kommit varandra närmre o peppat varandra nu sen redan slutet av 2011.
    Vi hoppas mer vill följas oss åt under denna resan.

Vi hoppas på många fina Plus
    och många finaGravid
    Sen få se ett liten
     Hjärta slå
    och snart en liten Baby 

SoligVälkomna in till oss.Solig

• Svar på tråden Ivf/FET Töserna 2012
  • enäggs81

okej vet du om dom höjer nu vid årsskiftet igen? har dom öppet på helgerna?

• Vincents mamma

Tror inte dom kommer att höja igen och vi har varit där på en lördag så dom har öppet på helgen om det behövs :)

• enäggs81

tänkte att om inte mitt FET lyckas ska vi köpa ett 3-pack. Då kan vi lika gärna byta till Stockholm eftersom vi bor här. CVL är endast 4000:- billigare med ett 3-pack. Ingår det något FET på deras 3-pack? tack för alla svar Vincents mamma!

• Sindyrella1983

Jag passar på att önska alla God Jul Tomte Ska försöka pausa lite jag oxå... Känner att detta börjar ta överhanden och det vill jag inte.

Många kramar!!

• Csillag

Är ine en snabbis bara mn vill önska er alla en god jul ifall jag inte hinner titta in innan julafton !!!!Tomte

• Csillag

Passar på att önska alla ett gott nytt år!!!! O nästa år hoppas ja på många bebisar,positiva grav test o magar som växer!!

Svar på tråden Ivf/FET Töserna 2012