NL86 skrev 2012-04-20 17:30:21 följande:
Csillag: håller tummarna för ditt telefonsamtal idag! Måste min dröm jag hade tidigare bli sann!
Vincents mamma: Gud vad skönt! Har gått och tänk på dig Och hoppats så att de bara skulle vara nån sån blödning!
Hur mår du annars?
Fick nytt bf när jag var på inskrivningen hos bm. Blev dock bara fram flyttad en dag så den 19/10 är det nu! :) men tror det blir ett annat datum på rul:et! :) själv tror jag den lilla kommer den 1 november.
Trevlig helg på er tjejer!! Kramar
TACK GUMMAN, de hoppas jag med men känns inte alls så just nu...
Nädu de gick väl så där...fick inte ut så mkt av de kan ja inte påstå.
De va ju absolut inte bra att jag blödde fram o tillbaka under FET sist och att mensen kom så tidigt,
Men varför eller va de kunde bero på fick ja inget svar på...
De enda svar va typ,de va ju inte bra..
Hon frågade hur de gick när ja använde progynonen under första FET,
Svar: Blödde inget men jag spydde som en gris o mådde skit hela behandlingen för ni glömde ju informera mej om att de innehöll laktos o jag e laktosintolerant!
Oj då...blev svaret tillbaka,
Frågade om dom inte kunde ändra nått i behandlingen denna omgången då de verkar inte fästa ju då dom säger ja får tillbaka toppkvalite på äggen som fryst upp.!!??
Svar: du har ju blivit gravid innan men jag ska ta upp de med läkarna när vi samlas på tisdag så ringer jag dej då.
DUM som jag va så kläckte ja inte ur mej att dom kanske skulle öppna journalen ordentligt o titta då de enbart finns MF i bakgrunden och lyckad graviditet 01 och 06.
Från 01 - 2012 är ju endast 2 lyckade graviditeter o full bebis verkstad.
Dessutom så när jag blev gravid med tvillingarna så va körde jag MAXdos Gonal F + Trippel kur Pergotime.
Ska ta upp de när hon ringer efter dom haft möte IGEN,
Min man sa att de känns lite just nu som att kasta pengarna i sjön då ingen ändras.
Kanske om de ändras så får man lite kämparglöd tillbaka,nu blev ja bara mer besviken o gav upp de här mer.
Kanske har ja bara en piss vecka eller nått oxå,men känns som att dom borde kunna ändra nått denna omgången.
Jag tror fullt de beror på att jag har problem med koaguleringen i livmodern o dags att sätta in Trombyl eller fragmin nu.
men men får vänta o se...
Funderar på att ringa en akupunktör för jag tror att de har me livmodern att göra,
att blodet behöver cirkulera bättre.
Tycker inte de ska va så svårt för läkarna att skriva ut trombyl eller fragmin till mej då.
Visst att fragmin är dyrt,men de e väl ja som betalar o inte dom.
Har ju fått trombyl vid MF så hur svårt kan de va att skriva ut de nu.
Bläää för idag, dra täcket över huvudet o skita i allt!!