Du måste logga in för att svara i en tråd.

• Anonym (Respektlöst)

Idiot till fästman

Hejsan 

Jag och min sambo har försökt att få barn i 3 år.

Han har problemet med för få spermier, jag är frisk

Jag respekterar situationen och gått igenom IVF behandlingar tillsammans med honom.

När jag vaknar till på natten så lyser det i hobbyrummet och där sitter den jäveln och runkar till porr 

Jag tappade kontrollen och bara slog laptopen ur famnen på honom så den åkte i golvet och slocknade.

Så jävla respektlöst när de där spermierna som han sprutar ut till den där äckliga analsexporren kanske kunde bli vårt kärleksbarn. 

Tappar lusten att kämpa med något som skulle vara vår gemensamma dröm när det inte verkar betyda ett skit för honom och då det finns andra som är fertila som också vill ha barn som tar det på allvar och inte behöver porr. Min barnlängtan är väldigt stark och jag är snart 27 år så klockan tickar.

Jag är så arg att och besviken att jag skakar.  

• Svar på tråden Idiot till fästman
  • Anonym (Tagga ner)
    Anonym skrev 2012-03-09 12:37:09 följande:
    sex är överlevnad, föröka sig, ett biologiskt måste för att mänskligheten ska fortsätta. mer än en instinkt.

kan knappast säga detsamma om onani... 
    Jag och min man har sex för att det är så jävla skönt:))
  • jådåsåatt
    Anonym skrev 2012-03-09 12:33:12 följande:
    därför "behovet" av att runka styrs av instinkt eller för att väljer att göra det.

instinkter kan man avvakta ifrån alltså styra, tex instinktivt försvara sig, man kan välja att inte gör det, instinktivt när man får ont, vill man skrika,eller slå, det kan man styra att inte göra.
    så instinkter är något man kan välja att styra, då kommer vi till att man har val.
    och val kan man styra, göra eller inte göra. 
    Man bör ju då kunna välja att inte irritera sig på att ens partner kollar på porr när man inte har med det att göra?
    Och man bör ju då kunna kontrollera sig så att man inte slår isönder dyrbara saker enbart för att man inte kan kontrollera sin partner till den grad man vill?
    Och då borde man ju kunna kontrollera sig så att man inte beter sig som en kontrollerande idiot för att ens partner väljer att dra lite i snoppen.

Men det är kanske bara TS partner som ska kontrollera sina instinkter?
  • hoppipannkakan
    sex är överlevnad, föröka sig, ett biologiskt måste för att mänskligheten ska fortsätta. mer än en instinkt.

Varför har kvinnan en klitta då? Den är inte ett dugg nödvändig för att skaffa ungar. 
  • jådåsåatt

Då hoppas jag att du enbart ligger när du ska avla ungar. Eller?
  • Anonym

Låter som din man ts lider av Impulskontrollstörningar ,,. I vissa fall tenderar svårigheterna att likna tvångsmässigt beteendemönster.

Vid dessa störningar får personen en "kick" och lättnadskänsla av att ge vika för impulsen, och störningen är ett uttryck för impulsitivitet .tvångsyndrom, ger till skillnad från impulskontrollstörningar inte dessa känslomässiga effekter.

Han borde lära sig händerna på täcket. 

• Anonym
    hoppipannkakan skrev 2012-03-09 12:39:52 följande:
    Varför har kvinnan en klitta då? Den är inte ett dugg nödvändig för att skaffa ungar. 
    för vore inte sex skönt skulle man inte försöka sig. duuh...
  • mirre67
    Anonym skrev 2012-03-09 12:43:12 följande:
    Låter som din man ts lider av Impulskontrollstörningar ,,. I vissa fall tenderar svårigheterna att likna tvångsmässigt beteendemönster.

Vid dessa störningar får personen en "kick" och lättnadskänsla av att ge vika för impulsen, och störningen är ett uttryck för impulsitivitet .tvångsyndrom, ger till skillnad från impulskontrollstörningar inte dessa känslomässiga effekter.

Han borde lära sig händerna på täcket. 
    Menar du allvar??
  • Anonym (gg)

Jag tycker det är många här som är väldigt hårda mot TS, skriver elaka inlägg. Tydligen tycker ni olika TS och ni får prata om det, är det så pass viktigt för din fästman och du absolut inte accepterar det så finns det väl bara en utväg, separera!

Jag är själv den som aldrig onanerar till porrfilm, om jag onanerar är det med min partner. Undantag är om han inte är hemma (bortrest) och jag är väldigt kåt, då använder jag min dildo och det är min partner helt OK med. Men jag har turen som hittat en partner som inte är intresserad av porr alls heller, han gillar inte att runka själv heller och det fungerar perfekt för oss!

Jag har svårt att förstå varför man måste tillfredsställa sig själv när ens partner är hemma eller snart hemma. Men det är ju väldigt många som gör det, så någon anledning måste det ju finnas haha

• Anonym
    jådåsåatt skrev 2012-03-09 12:42:38 följande:
    Då hoppas jag att du enbart ligger när du ska avla ungar. Eller?
    Nej vi väljer att gå på våra instinkter o ha sex tillsammans oftare än så. men klart ingen e ju perfekt
  • Anonym
    jådåsåatt skrev 2012-03-09 12:36:52 följande:
    Eller så lämnar han henne om hon ska envisas med att förminska honom och bestämma över hans privatliv. Det hade jag gjort iaf.
    Precis det jag menade, alla har ett val.
Svar på tråden Idiot till fästman