• Anonym (Respektlöst)

Idiot till fästman

Hejsan 

Jag och min sambo har försökt att få barn i 3 år.

Han har problemet med för få spermier, jag är frisk

Jag respekterar situationen och gått igenom IVF behandlingar tillsammans med honom.

När jag vaknar till på natten så lyser det i hobbyrummet och där sitter den jäveln och runkar till porr 

Jag tappade kontrollen och bara slog laptopen ur famnen på honom så den åkte i golvet och slocknade.

Så jävla respektlöst när de där spermierna som han sprutar ut till den där äckliga analsexporren kanske kunde bli vårt kärleksbarn. 

Tappar lusten att kämpa med något som skulle vara vår gemensamma dröm när det inte verkar betyda ett skit för honom och då det finns andra som är fertila som också vill ha barn som tar det på allvar och inte behöver porr. Min barnlängtan är väldigt stark och jag är snart 27 år så klockan tickar.

Jag är så arg att och besviken att jag skakar.  

• Svar på tråden Idiot till fästman
  • Faber
    Anonym skrev 2012-03-10 17:13:36 följande:
    Jag har inte min karl för avel, men gillar ändå inte onani av något slag, till något slag. Det var han fullt förstådd med innan vi vart ihop, så det gick han med på när vi blev ihop. Och skulle han göra något är det slut på en gång. Då rycker han ut med huvudet före. Men tydligen är jag värd att stanna hos och han får allt sex oralsex avrunkningar han kan behöva för att vara nöjd så
    Så om du är på konferens och han runkar ensam hemma så slänger du ut honom om du får reda på det, korrekt?
    Artibus et armis recuperatur gloria
  • Cersei
    Anonym skrev 2012-03-10 17:13:36 följande:
    Jag har inte min karl för avel, men gillar ändå inte onani av något slag, till något slag. Det var han fullt förstådd med innan vi vart ihop, så det gick han med på när vi blev ihop. Och skulle han göra något är det slut på en gång. Då rycker han ut med huvudet före. Men tydligen är jag värd att stanna hos och han får allt sex oralsex avrunkningar han kan behöva för att vara nöjd så
    Så du skulle allvarligt talat avsluta ett bra och fungerande förhållande för en sån skitsak som att han onanerar? har du dålig självkänsla eller hur kommer detta sig? "gillar inte" tycker jag inte är en bra anledning. Jag gillar inte fisk men jag skulle inte slänga ut min man för att han lagade lax. Jisses
  • Hugful80

När jag försökte bli gravid med vårat första barn blev både jag och maken tämligen besatta. Något som gjorde att vi båda kändes oss som barnverkstader båda två. Lösningen för min del blev att onanera mycket, ofta till porrfilm. Sedemera fick vi vår första dotter. Om det beror på ensam onani som fick mig att slappna av mer låter jag vara osagt, men du TS, behöver tänka om.

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras
  • Anonym
    Cersei skrev 2012-03-10 18:05:09 följande:
    Så du skulle allvarligt talat avsluta ett bra och fungerande förhållande för en sån skitsak som att han onanerar? har du dålig självkänsla eller hur kommer detta sig? "gillar inte" tycker jag inte är en bra anledning. Jag gillar inte fisk men jag skulle inte slänga ut min man för att han lagade lax. Jisses

Nej men du ogillar ju bara, jag blir äcklad och mår dåligt av att ens tänka vilken man eller kvinna som helst som onanerar, för mig är det lika vidrigt som våldtäkter,prostitution osv. Jag tycker inte det hör hemma i en relation alls. Och som sagt min karl har gått med på det. Och han vet vad som gäller.
    Faber skrev 2012-03-10 17:19:47 följande:
    Så om du är på konferens och han runkar ensam hemma så slänger du ut honom om du får reda på det, korrekt?

Ja det skulle jag aldrig tolerera och det skulle jag märka om han hade gjort först och främst för han kan inte undanhålla saker då får han dåligt samvete och jag skulle se om han försökte ljuga, sen så skulle jag märka det på sexet och sagget. Så ja han skulle ryka ut på en gång.
  • Anonym (lite äcklad ända)

Nja, jag kan tycka att det är ok för killen att runka, det är ju normalt för alla man som kvinna. Vad jag mer reagerar pa är porren han glor pa. Blir rejält äcklad när jag hör vad det är för sort; tjejen kan inte andas och far kuken i alla hal. Det är kvinnoförnedrande de luxe, och inget jag skulle tillata min man att se pa. För det är ju sa jävla äckligt! "Vanlig" porr har jag absolut inget emot, och kollar gärna ibland!

• mirre67
    Anonym skrev 2012-03-10 16:58:05 följande:
    Men vem säger inte han vill ha sex lika mycket? Vem säger hon ser honom som avel bara? Kan mycket väll vara så att han är den som sagt nu ska vi skaffa barn och genomgå ivf för jag vill ha barn. Hon får upp hoppet och är seriös och sen sitter han och runkar istället för att ha sex som planerat enligt honom. Vem säger det är hon som tvingar till sex? Hon skrev VI brukar ha var 3e dag sex. Inget som säger hon puschar hon kanske helt enkelt inte gillar han runkar? Eller så på porr och runka? Det kanske är okej i vanliga fall? Men inte nu när dom planerat barn?
    Hela hennes inlägg genomsyras ju av att hon bara ser honom som det och att sex för henne just nu har ett enda syfte, nämligen att hon ska bli gravid. "runkar istället för att ha sex som planerat"..det låter ju verkligen jättekul, att ha sex som planerat..Men visst, det är säkert killens fel som med det mesta här på fl, tjejen kan givetvis INTE ha fel..*IRONI* om det nu är någon som inte fattar det..
  • Anonym (Tagga ner)

Jag är jävligt glad att jag inte liknar en hel del av kvinnorna här inne trots att jag är kvinna själv. Riktiga skator en hel drös av er. Hade killar suttit och skrivit i stil med "jag hade inte tolererat", "jag hade inte tillåtit", "jag ska se till att hon gör som jag vill" så hade ni ropat högt om att hans nästa steg är att våldta och misshandla sin flickvän och i nästa andetag hade ni skrikit att hon ska anmäla skitstöveln och sticka fort som fan.

Hur kan ni, vuxna människor, ha ett förhållande där ni manipulerar, dominerar, bestämmer och beter er allmänt respektlöst och svinigt? Vadå "tillåter"? Är ni pedofiler och ihop med ett litet barn som behöver gränser och regler? Jag kan inte förstå era män som är kvar i sådana förhållanden, är de helt psykiskt nedbrutna? Hade min sambo betett sig hälften så illa, respektlöst och kränkande som många av er så hade jag kallat honom mitt ex. 

• Anonym (Tagga ner)

Jag kan se att det tillkommit en "Tagga ner" till i tråden så jag får kalla mig Tagga ner 1, det är jag som skrivit ovanstående inlägg.

• Anonym (Tagga ner)
    Anonym (Tagga ner) skrev 2012-03-11 00:00:14 följande:
    Jag kan se att det tillkommit en "Tagga ner" till i tråden så jag får kalla mig Tagga ner 1, det är jag som skrivit ovanstående inlägg.

Ja, jag med...
  • Tobas
    Anonym skrev 2012-03-10 20:05:49 följande:
    Nej men du ogillar ju bara, jag blir äcklad och mår dåligt av att ens tänka vilken man eller kvinna som helst som onanerar, för mig är det lika vidrigt som våldtäkter,prostitution osv. Jag tycker inte det hör hemma i en relation alls. Och som sagt min karl har gått med på det. Och han vet vad som gäller.

Ja det skulle jag aldrig tolerera och det skulle jag märka om han hade gjort först och främst för han kan inte undanhålla saker då får han dåligt samvete och jag skulle se om han försökte ljuga, sen så skulle jag märka det på sexet och sagget. Så ja han skulle ryka ut på en gång.
    Du verkar ha nån slags mental störning. Hoppas han inser hur omogen du är och lämnar dig, han är värd något bättre. 
Svar på tråden Idiot till fästman