• Anonym (Respektlöst)

Idiot till fästman

Hejsan 

Jag och min sambo har försökt att få barn i 3 år.

Han har problemet med för få spermier, jag är frisk

Jag respekterar situationen och gått igenom IVF behandlingar tillsammans med honom.

När jag vaknar till på natten så lyser det i hobbyrummet och där sitter den jäveln och runkar till porr 

Jag tappade kontrollen och bara slog laptopen ur famnen på honom så den åkte i golvet och slocknade.

Så jävla respektlöst när de där spermierna som han sprutar ut till den där äckliga analsexporren kanske kunde bli vårt kärleksbarn. 

Tappar lusten att kämpa med något som skulle vara vår gemensamma dröm när det inte verkar betyda ett skit för honom och då det finns andra som är fertila som också vill ha barn som tar det på allvar och inte behöver porr. Min barnlängtan är väldigt stark och jag är snart 27 år så klockan tickar.

Jag är så arg att och besviken att jag skakar.  

• Svar på tråden Idiot till fästman
  • Anonym (dumt)
    Anonym (Barnlös tjej) skrev 2012-03-12 21:10:43 följande:
    HAHAHAHAAAaaaa alltså jag garvade ordentligt när jag läste det här! "Snälla du kan väl komma och hjälpa mig, vi måste ha sex jätteofta så att jag slipper runka". Smartaste sättet någonsin att få sex! Klart att singelkillar blir less på att runka och längtar efter att få utlösning i en livs levande tjej, det hindrar ju inte heller att de drar en runk emellan samlagen!

hehe, ja fast han hade ju inte behövt säga nått om runkandet över huvud taget då, utan bara säga att han har ett stort behov av sex? En kompis var tillsammans med honom i några månader, (hon visste att vi varit kk) och vi pratade om honom på nån fest och på henne lät det oxå som att han inte gillade att onanera. Men visst, du kan ju ha rätt om att han bara sa det för att få sex men det var ju lite onödigt att nämna det över huvud taget för jag hade ju ändå kommit dit för att ha sex med honom.. Sen fick jag även veta att han varit otrogen mot en annan tjej med mej för att hon bodde lite långt från honom så han fick typ bara sex på helgerna och behövde mer än så (och av någon anledning inte ville runka) så han ringde mej. Så han är nog kanske inte direkt att lita på..
  • Linyana
    Anonym skrev 2012-03-12 19:04:25 följande:
    Jag klandrar inte andra. Jag säger bara åt alla att inte dra ALLA killar över en kam, det finns undantag som inte ljuger och runkar i smyg, finns dom som inte behöver porr i sitt liv. Alla är inte runkande porrgalningar som smyger eller ljuger om att dom inte gör det. Och eftersom ts uppenbarligen inte är ett fan av killar som runkar och ser porr, kanske hon ska ta den andra sidan? En kille som inte är i behov av porr och runka, utan hon duger fint, och dom kan planera barn och hon kommer i sexlivet alltid som prioritet ett av den killen. Han har alltså inga behov att sätta sig själv före. Och dom får en fungerande relation. Och ts sambo borde vara med någon som gillar onani och själv gillar porr eller bara accepterar det. Det finns en åt oss alla, vi behöver inte slåss om killar som inte passar oss och vi behöver inte finna oss i att må dåligt i en relation. Viktigaste är att hitta en liksinnad och det finns det många av
    "ts sambo borde vara med någon som gillar onani" 

herregud, som jag skrev... det är inte otrohet eller FEL, att använda sina
    egna händer på sin egen kropp. om min kille skulle förbjuda mig från att 
    ens känna på min puppa skulle jag göra slut direkt! Min kropp är min kropp!  
  • Anonym
    Linyana skrev 2012-03-13 12:35:16 följande:
    "ts sambo borde vara med någon som gillar onani" 

herregud, som jag skrev... det är inte otrohet eller FEL, att använda sina
    egna händer på sin egen kropp. om min kille skulle förbjuda mig från att 
    ens känna på min puppa skulle jag göra slut direkt! Min kropp är min kropp!  
    Ja, din kropp är din kropp men alla tycker väl olika. Det är väl bara att acceptera, passar det inte får man väl leta vidare.. svårare än så är det inte.
  • Anonym (Förstår dig!)

Nä fyy fan vad lågt! Han kan väl iaf vara ärlig och inte sitta å runka i smyg å sen undra varför ni inte blir gravida!!=(

• Krafs
    Anonym (Förstår dig!) skrev 2012-03-13 12:51:04 följande:
    Nä fyy fan vad lågt! Han kan väl iaf vara ärlig och inte sitta å runka i smyg å sen undra varför ni inte blir gravida!!=(
    Lågt? Vissa kvinnor är verkligen helt galna. Fullkomligen. 
  • Anonym (dumt)
    Krafs skrev 2012-03-13 12:53:15 följande:
    Lågt? Vissa kvinnor är verkligen helt galna. Fullkomligen. 
    om du inte fokuserar på själva onanin, läs mitt inlägg när jag jämfördre med biggest loser då..
  • mirre67
    Anonym (Förstår dig!) skrev 2012-03-13 12:51:04 följande:
    Så du tror alltså att ts inte blir gravid för att han runkar?? HAHA!!
  • Anonym
    mirre67 skrev 2012-03-13 13:02:19 följande:
    mycket möjligt, då satsen försämras vid mycket utlösning. var 3 e dag som dom har sex är exemplariskt för graviditet, men runkar han emellan sjunker chansen till barn helt klart.
  • Anonym
    mirre67 skrev 2012-03-13 13:02:19 följande:
    Väldigt svårt att bli gravid av att han runkar.. Inte direkt så spermierna flyger till fittan och gör en gravid., så klart det inte ökar möjligheten för graviditet om man runkar. har man sex ökar det möjligheterna ´
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-03-13 13:06:18 följande:
    mycket möjligt, då satsen försämras vid mycket utlösning. var 3 e dag som dom har sex är exemplariskt för graviditet, men runkar han emellan sjunker chansen till barn helt klart.
Svar på tråden Idiot till fästman