• Anonym (Respektlöst)

Idiot till fästman

Hejsan 

Jag och min sambo har försökt att få barn i 3 år.

Han har problemet med för få spermier, jag är frisk

Jag respekterar situationen och gått igenom IVF behandlingar tillsammans med honom.

När jag vaknar till på natten så lyser det i hobbyrummet och där sitter den jäveln och runkar till porr 

Jag tappade kontrollen och bara slog laptopen ur famnen på honom så den åkte i golvet och slocknade.

Så jävla respektlöst när de där spermierna som han sprutar ut till den där äckliga analsexporren kanske kunde bli vårt kärleksbarn. 

Tappar lusten att kämpa med något som skulle vara vår gemensamma dröm när det inte verkar betyda ett skit för honom och då det finns andra som är fertila som också vill ha barn som tar det på allvar och inte behöver porr. Min barnlängtan är väldigt stark och jag är snart 27 år så klockan tickar.

Jag är så arg att och besviken att jag skakar.  

• Svar på tråden Idiot till fästman
  • nevermind
    Anonym skrev 2012-03-13 13:06:18 följande:
    mycket möjligt, då satsen försämras vid mycket utlösning. var 3 e dag som dom har sex är exemplariskt för graviditet, men runkar han emellan sjunker chansen till barn helt klart.
    Om hon har ägglossning vill säga. Annars är det klart han kan runka.
  • Anonym
    nevermind skrev 2012-03-13 13:44:59 följande:
    Om hon har ägglossning vill säga. Annars är det klart han kan runka.
    Jag vart gravid trots att jag inte hade ägglossning och vi hade låga chanser till att bli gravida öht.

Min cykel har alltid varit 28 dagar prick och då ska ägglossning infalla ca 14e eller hur? jag vart gravid den 7e en vecka efter mens. så alla chanser till att bli gravid bör prövas  

med mitt första barn vart jag gravid exakt på ägglossningsdagen. så man kan nog ha sex jämt och ändå bli gravid inte bara under ägglossning. 
  • nevermind
    Anonym (Respektlöst) skrev 2012-03-09 17:43:30 följande:

Att jag ens ids att kommentera ett sånt där inlägg! Tänk en sekund lilla vän innan du kommer med såna onödiga inlägg Med värdelöst innehåll

Varför är mitt inlägg onödigt? Jag gillar inte att du kallar det "sjukt" att kolla på porr. Du förolämpar en jäkla massa människor.
    Inte mig dock, jag bryr mig inte utan kollar ändå porr varje dag, sen får folk tycka vad de vill.  
  • Anonym (dumt)
    Anonym skrev 2012-03-13 13:48:30 följande:
    Jag vart gravid trots att jag inte hade ägglossning och vi hade låga chanser till att bli gravida öht.

Min cykel har alltid varit 28 dagar prick och då ska ägglossning infalla ca 14e eller hur? jag vart gravid den 7e en vecka efter mens. så alla chanser till att bli gravid bör prövas  

med mitt första barn vart jag gravid exakt på ägglossningsdagen. så man kan nog ha sex jämt och ändå bli gravid inte bara under ägglossning. 

samma här, första barnet blev jag gravid precis när jag hade ägglossning, andra barnet 5 dagar efter mens. Att jag vet så säkert är för att jag skrev upp pch höll koll på mens och ägglossning. Enda gången jag inte tror att man kan bli gravid är när man har mens. Så då är det ju fritt fram för honom att runka egentligen.
  • Linyana
    Anonym skrev 2012-03-13 12:47:01 följande:
    Ja, din kropp är din kropp men alla tycker väl olika. Det är väl bara att acceptera, passar det inte får man väl leta vidare.. svårare än så är det inte.
    Man kan inte äga en annans kropp =) 
  • Anonym
    Anonym (dumt) skrev 2012-03-13 15:05:25 följande:
    samma här, första barnet blev jag gravid precis när jag hade ägglossning, andra barnet 5 dagar efter mens. Att jag vet så säkert är för att jag skrev upp pch höll koll på mens och ägglossning. Enda gången jag inte tror att man kan bli gravid är när man har mens. Så då är det ju fritt fram för honom att runka egentligen.
    Har fyra vänner som även blivit gravida under mens så fullt möjligt hela cykeln att bli gravid
  • Anonym (Förstår dig!)
    Krafs skrev 2012-03-13 12:53:15 följande:
    Lågt? Vissa kvinnor är verkligen helt galna. Fullkomligen. 

Ja, vill man skaffa barn så kanske även mannen kan offra att inte runka till analsexporr??
    Anonym skrev 2012-03-13 13:06:18 följande:
    mycket möjligt, då satsen försämras vid mycket utlösning. var 3 e dag som dom har sex är exemplariskt för graviditet, men runkar han emellan sjunker chansen till barn helt klart.
    Kunde inte säga det bättre själv! jag och min sambo försöker också skaffa barn och självaste läkaren på mvc sa till mig att spermakvalitèn ökar om mannen "sparar" på sig och att man gärna ska vänta två-tre dagar mellan utlösningarna!
    mirre67 skrev 2012-03-13 13:02:19 följande:
    Så du tror alltså att ts inte blir gravid för att han runkar?? HAHA!!
    JA, precis så menar jag! 

• Anonym (dagen innan)

Jag blev gravid dagen innan jag skulle få min mens

• Anonym (Förstår dig!)
    Anonym skrev 2012-03-13 13:08:04 följande:
    Väldigt svårt att bli gravid av att han runkar.. Inte direkt så spermierna flyger till fittan och gör en gravid., så klart det inte ökar möjligheten för graviditet om man runkar. har man sex ökar det möjligheterna ´
Svar på tråden Idiot till fästman