• Anonym (Respektlöst)

Idiot till fästman

Hejsan 

Jag och min sambo har försökt att få barn i 3 år.

Han har problemet med för få spermier, jag är frisk

Jag respekterar situationen och gått igenom IVF behandlingar tillsammans med honom.

När jag vaknar till på natten så lyser det i hobbyrummet och där sitter den jäveln och runkar till porr 

Jag tappade kontrollen och bara slog laptopen ur famnen på honom så den åkte i golvet och slocknade.

Så jävla respektlöst när de där spermierna som han sprutar ut till den där äckliga analsexporren kanske kunde bli vårt kärleksbarn. 

Tappar lusten att kämpa med något som skulle vara vår gemensamma dröm när det inte verkar betyda ett skit för honom och då det finns andra som är fertila som också vill ha barn som tar det på allvar och inte behöver porr. Min barnlängtan är väldigt stark och jag är snart 27 år så klockan tickar.

Jag är så arg att och besviken att jag skakar.  

• Svar på tråden Idiot till fästman
  • Krafs
    Anonym (dumt) skrev 2012-03-11 19:47:39 följande:
    Åh, nu kommer alla att hata mej som vanligt när det här ämnet kommer upp. Jag hatar onani, det är för mej bland det vidrigaste som finns jag VET att det är normalt men jag har en FOBI mot det och min sambo accepterar det och sitter inte på nån äcklig toa och sliter i snasen. Bara för att man är man behöver man inte känna längtan efter att runka, visst, de flesta gör det men inte alla. Och nej jag onanerar aldrig själv.
    Nu till saken: Tråden handlar inte om att tillåta sin karl att runka eller inte. Det här är ett par som försökt få barn en lång tid och båda är frustrerade. Förmodligen hade hon inte blivit gravid av den där skvätten sperma som kom just då men TÄNK OM! Det enda som finns i huvudet på en barnlängtande kvinna är ju att bli gravid och så är han så respektlös och slösar på sperman..
    Jag kan lova dig att din karl runkar. Alla män gör det. Att han säger det handlar nog snarare om att hålla dig i schack.
    Se till att fixa hjälp och bearbeta din störning istället. 
  • Anonym (huvva)
    Åh, nu kommer alla att hata mej som vanligt när det här ämnet kommer upp. Jag hatar onani, det är för mej bland det vidrigaste som finns jag VET att det är normalt men jag har en FOBI mot det och min sambo accepterar det och sitter inte på nån äcklig toa och sliter i snasen. Bara för att man är man behöver man inte känna längtan efter att runka, visst, de flesta gör det men inte alla. Och nej jag onanerar aldrig själv.
    Nu till saken: Tråden handlar inte om att tillåta sin karl att runka eller inte. Det här är ett par som försökt få barn en lång tid och båda är frustrerade. Förmodligen hade hon inte blivit gravid av den där skvätten sperma som kom just då men TÄNK OM! Det enda som finns i huvudet på en barnlängtande kvinna är ju att bli gravid och så är han så respektlös och slösar på sperman..
    Men om du har en fobi är det väl egentligen du som borde göra något åt det och inte låta det drabba honom?

Det är väl samma som om du skulle ha någon extrem renlighetsnoja och ducha 7 ggr om dagen samt kräva att han också ska gör det. Bättre att du fixar dina egna problem.

Låter jobbigt för er båda.
  • Cersei
    Nej jag hatar dig inte för att du ogillar onani men jag förstår det inte. Det är dock en annan historia. Tänkte bara säga att när jag onanerar sitter inte jag heller på en äcklig toalett. Jag ligger i min säng där det är bekvämt och varmt :)

Jag kan på sätt och vis förstå TS ilska men eftersom han satt och hellre ville runka än att ha sex så skulle den sperman i vilket fall inte blivit någon bebis så det är inget att hetsa upp sig över.
  • Anonym (dumt)
    Krafs skrev 2012-03-11 20:04:41 följande:
    Jag kan lova dig att din karl runkar. Alla män gör det. Att han säger det handlar nog snarare om att hålla dig i schack.
    Se till att fixa hjälp och bearbeta din störning istället. 
    tror du det även om han inte gjorde det ens innan vi träffades? Han hade kanske gjort det tre fyra gånger men inte direkt fått ut något av det, alltså är det inte jag som tvingar honom att låta bli.
  • Anonym (dumt)
    Anonym (huvva) skrev 2012-03-11 20:10:34 följande:
    Men om du har en fobi är det väl egentligen du som borde göra något åt det och inte låta det drabba honom?

Det är väl samma som om du skulle ha någon extrem renlighetsnoja och ducha 7 ggr om dagen samt kräva att han också ska gör det. Bättre att du fixar dina egna problem.

Låter jobbigt för er båda.

Att jag vet om att jag har en fobi tyder väl på att jag har sökt hjälp för saken? Jag har ätit den starkaste medicinen som går i snart tio år plus beteendeterapi, samtalsterapi och gruppterapi. Jag blir förmodligen aldrig frisk från den här sjukdommen och det är fruktansvärt jobigt att få panikångest och nästan spy för att nån skämtar om det på typ tv. Bara se på reklam på typ 6:an ger mej ångest.. Sen har han inget emot att inte runka, annars hade han inte varit med mej. Han säger förresten att jag inte ska läsa mer i den här tråden för jag mår så dåligt över det men jag kan inte låta bli. Sen tycker jag fortfarande att det här inte är problemet för TS, om han får runka eller inte alltså.
  • Anonym (dumt)

Just ja, tro det eller ej men ALLA män runkar inte, och det är faktiskt sant.

• Anonym (Tagga ner)
    Anonym (dumt) skrev 2012-03-11 23:45:00 följande:
    Just ja, tro det eller ej men ALLA män runkar inte, och det är faktiskt sant.
    Hur vet du det? Visa gärna någon form av bevisning på det, tack.
  • Anonym (Tagga ner)
    Anonym (Tagga ner) skrev 2012-03-12 07:10:05 följande:
    Japp, jag håller med...
  • Anonym (dumt)
    Anonym (Tagga ner) skrev 2012-03-12 11:57:26 följande:
    Japp, jag håller med...

Är ni seriösa? varför skulle det vara skilnad mellan män och kvinnor? Visst, fler män än kvinnor onanerar men alla gör inte det, och det är inget fel med att inte onanera. Och jag fattar inte varför ni ska envisas med att snacka om rättigheten till onani när det uppenbarligen inte är det som är problemet för TS?
    Jag tycker nästan man kan jämföra situationen med typ biggest loser. De har ett gemensamt mål, i biggest loser ska de tappa vikt, om du hade varit med i det och en kväll hittat en av dina lagkamrater sitta och trycka ett skrov skulle du väl bli ganska besviken? Det är inte hela världen, han/hon kanske inte går upp något i vikt för det, och personen kanske kan träna lite extra men det är ändå ett svek.  
  • Anonym
    Anonym (Tagga ner) skrev 2012-03-12 07:10:05 följande:
    min karl runkar inte, det finns liksom inget syfte till det.
Svar på tråden Idiot till fästman