• Anonym (Respektlöst)

Idiot till fästman

Hejsan 

Jag och min sambo har försökt att få barn i 3 år.

Han har problemet med för få spermier, jag är frisk

Jag respekterar situationen och gått igenom IVF behandlingar tillsammans med honom.

När jag vaknar till på natten så lyser det i hobbyrummet och där sitter den jäveln och runkar till porr 

Jag tappade kontrollen och bara slog laptopen ur famnen på honom så den åkte i golvet och slocknade.

Så jävla respektlöst när de där spermierna som han sprutar ut till den där äckliga analsexporren kanske kunde bli vårt kärleksbarn. 

Tappar lusten att kämpa med något som skulle vara vår gemensamma dröm när det inte verkar betyda ett skit för honom och då det finns andra som är fertila som också vill ha barn som tar det på allvar och inte behöver porr. Min barnlängtan är väldigt stark och jag är snart 27 år så klockan tickar.

Jag är så arg att och besviken att jag skakar.  

• Svar på tråden Idiot till fästman
  • mirre67
    Anonym skrev 2012-03-12 12:19:47 följande:
    min karl runkar inte, det finns liksom inget syfte till det.
    Hur vet du att han inte gör det? Är ni tillsammans 24/7?
  • Anonym
    Anonym (Barnlös tjej) skrev 2012-03-11 12:15:00 följande:
    Men alltså dina problem måste ju bero på något du har varit med om i barndomen och förträngt? Skulle man leta inom psykologisk litteratur så skulle man säkert hitta patienter som har samma problem som du, och teorier eller förklaringar till varför det blev så. En psykoanalytiker skulle älska att sätta tänderna i dina problem.
    ledsen att göra dig besviken, men har gått hos psykolog har inga "men" från barndomen alls
    har heller inga störningar utan är helt frisk och normal btw 
  • Anonym (dumt)
    mirre67 skrev 2012-03-12 12:24:56 följande:

Han kanske har sagt det?
  • Anonym
    mirre67 skrev 2012-03-12 12:24:56 följande:
    nej för han har ALDRIG fått orgasm han kan inte det, så får honom är den där runken inge skön. han gillar mer sex för det är en annan känsla men "finalen" är lika "tråkig" som annars tyvärr. så han VILL inte runka.
  • mirre67
    Anonym (dumt) skrev 2012-03-12 12:26:29 följande:
    Han kanske har sagt det?
    Ja, då är det GIVETVIS sant..Förresten undrar jag om du kan visa bevis på det du skrev högre upp här..att det finns män som aldrig runkar. Eftersom du skrev att det är sant, utgår jag ifrån att du har en källa på det påståendet.
  • Anonym
    mirre67 skrev 2012-03-12 12:28:58 följande:
    Ja, då är det GIVETVIS sant..Förresten undrar jag om du kan visa bevis på det du skrev högre upp här..att det finns män som aldrig runkar. Eftersom du skrev att det är sant, utgår jag ifrån att du har en källa på det påståendet.
    men vissa kvinnor onanerar aldrig heller, varför är män djur som MÅSTE runka, dom är människor som vi andra, alla har inte det behovet oavsett kvinna eller man.
  • Anonym (dumt)
    mirre67 skrev 2012-03-12 12:28:58 följande:

Jag kan försöka hitta nån lämplig källa senare, men jag kan berätta en sak av egen erfarenhet (men det räcker väl inte för jag kanske bara ljuger). Jag hade (innan jag träffade min sambo) en kk som inte ville runka, jag minns inte exakt varför, om det var att han inte kunde få orgasm eller om han bara inte ville, så han ville iställer ha sex väldigt ofta. Vi fick kontakt och han ringde när han var sugen och jag kom till honom de gånger jag kunde, ibland blev han lite småsur när han varit utan sex för länge men att runka var inte ett alternativ (enligt vad han sa till mej). Han vet inget om mina psykiska problem med onani så det var inte därför han sa så.
  • Linyana
    Anonym (Respektlöst) skrev 2012-03-08 20:26:26 följande:
    Hejsan 

Jag och min sambo har försökt att få barn i 3 år.

Han har problemet med för få spermier, jag är frisk

Jag respekterar situationen och gått igenom IVF behandlingar tillsammans med honom.

När jag vaknar till på natten så lyser det i hobbyrummet och där sitter den jäveln och runkar till porr 

Jag tappade kontrollen och bara slog laptopen ur famnen på honom så den åkte i golvet och slocknade.

Så jävla respektlöst när de där spermierna som han sprutar ut till den där äckliga analsexporren kanske kunde bli vårt kärleksbarn. 

Tappar lusten att kämpa med något som skulle vara vår gemensamma dröm när det inte verkar betyda ett skit för honom och då det finns andra som är fertila som också vill ha barn som tar det på allvar och inte behöver porr. Min barnlängtan är väldigt stark och jag är snart 27 år så klockan tickar.

Jag är så arg att och besviken att jag skakar.  

Hur kan man vara otrogen med sina egna händer ? att ta på sin egen kropp, bröst, 
    huvud, fötter, axlar, snopp vad som helst, är inte otrohet. sen hade han inte fysiskt sex
    med någon annan heller.

Tro mig, jag hade väldigt emot porr förut, och kunde till och med göra slut med en kille 
    på grund av det. 

Jag ser hellre att min kille runkar över porr, jag skulle aldrig kedja han fast i ett sånt
    förhållande att han inte ens fick tillfredsställa sig själv. bättre porr, än att faktiskt ut
    och ha sex på riktigt med en kvinna!!!...

• Anonym
    Linyana skrev 2012-03-12 12:43:29 följande:
    Hur kan man vara otrogen med sina egna händer ? att ta på sin egen kropp, bröst, 
    huvud, fötter, axlar, snopp vad som helst, är inte otrohet. sen hade han inte fysiskt sex
    med någon annan heller.

Tro mig, jag hade väldigt emot porr förut, och kunde till och med göra slut med en kille 
    på grund av det. 

Jag ser hellre att min kille runkar över porr, jag skulle aldrig kedja han fast i ett sånt
    förhållande att han inte ens fick tillfredsställa sig själv. bättre porr, än att faktiskt ut

måste det vara antingen eller? antingen måste han sitta svettig i en stol och runka till porr på datorn eller så är han otrogen med en annan kvinna?

Finns män som inte runkar och som kan behandla en med respekt och inte går och är otrogen.

vetefan vad folk dras till för skit killar... urgh! 
  • Anonym (dumt)
    Linyana skrev 2012-03-12 12:43:29 följande:
    med någon annan heller.

på grund av det. 

Jag tror inte TS ser det som otrohet utan att hon förlorade en chans till att bli gravid plus att hon inte gillar porr.
Svar på tråden Idiot till fästman