• Anonym (Respektlöst)

Idiot till fästman

Hejsan 

Jag och min sambo har försökt att få barn i 3 år.

Han har problemet med för få spermier, jag är frisk

Jag respekterar situationen och gått igenom IVF behandlingar tillsammans med honom.

När jag vaknar till på natten så lyser det i hobbyrummet och där sitter den jäveln och runkar till porr 

Jag tappade kontrollen och bara slog laptopen ur famnen på honom så den åkte i golvet och slocknade.

Så jävla respektlöst när de där spermierna som han sprutar ut till den där äckliga analsexporren kanske kunde bli vårt kärleksbarn. 

Tappar lusten att kämpa med något som skulle vara vår gemensamma dröm när det inte verkar betyda ett skit för honom och då det finns andra som är fertila som också vill ha barn som tar det på allvar och inte behöver porr. Min barnlängtan är väldigt stark och jag är snart 27 år så klockan tickar.

Jag är så arg att och besviken att jag skakar.  

• Svar på tråden Idiot till fästman
  • Anonym (dumt)
    Anonym skrev 2012-03-12 12:48:07 följande:
    måste det vara antingen eller? antingen måste han sitta svettig i en stol och runka till porr på datorn eller så är han otrogen med en annan kvinna?

Finns män som inte runkar och som kan behandla en med respekt och inte går och är otrogen.

vetefan vad folk dras till för skit killar... urgh! 
  • Linyana
    Anonym skrev 2012-03-12 12:48:07 följande:
    måste det vara antingen eller? antingen måste han sitta svettig i en stol och runka till porr på datorn eller så är han otrogen med en annan kvinna?

Finns män som inte runkar och som kan behandla en med respekt och inte går och är otrogen.

vetefan vad folk dras till för skit killar... urgh! 
    Jag säger - det är BÄTTRE att sitta i en stol och runka till porr. 
    ÄN att hitta sin man över kvinna !!!? eller ?

Så, om min kille kollar på porr, respekterar inte han min då ?
    respekterar inte jag min man om jag kollar på porr ?
    jag respekterar att han behöver ha egen tid, likaså han.

"vetefan vad folk dras till för skit killar... urgh!" 
    (Nu behöver du inte kalla oss för skitar)

bättre självförtroende, mindre kontrollbehov, mindre svartsjuka, så
    kommer ni se att ert förhållande blir bättre =)

kom ihåg (om man kväver duvan för hårt, dör den)  
  • Anonym
    Linyana skrev 2012-03-12 13:01:47 följande:

Jag har bra självförtroende,
    Jag vet vad jag är värd och skulle aldrig nöja mig med mindre, Och är inte någe svartsjuk, jag går på måttot "Hälften av det du oroar dig för händer aldrig, den andra hälften händer ändå så varför oroa sig?",
    Jag litar på min partner fullt ut, Jag vet vad jag har honom och att jag har funnit min rätte,
    Och jag kontrollerar ingenting, o behöver inte kontrollera något heller, vår relation bygger på ärlighet och tillit och kärlek. Han säger att han inte har behov av att runka och inte vill det. då litar jag på honom, istället för att misstro som alla andra här gör att "han runkar ändå" nej, jag litar på hans ord, jag tror på vår kärlek och jag känner honom, och vet vem han är. Jag vet när han talar sanning.
  • Linyana
    Anonym skrev 2012-03-12 13:17:25 följande:
    Jag har bra självförtroende,
    Jag vet vad jag är värd och skulle aldrig nöja mig med mindre, Och är inte någe svartsjuk, jag går på måttot "Hälften av det du oroar dig för händer aldrig, den andra hälften händer ändå så varför oroa sig?",
    Jag litar på min partner fullt ut, Jag vet vad jag har honom och att jag har funnit min rätte,
    Och jag kontrollerar ingenting, o behöver inte kontrollera något heller, vår relation bygger på ärlighet och tillit och kärlek. Han säger att han inte har behov av att runka och inte vill det. då litar jag på honom, istället för att misstro som alla andra här gör att "han runkar ändå" nej, jag litar på hans ord, jag tror på vår kärlek och jag känner honom, och vet vem han är. Jag vet när han talar sanning.
    Det är bra. 

Men du behöver inte klandra andra då att dom kan ha ett helt lyckligt fungerande förhållande,
    även fast porr är inkluderat...  
  • Anonym
    Linyana skrev 2012-03-12 14:34:37 följande:
    Det är bra. 

Men du behöver inte klandra andra då att dom kan ha ett helt lyckligt fungerande förhållande,

även fast porr är inkluderat...  

Jag klandrar inte andra. Jag säger bara åt alla att inte dra ALLA killar över en kam, det finns undantag som inte ljuger och runkar i smyg, finns dom som inte behöver porr i sitt liv. Alla är inte runkande porrgalningar som smyger eller ljuger om att dom inte gör det. Och eftersom ts uppenbarligen inte är ett fan av killar som runkar och ser porr, kanske hon ska ta den andra sidan? En kille som inte är i behov av porr och runka, utan hon duger fint, och dom kan planera barn och hon kommer i sexlivet alltid som prioritet ett av den killen. Han har alltså inga behov att sätta sig själv före. Och dom får en fungerande relation. Och ts sambo borde vara med någon som gillar onani och själv gillar porr eller bara accepterar det. Det finns en åt oss alla, vi behöver inte slåss om killar som inte passar oss och vi behöver inte finna oss i att må dåligt i en relation. Viktigaste är att hitta en liksinnad och det finns det många av
  • Anonym (Kvinna)

Herregud, vad är det med kvinnor och porr? Särskilt med dom som stressar över sådana saker, eller inte vill ligga själva eller ska bara ligga "när det är dags". Inte att undra på att män hellre har roligt med Fru Höger och Herr Vänster. 

Ursäkta mig men att säga att spermierna han runkar bort skulle ha kunnat bli ert kärleksbarn måste väl vara ett dåligt skämt eller? 

• Anonym
    Anonym (dumt) skrev 2012-03-12 12:48:14 följande:
    Jag tror inte TS ser det som otrohet utan att hon förlorade en chans till att bli gravid plus att hon inte gillar porr.
    Linyana skrev 2012-03-12 13:01:47 följande:

• Anonym (Kvinna)
    nevermind skrev 2012-03-12 19:54:41 följande:
    Vart tog TS vägen?
    (Gick hon för att köpa en ny dator till sambon?)
    Sitter och surar antagligen
  • Anonym (Barnlös tjej)
    Anonym (dumt) skrev 2012-03-12 12:33:17 följande:
    Jag kan försöka hitta nån lämplig källa senare, men jag kan berätta en sak av egen erfarenhet (men det räcker väl inte för jag kanske bara ljuger). Jag hade (innan jag träffade min sambo) en kk som inte ville runka, jag minns inte exakt varför, om det var att han inte kunde få orgasm eller om han bara inte ville, så han ville iställer ha sex väldigt ofta. Vi fick kontakt och han ringde när han var sugen och jag kom till honom de gånger jag kunde, ibland blev han lite småsur när han varit utan sex för länge men att runka var inte ett alternativ (enligt vad han sa till mej). Han vet inget om mina psykiska problem med onani så det var inte därför han sa så.
    HAHAHAHAAAaaaa alltså jag garvade ordentligt när jag läste det här! "Snälla du kan väl komma och hjälpa mig, vi måste ha sex jätteofta så att jag slipper runka". Smartaste sättet någonsin att få sex! Klart att singelkillar blir less på att runka och längtar efter att få utlösning i en livs levande tjej, det hindrar ju inte heller att de drar en runk emellan samlagen!
Svar på tråden Idiot till fästman