• Anonym (Respektlöst)

Idiot till fästman

Hejsan 

Jag och min sambo har försökt att få barn i 3 år.

Han har problemet med för få spermier, jag är frisk

Jag respekterar situationen och gått igenom IVF behandlingar tillsammans med honom.

När jag vaknar till på natten så lyser det i hobbyrummet och där sitter den jäveln och runkar till porr 

Jag tappade kontrollen och bara slog laptopen ur famnen på honom så den åkte i golvet och slocknade.

Så jävla respektlöst när de där spermierna som han sprutar ut till den där äckliga analsexporren kanske kunde bli vårt kärleksbarn. 

Tappar lusten att kämpa med något som skulle vara vår gemensamma dröm när det inte verkar betyda ett skit för honom och då det finns andra som är fertila som också vill ha barn som tar det på allvar och inte behöver porr. Min barnlängtan är väldigt stark och jag är snart 27 år så klockan tickar.

Jag är så arg att och besviken att jag skakar.  

• Svar på tråden Idiot till fästman
  • Anonym

Jag är emot porr men du blir arg för att han i princip håller spermierna i trim. Spermiekvaliteten blir bättre när en kille kommer regelbundet. Varje dag kanske är för mycket men ser han till att komma varannan dag så är ju det till fördel för dig!

• Anonym
    Sven Justus skrev 2012-03-09 09:44:41 följande:
    Du snackar verkligen skit. 
    Nej, anonym som skrev det du svarade på snackar inte skit. Du kan googla så får du se själv.
  • Anonym

Varför är det OK att välja porr istället för sex med sin partner?

Okej om man är ensam eller ens partner har låg sexlust... men när så inte är fallet? Dessutom när de försöker få barn???

• Anonym

Fan vad ni hackar på allt och alla här inne på Familjeliv.. Sidan heter Familjeliv, men det här borde döpas om till Flasback!! Att ni inte skäms!!

• MissSummer
    Anonym skrev 2012-03-09 09:51:20 följande:
    Varför är det OK att välja porr istället för sex med sin partner?

Okej om man är ensam eller ens partner har låg sexlust... men när så inte är fallet? Dessutom när de försöker få barn???
    Därför att man har rätt till sin egen kropp, man har rätt att onanera och ha det skönt alldeles för sig själv.
    Bara för man är gift/sambo/whatever betyder inte det att någon annan har rätt till ens kropp och ens sexualitet.

Det gäller inte bara kvinnor som många verkar inbilla sig utan även män.
  • Doodies

Om han satt och runkade utan dator.. hade du slagit till honom då? För att han ville ha sex med sig själv? Var det porren som var det värsta.. eller att han inte sparar ALLA spermier till dig?

• Anonym (Tagga ner)
    Anonym skrev 2012-03-09 09:53:20 följande:
    Fan vad ni hackar på allt och alla här inne på Familjeliv.. Sidan heter Familjeliv, men det här borde döpas om till Flasback!! Att ni inte skäms!!
    Diskussionsforum = ett forum där man diskuterar. Det vill säga en real life eller virtuell mötesplats där folk med vitt skilda intressen, erfarenheter och åsikter diskuterar ett visst ämne ur sina olika synvinklar.

Vill man inte ha "mothugg" utan bara strykas medhårs då skapar man en blogg och ser till att folk inte kan kommentera. Eller så ser man till att endast kommentarer som man själv censurerat får komma med. Ungefär som en diktatur i microformat. 
  • Anonym
    Anonym (Tagga ner) skrev 2012-03-09 09:58:25 följande:
    Diskussionsforum = ett forum där man diskuterar. Det vill säga en real life eller virtuell mötesplats där folk med vitt skilda intressen, erfarenheter och åsikter diskuterar ett visst ämne ur sina olika synvinklar.

Vill man inte ha "mothugg" utan bara strykas medhårs då skapar man en blogg och ser till att folk inte kan kommentera. Eller så ser man till att endast kommentarer som man själv censurerat får komma med. Ungefär som en diktatur i microformat. 
    Att diskutera och vara elak är två helt olika saker.
    Jag kan hålla med dig om att man har rätt i att diskutera osv, men att börja bli elak och använda en del hårda ord, det är inte okej!
    En del börjar direkt med att hacka och en del är väl vuxna nog att hålla sig till en lugn nivå med disskution..
    Jag kan inte påstå att många av dem här eller andra inlägg hjälper trådstartaren, utan mest hoppar på henne att hon är kass och dum i huvudet för att hon tycker andra saker är viktigare eller inte!
  • Anonym (Tagga ner)
    Anonym skrev 2012-03-09 10:02:47 följande:
    Att diskutera och vara elak är två helt olika saker.
    Jag kan hålla med dig om att man har rätt i att diskutera osv, men att börja bli elak och använda en del hårda ord, det är inte okej!
    En del börjar direkt med att hacka och en del är väl vuxna nog att hålla sig till en lugn nivå med disskution..
    Jag kan inte påstå att många av dem här eller andra inlägg hjälper trådstartaren, utan mest hoppar på henne att hon är kass och dum i huvudet för att hon tycker andra saker är viktigare eller inte!
    Håller med om att man inte behöver kalla folk för saker. Men i just det här fallet har TS själv satt tonen. Som man bäddar... du vet.
  • Anonym (Tagga ner)
    Anonym (Tagga ner) skrev 2012-03-09 10:19:54 följande:
    Håller med om att man inte behöver kalla folk för saker. Men i just det här fallet har TS själv satt tonen. Som man bäddar... du vet.
    Dessutom hugger hon mot alla som inte håller med henne, oberoende av hur de skriver. Hon vill bara ha medhåll och då är ett diskussionsforum inte rätt plats.
Svar på tråden Idiot till fästman