• Anonym (Respektlöst)

Idiot till fästman

Hejsan 

Jag och min sambo har försökt att få barn i 3 år.

Han har problemet med för få spermier, jag är frisk

Jag respekterar situationen och gått igenom IVF behandlingar tillsammans med honom.

När jag vaknar till på natten så lyser det i hobbyrummet och där sitter den jäveln och runkar till porr 

Jag tappade kontrollen och bara slog laptopen ur famnen på honom så den åkte i golvet och slocknade.

Så jävla respektlöst när de där spermierna som han sprutar ut till den där äckliga analsexporren kanske kunde bli vårt kärleksbarn. 

Tappar lusten att kämpa med något som skulle vara vår gemensamma dröm när det inte verkar betyda ett skit för honom och då det finns andra som är fertila som också vill ha barn som tar det på allvar och inte behöver porr. Min barnlängtan är väldigt stark och jag är snart 27 år så klockan tickar.

Jag är så arg att och besviken att jag skakar.  

• Svar på tråden Idiot till fästman
  • Anonym

Som andra sagt - TS, jag tror du ska vara glad om din sambo vill ha sex med dig öht, då det uppenbarligen numera enbart handlar om att plussa. Och jag förstår dig - det är svårt att inte bli gravid, det är svårt att inte sätta likhetstecken mellan sex och barn när det är allt man tänker på.
    Att ha sex med dig verkar vara ren prestation. Att han ska "offra" sin lust känns inte sunt. Tvärtom - du ska väl uppmuntra den! Vem kan få stånd när någon kräver det? Väldigt få.
    Jag frågade min man varför han tittar på porr. Är det kvinnorna i sig han tänder på? Nej, han tänder på tanken att få göra det han tittar på med mig. Och vårt sexliv blomstrar.

• Linda 28

Du ÄGER inte din partner. Sen när blev det DINA spermier?   jag kan förstå din frustation men du har ju ingen ägande-rätt på hans spermier. Prata med honom om hur du känner. tycker även att han borde få säg vad han tycker tänker och känner....

• Anonym (suckar!!!)
    Anonym skrev 2012-03-09 08:34:09 följande:
    Spermieproduktionen beror på hur ofta man får utlösning/orgasm. Så ifall du inte har ägglossning och ni inte har sex denna dag så är det bara bra ifall han onanerar. Han bör naturligtvis helt avhålla sig från både sex och onani en 4-5 dar före förväntad ägglossning och under dom bra dagarna endast ha sex med dig och under den resterande tiden, utlösning så ofta som möjligt, hur det nu sker är ovidkommande...

kan bara hålla med dig på detta...

mitt ex hade samma problem med få spermier och för slöa simmare innan vi träffades. han försökte med exfrun i 3år och det blev aldrig barn. han blev ensam och porrsurfande och gjorde sitt vid datorn en längre tid.

när vi sen träffades några år senare så pratade vi inte barn, jag gick på p-piller.  vi sexade som vanligt och njöt av varandra bara, men jag missade mina p-piller en helg...... och vips så va jag gravid 

alla blir stressade av babyverkstan.... bättre att bara slappna av och sexa för nöjets skull...
    låt han göra sitt och när du har ägglossning, så överraska honom.. bli vild och crazy och sexa till max dom dagarna för att ni njuter bara...

STORT LYCKA TILL!!       
  • Lavish

Öh? Stackars kille, ska han inte få njuta alls utan bara vara en barntillverkningsmaskin för dig. Okej om det nu var så att du ville knulla att du blev besviken att han satt och runkade istället, men du tycker inte du överreagerade lite?

• Anonym

Usch! Jag hade också blivit riktigt förbannad om jag varit du!

• Sven Justus
    Anonym skrev 2012-03-09 09:48:03 följande:
    Nej, anonym som skrev det du svarade på snackar inte skit. Du kan googla så får du se själv.
    Jag gör ett undantag och svarar på ditt anonyma inlägg:

Jag har själv alldeles för låg spermieproduktion för att det vara meningsfullt att försöka skaffa barn via vanliga hederliga knull. Istället har jag och min fru genomgått IVF-behandlingar för att bli med barn.

Så jag vet vad jag pratar om när jag säger att det är skitsnack när någon kommer med rådet; runka oftare så ökar spermieproduktionen
    Män är män. Kvinnor är kvinnor. Skriver du anonymt till mig - räkna inte med något svar.
  • Anonym (usch!)

Usch! Jag accepterar inte att min partner kollar på porr. Man kan tillfredsställa sig själv ändå. O mman nu skulle behöva det, där är vi olika.
    Förstår att du blev besviken, arg och ledsen. Det är jobbigt med barnlängtan. Låter som ni behöver prata. Eller släng ut den porrdyrkande sambon och åk till Danmark och få ett önskebarn. Om din känsla är att det INTE är ok så ÄR det inte det!

• hoppipannkakan
    Anonym (usch!) skrev 2012-03-09 10:45:54 följande:
    Usch! Jag accepterar inte att min partner kollar på porr. Man kan tillfredsställa sig själv ändå. O mman nu skulle behöva det, där är vi olika.
    Förstår att du blev besviken, arg och ledsen. Det är jobbigt med barnlängtan. Låter som ni behöver prata. Eller släng ut den porrdyrkande sambon och åk till Danmark och få ett önskebarn. Om din känsla är att det INTE är ok så ÄR det inte det!
    Men om hans känsla är att porr är okej, värderas inte hans känslor lika högt som ts känslor?

• Rakad Apa
    Krafs skrev 2012-03-09 10:32:11 följande:
    *Facepalm*
    Galna fruntimmer.. 
    Yup, verkligen!! Tur att man har en normalbegåvad flickvän.
    ?Livet är för viktigt för att tas på allvar.? - Oscar Wilde
Svar på tråden Idiot till fästman