• santa86

IVF Umeå

Hej tjejer.. Nu var de ett tag sen jag var in, har varit lite nere.. Då min mens inte har velat komma igång efter föra behandlingen. :/ men nu är den här :) så nu har man börjat spreja igen :) de trågiga är bara att jag får sån migrän av sprejen :( men men var gör man inte för att få en liten :)

Hur går de för er?

Ser att tusa har hittat hit :)

• santa86

Här händer de grejer ser ja :) kul :)

Själv så sprejar jag på och härdar ut huvudvärken/ migränen om dagarna.. Just nu känns de som att dagarna går jätte sakta :/

• santa86

Micro: jag förstår dig, vi har inte heller sakt till alla vad vi gör och de är tungt, men samtidigt vill man ju inte att alla ska veta och gå och vänta på att man ska bli gravid :/

Jag sprejar också nu har gjort sen den 6/2. Jag har också dom symtomen plus att jag har en massa migrän :( men var gör vi inte för att få ett bra resultat :)

Du och jag bor inte så långt från varandra, jag bor i Sävast :)

När ska du ta prover?

• santa86

Sprejar för fulla muggar här.. :P nu börjar de bli tungt att spreja men man inte så långt efter får såna hemska vallningar :/ phuu, speciellt på morgonen när man vill ligga kvar i sängen en stund till :/ är de nån med som prejar eller har alla börjar pruta?!

• santa86

Hej tjejer.. Förlåt att jag inte har skrivit på ett tag, men sprej-perioden kändes lång så jag bara ville glömma tid och rum..

Men nu har jag börjar med sprutorna :) jippi.. De känns såå mycke bättre denna gång, jag hoppas att den här känslan håller i sig :)

• santa86

Tusa: vad kul och spännande :)

Jo, dom ringde igår.. Så på tisdag blir det äp :) sååå nervös.. :/ när jag tänker på hur de gick för oss förra gången :/

• santa86

Hej tjejer. Nu befinner jag och min sambo i Umeå, imorgon bitti då har vi äp.. Nervös jätte nervös, hoppas på att de går bra..

Jag som vanligt vis är lite skrockfull, har under denna behandling haft ett halsband med en trollknut, den kommer från Gotland för många år sen och är välsignad av en präst :) och alla blodprov och gyn har gått bra hittills :)

• santa86

Nu ligger jag i Umeå och väntar på äp :) jätte nervös men hopps att jag har mer ägg än vad de är väntat :) lycka till till mig, japp :)

• santa86

Tack snälla ni :)

Nu är vi på väg hemåt efter äp, de gick jätte bra och dom fick ut 7 ägg.. :) så nu håller vi tummarna att detta ska gå bra, vi åker ner för återföring på lördag :) jag hoppas att de blir nått denna gång..

Svar på tråden IVF Umeå