• santa86

IVF Umeå

Hej tjejer.. Nu har min kropp kommit igång igen efter mf. Jag har idag varit på koll och vi ska köra igång redan nu :) vi kommer att få göra de korta, så få se om vi åker ner nästa helg för insättning..

Jag ser att de har hänt mycke här.. Kul att vi har nya ansikten här :)

• santa86

Satargazer: jag gjorde den långa förra gången och nu blir de korta :)

De är så kul att komma tillbaka till gruppen igen.. Har faktiskt saknar att skriva här :)

• santa86

Supernova: så du ska också göra korta, jag med :) jag började med äl testerna idag :) så de borde hända nått i helgen :)

• santa86

Supernova: jaha okej, jag ska använda de vi har i frysen.. ( hoppas bara de klarar upptidning)

Den 6 juli var vi in på akuten och fick veta att jag hade ett pågående missfall.. Så jag har hunnit ha mens igen.

De vart en lite annorlunda semester under sommaren. Mycke tårar och tankar.. Men nu vill jag bara gå vidare med nya tag.

När ska du börja med sprutorna?

• santa86

Vad roligt att de går bra för er :) håller tummarna för fina ägg :)

Själv så fick jag tråkigt nyhet idag :( dom avbryter behandlingen :/ jag som vart så glad för att jag fick utslag på äl testet :( dom kommer inte att göra återföring denna gång eftersom dom har stängt på söndagar :(( jag är så ledsen, jag var så hoppfull och glad att vi fick börja om så snabbt igen och så blir de inget :( och jag lyckas ju tajma in bra med tråkigheter när jag ska jobba.. De gör ont att försöka vara trevlig när men igentligen bara vill krypa under täcket :,(

• santa86

Här har jag nu inte varit inne på ett tag.. Och mycke har de hänt här.. Nu är jag igång igen efter att avbrutit en behandling.. Så på onsdag ska jag på ultraljudet och kolla när jag ska ha äl :) hoppas hoppas att de inte infaller på en söndag denna gång :)

• santa86

Här skrivs de för fullt :)

Är de nån som kan ändra i listan? Jag ska flyttas till väntar på insättning :) Har ingen dator :/

jag fick idag en glad gubbe på äl-Stickan :)) så på lördag blir de insättning.. Men tankarna snurrar ändå, nu har vi börjat närma oss vårt andra försök.. Men tänk om vårat embryo inte klarar av upptiningen :/

• santa86

Nu börjar de känns nervöst, kliniken ringde igår och sa att dom ville flytta insättningen till fredag.. Fatta att de redan är imorgon :) men den här gången är jag och min sambo lite mer lugna, och tänker inte ta ut glädjen i förskott :/

Vi hann bli alldeles för glada förra gången.. Men jag gruvar mig faktiskt för upptidningen :/ tänk om de inte klara de.. Vi har ju bara två ägg i frysen :/

Svar på tråden IVF Umeå