IVF Umeå
Tack de känns bra med allt stöd härifrån.,
Äralltupptaget: jätte grattis igen! :) Kul att höra en sånt roligt besked :) hur var de? Hade du lagt in två ägg? Eller..
Tack de känns bra med allt stöd härifrån.,
Äralltupptaget: jätte grattis igen! :) Kul att höra en sånt roligt besked :) hur var de? Hade du lagt in två ägg? Eller..
Äralltupptaget: Ååå, så spännande..
Jo, vi är från Boden.. Så de är en bit att köra, vi måste ju åka på måndag och hör dom av sig så får vi väl vända hem :/ och åka tillbaka på onsdag..
Drömmer om ett barn: tack :) vi hoppas också på de :)
Jag har börjar nu med mus pillrena :P men de är inte alls trevligt att använda pinnen :/ dessutom har jag fortfarande "mensvärk" efter äp..
Äralltupptaget: haha ja de känns bra att jag inte är den ända som har skippat pinnen :P
Jo tack, jag märkte nästan på engång dom trevliga flytningarna :P
Jag sitter på jobbet nu, tog på mig ett extra pass idag.. Känner mig inte så pigg :/ jag ångrar mig att jag tog på mig de :/
Helena85: jag håller alla min tummar och tår att de går bra :)
Hela85: grattis :)) jag förstår att de känns bra att äntligen få veta :)
Jo jag har läst att de brukar vara så att ivf:are brukar vara lite mindre.. Du behöver inte vara orolig :) grattis igen..
Vi sitter nu i bilen på väg ner, vi stannar upp i Skellefteå och inväntar deras samtal och ser då om vi fortsätter ner eller om vi vänder om..
Hela85: dom ringde när vi hade åkt förbi Piteå och sa att dom skulle odla vidare, så vi vände hemåt igen.. Så på onsdag så blir de insättning :D längtar..
Supernova99: jätte tråkigt att höra, jag håller mina tummar att de går vägen iallafall, att de är en ofarlig blödning..
Drömmer om ett barn: nja de gick sådär, jag var så ömm på magen.. Hehe jag valde dock att sitta i kassan hela dagen så jag skulle slippa springa runt :P nu känns de bättre men jag är som svullen om magen :/
Go morgon i stugan.. Nu har man klivit upp och gjort sig klar för att äta lite hotell frukost :))) sen är de inte länge tills vi åker till kliniken :)
Äralltupptaget: lite synd att du miste den ena.. Men hoppas att den andre vill hålla sig kvar :)
Tack :)
Nu har vi gjort insättningen, de gick bra.. Det vart 6ägg av 11 som blev befruktade, sen var de två som vart jätte fina till långtidsordlingen, så nu bär jag en pch engång i frysen :)