IVF Umeå
Trex2013- hehe ser nu att de är gonal-F jag ska ta, satt på jobbet tidigare och gissade vad de var vi hade denna gång..
Trex2013- hehe ser nu att de är gonal-F jag ska ta, satt på jobbet tidigare och gissade vad de var vi hade denna gång..
Sådär, då har Umeå hört av sig idag.. Tog första sprutan ni på kvällen :) fick sitta en bra stund innan jag våga ta den, men de gick bra.. Så äp beräknas ca V.41 :) hur går de för er?
Trex2013- håller tummarna för dig :)
Idag ringde ume, min dos är för låg så jag måste höja den :( men jag hoppas ändå att vi hinner med äp V.41 :)
Jag har inte haft nå mer symtom än känslan av svälld mage, förens nu, igår mådde jag illa :(
Nån mer som känner av sprutorna.?
Nu har jag varit på ult och jag hade 3st som var över 10mm och ca 6st under 10mm.. Jag vet inte hur jag ska känna just nu :/
De har hänt saker dom senaste dagarna som har gjort mig ledsen och bedstämd, kan de förstöra mina chanser att lyckas?! :(
Emblan är på plats och jag är på väg till ult och blodprov koll.. Hoppas att äggen har vuxit till sig under helgen..
Dumdummast: vad kul att du kommer igång nu :)
Själv så gick ult bra igår.. Vi ska ner på fredag, då händer de :) nu ska jag lyckas :)
Hur går de för dig trex2014?
Trex2013: tråkigt, men ge inte upp än, man kan ju blöda lite. De är ju inte alls ovanligt att blöda lite i början..
Styrke kramar
Trex2013: de är jätte tråkigt att du har börjat blöda.. :( hur är de idag? Hur mår du?
Kram
Nu har jag och min sambo kommit fram till hotellet, jag är så nervös så jag mår illa.. Äp imorgon.. Men de ska nog gå bra :) hoppas jag..
Sänder extra styrke kramar till dig trex2013