• santa86

IVF Umeå

Trex2013- hehe ser nu att de är gonal-F jag ska ta, satt på jobbet tidigare och gissade vad de var vi hade denna gång..

• santa86

Sådär, då har Umeå hört av sig idag.. Tog första sprutan ni på kvällen :) fick sitta en bra stund innan jag våga ta den, men de gick bra.. Så äp beräknas ca V.41 :) hur går de för er?

• santa86

Idag ringde ume, min dos är för låg så jag måste höja den :( men jag hoppas ändå att vi hinner med äp V.41 :)

Jag har inte haft nå mer symtom än känslan av svälld mage, förens nu, igår mådde jag illa :(

Nån mer som känner av sprutorna.?

• santa86

Nu har jag varit på ult och jag hade 3st som var över 10mm och ca 6st under 10mm.. Jag vet inte hur jag ska känna just nu :/

De har hänt saker dom senaste dagarna som har gjort mig ledsen och bedstämd, kan de förstöra mina chanser att lyckas?! :(

• santa86

Emblan är på plats och jag är på väg till ult och blodprov koll.. Hoppas att äggen har vuxit till sig under helgen..

• santa86

Dumdummast: vad kul att du kommer igång nu :)

Själv så gick ult bra igår.. Vi ska ner på fredag, då händer de :) nu ska jag lyckas :)

Hur går de för dig trex2014?

• santa86

Trex2013: tråkigt, men ge inte upp än, man kan ju blöda lite. De är ju inte alls ovanligt att blöda lite i början..

Styrke kramar

• santa86

Trex2013: de är jätte tråkigt att du har börjat blöda.. :( hur är de idag? Hur mår du?

Kram

• santa86

Nu har jag och min sambo kommit fram till hotellet, jag är så nervös så jag mår illa.. Äp imorgon.. Men de ska nog gå bra :) hoppas jag..

Sänder extra styrke kramar till dig trex2013

Svar på tråden IVF Umeå