IVF Umeå
Mina bruna flytningar har avtagit och jag har nått min testdag.. Så här ser de ut idag :) strecket har blivit mycke starkare slag för dag.. Så hoppet kanske inte är ute.. Fröet kanske har grot fast ändå :) 
Mina bruna flytningar har avtagit och jag har nått min testdag.. Så här ser de ut idag :) strecket har blivit mycke starkare slag för dag.. Så hoppet kanske inte är ute.. Fröet kanske har grot fast ändå :) 
Mars: jag har varit jätte lat, legat i soffan och slappat så mycke jag har kunnat.. På jobbet har jag lurat till mig kassa passen så jag inte har behövt lyfta tungt på golvet :)
Jag har läskiga flytningar som man har oro för, så de kanske är därför jag är extra lugn..
I mat väg har jag inte tänkt så mycke, har bara skippat räkor, mögelostar m.m.. Sånt man ska låta bra om man väntar barn.. Förebyggande syfte hihi.. :)
Ebbagrön: förra gången vi gjorde ett frys återföring så gick de bra, de är som en vanlig återföring. De gick fort och lätt :)
Hej tjejer.. Jag är allt mer sällan inne nu, men jag kommer titta in lite då och då.. Jag blöder fortfarande och har gjort de sen 1 april.. Imorgon ska jag på gyn och kolla att allt har kommit ut. Jag misstänker att jag måste skrapa :/ jag är så ledsen, jag ville verkligen att de skulle funka den här gången :(
Jag tror inte att vi hinner göra nån mer gång innan sommaren.. Men jag ska ligga i nu och gå ner lite i vikt så kroppen får en bra balans..
Jag håller alla mina tummar för alla här <3
Trex2013- jag har börjar min långa behandling igen i Umeå.. Jag har sprejat sen den 8/9 :) hoppas på bra denna gång..
När sätter du igång?
Grattis grattis grattis till er som lyckats :)) nu får man upp hoppet ännu mer :) <3
Trex2013: vad kul att du snart är där :) men tråkigt att du haft problem med proppar :( men denna gång ska vi klara de :)
Jag ska och ta prover den 23/9 så då får vi se om jag får börja med sprutorna :)
Jag vill också prova på akupunktur, men vet inte om jag vågar :/ gör de ont?
Trex2013- de blir menopur, dom som är dom pennor.. Jag är så nålrädd :/ men de har blivit mycke bättre efter alla gånger man har gjort detta.. Första gången vi gjorde IVF så tog min sambo mina sprutor.. :P
Jennyz- okej, jag vill så gärna prova de men vet inte vart man gör sånt och vad de kostar..
Vart har du vänt dig och vad har de kostat dig.?