• santa86

IVF Umeå

Mina bruna flytningar har avtagit och jag har nått min testdag.. Så här ser de ut idag :) strecket har blivit mycke starkare slag för dag.. Så hoppet kanske inte är ute.. Fröet kanske har grot fast ändå :)

• santa86

Mars: jag har varit jätte lat, legat i soffan och slappat så mycke jag har kunnat.. På jobbet har jag lurat till mig kassa passen så jag inte har behövt lyfta tungt på golvet :)

Jag har läskiga flytningar som man har oro för, så de kanske är därför jag är extra lugn..

I mat väg har jag inte tänkt så mycke, har bara skippat räkor, mögelostar m.m.. Sånt man ska låta bra om man väntar barn.. Förebyggande syfte hihi.. :)

• santa86

Ebbagrön: förra gången vi gjorde ett frys återföring så gick de bra, de är som en vanlig återföring. De gick fort och lätt :)

• santa86

Hej tjejer.. Jag är allt mer sällan inne nu, men jag kommer titta in lite då och då.. Jag blöder fortfarande och har gjort de sen 1 april.. Imorgon ska jag på gyn och kolla att allt har kommit ut. Jag misstänker att jag måste skrapa :/ jag är så ledsen, jag ville verkligen att de skulle funka den här gången :(

Jag tror inte att vi hinner göra nån mer gång innan sommaren.. Men jag ska ligga i nu och gå ner lite i vikt så kroppen får en bra balans..

Jag håller alla mina tummar för alla här <3

• santa86

Trex2013- jag har börjar min långa behandling igen i Umeå.. Jag har sprejat sen den 8/9 :) hoppas på bra denna gång..

När sätter du igång?

• santa86

Grattis grattis grattis till er som lyckats :)) nu får man upp hoppet ännu mer :) <3

• santa86

Trex2013: vad kul att du snart är där :) men tråkigt att du haft problem med proppar :( men denna gång ska vi klara de :)

Jag ska och ta prover den 23/9 så då får vi se om jag får börja med sprutorna :)

• santa86

Trex2013- de blir menopur, dom som är dom pennor.. Jag är så nålrädd :/ men de har blivit mycke bättre efter alla gånger man har gjort detta.. Första gången vi gjorde IVF så tog min sambo mina sprutor.. :P

• santa86

Jennyz- okej, jag vill så gärna prova de men vet inte vart man gör sånt och vad de kostar..

Vart har du vänt dig och vad har de kostat dig.?

Svar på tråden IVF Umeå