IVF Umeå
Nu sitter vi i väntrummet för återföring :) spännande att höra hur de har gått för våra guld ägg :)
Nu sitter vi i väntrummet för återföring :) spännande att höra hur de har gått för våra guld ägg :)
Tack stargazers :) vi fick tillbaka ett jätte fint 8 delat ägg :) de andra fina ägget odlar dom vidare som förhoppningsvis hamnar i frysen :) så av 7 ägg vart de 2 jättefina..
Längta: vilken ruvdag är du på? Tråkigt att höra, men jag håller tummarna att de var guldägget du fick nu :))
Grattis thesse86 :)
Hur är de nu man räknar ruvdagarna? Har glömt bort, visst är de så att man räknar den dag man sätter in ägget eller?! :/ fundersam..
Längta: men så spännande :) hoppas de är guldägget :)
Thildra: de låter ju jätte bra.. De måste ju betyda att de kommer gå bra :)
Grattis till er som plussat :)))
Och massor med styrkekramar till dig micro, jag håller med ovanstående, kolla av med andra kliniker och se vad dom säger..
Själv så fick jag en liten, väldigt liten ljus flytning på morgonen, de drog ner mig totalt :( vart jätte deppad.. Jag vet att de inte betyder nått men ändå, vi alla i denna tråd får hjälp att kunna plussa, så minsta lilla känning förstorar man upp och inte het hur man ska tolka de.. jätte jobbigt, min sambo kom hem efter jobbet med tulpaner och värdens behövligaste kram..
Tusa: jag är idag på RD 12 då räknar jag från dagen efter återföringen.. Jag hoppas hoppas hoppas att de var de jag hade.. Jag har inte haft nå efter den dagen..
Tack längtan :) jag hoppas också på denna gång :)
Stargazers: vi fick en två dagars tillbaka..
Nu när jag var på toa så kom de lite lätt rosa :/ jag blir så ledsen... Jag vet inte hur jag ska tolka de :( just nu känns de som att jorden håller på att rasa samman :,(
Jag har fortfarande lite lätt färgad flytningar :/ men jag ville bara prova göra ett test, så jag testade för nån timma sen och de vart ett mycket svagt steck... Vill gärna visa er men vet inte hur man lägger till en bild :/
Nu har jag fixat appen.. Här är testet jag tog jag tidigare idag.. 
Tack alla :) de känns jätte kul att få plusa igen, men nu kommer oron att de roliga ska ta slut :/
Hej tjejer.. Hur mår alla ruvare? Själv är jag på RD 15 och de visar fortfarande positivt, har fortfarande bruna flytningar :/ jag har som inte direkt kännt mig nå anurlunda, tycker dock idag att de känns lite i brösten och lite spänningar i tjejmagen.. Vill fortfarande inte känna efter för mycke..