IVF Umeå
Grattis äralltupptaget till pluset :)
Grattis äralltupptaget till pluset :)
:( Inge kul.. Hoppas att de ändå går åt rätt håll kvinna32..
Nu börjar de bli jobbigt att speja, har fått sprej-blödning i söndags.. Har ont i huvudet konstant och inatt vaknade jag i smärtor.. Jag låg och grina så ont hade jag :( så den här dagen har varit jätte seg med öm mage och huvudvärk :(
Hoppas ni har haft en bättre dag än jag :)
Vi tänker positivt :) hoppas på de bästa, pepp pepp.. Klart att vi ska lyckas, allihopa..
På morgonen har jag varit och tagit blodrovet, så får vi se Vad dom säger imorgon.. Om jag ska börja med sprutorna :)
Nå, jag håller mina tummar nektar..
Dom ringde idag och jag ska trappa ner på sprejet imorgon och börjar även med sprutorna.. :) känns bra att komma ett till steg närmre :)
Ja, idag har jag tagit första sprutan.. Eller jag ska erkänna att jag är sååå nålrädd, och att de var min sambo som tog den på mig :/ hehe men de kommer nog gå bra de här :)
Jag försöker tänka så jag med :) vill ju så att de ska funka.. Jag hoppas, hoppas att de funkar..
Jag tycker de är jättetråkigt att du blöder nektar, jag håller hårt i mina tummar att de är en ofarlig blödning.. :(
De är väl inte bara jag som tycker att senaste listan blev lite knasig.. :/ jag finns ju inte ens me :/
Nu är jag på väg in till sensia igen och ska ta blodprov :/ önska mig lycka till, dessa nålar.. :/ huuu....