• santa86

IVF Umeå

Nu har vi gjort insättningen :) håller tummarna att de här är vårt guldägg :) de gick bra idag, men vi har inga kvar i frysen :/ dom hade tinat båda eftersom de första inte var n

• santa86

Skickade förtidigt :/

De första ägget var Inge bra men de ändra fick vi tillbaka :)

• santa86

Nu sitter vi i bilen på väg hem.. Så nu är vi på ruvdag 2 :) jag hoppas, verkligen hoppas att de är våran tur nu.. Jag vet inte hur jag skulle ta de om de inte går vägen nu.. :/ jag vill vara glad men samtidigt vill jag inte hoppas för mycke. Jag vill inte bli så ledsen om de slutar tråkigt..

Är de nån här som har gjort de korta programmet?! (Naturlig cykel)

• santa86

Okej.. Då är de dag 1 :) oj vad sakta de kommer att gå :P

Supernova: jo de vart ett FET jag gjorde med min egen cykel. Hur har de går/gått för dig?

• santa86

Nektar: grattis till ruvningen :)) vi ligger ändå ganska nära våra testdargar :) håller tummarna för er :)

• santa86

Stargazers: jag tycker också att jag ser ett svagt streck..

Nektar: jag har TD den 10/10.. :/ tiden går sakta.. Jag har idag känt/ känner att de stramar lite i tjejmagen.. Pytte lite ömma bröst men de är då lite.. :/ var är mina symtom?!

• santa86

Jag är jätte ledsen men kan inte gråta, dels har vi sov gäster här sen har jag låst mig :/ jag har beräknad mens idag.. Och ja, de första jag ser när jag torkar mig..... Mens.. De här händer inte... :( jag orkar inte me en gång till.. Ruvdag 9 och mens...

• santa86

Jennyz: jag vill ju tänka att de är bra, men de känns så tomt i magen :( jo jag blöder som de är min mens..

• santa86

Jennyz: okej, men hade du mens ont då eller?

Jag har mensvärk och ont i svanken..

Svar på tråden IVF Umeå