• santa86

IVF Umeå

Den 28/6 har bag testdag :) nervöst.. Jag vill så gärna att de ska gå vägen..

• santa86
    {#emotions_dlg.flower} Väntrummet 
    * Snöflinga  
    * Emki   
    * Kvinna32
    * Nektar

{#emotions_dlg.flower} Sprayar 

{#emotions_dlg.flower} Sprutar

{#emotions_dlg.flower} Väntar på ÄP/ET/FET 
    * Ws mamma 
    * VackerBlomma

{#emotions_dlg.flower} Ruvar     
    * Solanna (1:a IVF), TD 14/5  
    * Mirage (3:e IVF), TD 5/6
    *Santa86 (1:a IVF), TD 28/6

Gravid Gravida  
    * fiffa (1:a IVF) BF 20 Januari   
    * Barreliten (1:a IVF) BF 24 juli 
    * jennyz (3:e IVF för syskon) BF 19 aug  
    * Freja150 BF 20 aug 
    * EEJ (4:e IVF) BF 21 aug 
    * 3villbli4 (1:a IVF) 
    * Norris (FET) BF 28 aug  
    * Äppelkaka (3:e IVF,syskonförsök) BF 12/10 
    * drömmer om ett barn (4:e återföringen) BF 29/10 
    * Petto 83 (BF 8/11, syskonförsök)  
    * Äralltupptaget 1:a IVF 
    * Hela85 1:a IVF   
    * Lappgeten (1:a IVF), BF 29/12 

Baby Födda  
    * A79 (1:a IVF) Pojke Edvin 14:e december  
    * Mustikka (1:a IVF) Flicka Elli 4 februari  
    * Emilotta (1:a IVF) Pojke, 12 februari
    * Heli78 (1:a IVF) Pojke, Uno, 13 maj
    * EbbaGrön (1:a IVF) Pojke Alrik, 21 maj
    * Mammaidamaria (1:a IVF) Pojke, 23 maj
  • santa86

Snöflingan: De var tråkigt att höra :(( vila upp dig i sommar och kom med nya starka tag till hösten..

Själv ligger jag hemma och är sjuk, orkar knappt prata :/ är sååå hes och ont i kroppen, nu kom även hostan :( jag kan inte ta de här som en bra start på mitt ruvande :(

• santa86

Grattis Emki :)) så kul att höra din historia :)) blir glad.. Håller mina tummar att de går bra..

• santa86

Drömmer om ett barn: här ruvas de för fullt, dock känner jag inte så mycke, lite moland ibland :/ brösten har blivit lite ömma.. Jag har TD på fredag, men jag och sambon ska kolla imorgon :)

• santa86

Nu har jag testat.. Jag ville inte använda testet vi fick hem så jag använde en vanlig från testlagret (som jag hade hemma) jag kissa, la mig i sängen och vänta, och vänta.. Sakta gick de men när klockan slog ville jag inte gå och titta :/ huva jag bet nästan på naglarna när jag gick.. Ja ja ni vill veta :P jag fick ett svagt posetivt.. Hur ska jag tolka de?! Visst kan se vara så att mitt hormon inte har kanske blivit så högt än?! Jag vet inte om jag ska vara glad... Fast okej lite glad är jag :)

• santa86

:( gick på toa innan jag skulle till jobbet.. Jag har nu fått ljusbrun flytning :/ jag vill inte förlora de här.. :(

• santa86

Sitter på jobbet och tänker på de ena och de andra.. :/ men nu när jag har rast och ser de ni skriver :) de får mig att ha lite hopp iallafall <3 de är guld värt att befinna sig i en grupp som denna :)

• santa86

Go morgon.. Jag kan berätta att jag än så länge inte har haft nå mer bruna flytingar, och att jag i morse tog ett vanligt clearblue test ( hittade ett hemma) och ja jag är nu gravid :)

Men vi kommer att ta de digitala testet imorgon också som vi fick av kliniken..

Svar på tråden IVF Umeå