IVF Umeå
Ge inte upp riktigt än! Kroppen kan spela en ett spratt också. Du oroar dig för att mensen ska komma och då blir ju så klart kroppen och magen orolig.
Håller fortfarande tummarna :)
Ge inte upp riktigt än! Kroppen kan spela en ett spratt också. Du oroar dig för att mensen ska komma och då blir ju så klart kroppen och magen orolig.
Håller fortfarande tummarna :)
Pommac: Tråkigt att höra att du blöder :( men det kan ju vara så att ett av äggen har fäst och att det är det andra som kommer ut. Håller tummarna för att det är så! Livmodern är stor och blödningen behöver inte komma från samma ställe som där ägget sitter.
Nortstrom: Allt är bra med mig (förutom tröttheten och illamåendet). VUL på onsdag, hoppas såklart att allt ser bra ut då! Hur går det för dig då?
Hej på er alla! Jag har svårt att slita mig ifrån dessa trådar, har varit in mycket förut och tycker det är så kul att följa alla kämpar. Och även kul att dela med sig av mina erfarenheter. Vi har två ivf barn en pojke som snart blir 4 och en flicka på 1. Och till våran STORA chock har vi nu spontant blivit gravida!! Om allt går som det ska blir vi en till i slutet på maj! Jag förtär mig inte på kvinnokroppen.. Som vi kämpat i 4 år utan plus tidigare. Och nu helt plötsligt bara 3 mån efter mensen kommit tillbaka.. Det är otroligt. Ville bara berätta att mirakel kan ske, håller tummarna för er alla!!
Pommac: vi gjorde 5 försök på första och 4 försök på andra barnet..
Idag flödar det. Så det känns väldigt kört nu. Har svårt att tänka mig att det ena ägget ska ha fäst och lyckats hålla sig kvar. Det känns som att all slemhinna är ute snart. Kommer säkert flöda i morgon också.
Neeej Pommac1!!! ð??ð??
Pommac: trist om det är så! Kram. Men ge inte upp hoppet. För oss funkade det efter många misslyckade behandlingar tillslut..
Plocket igår gick bra, 22 (!) ägg fick vi ut. Mådde bra men resan hem, 40 mil, med öm och svullen mage var mindre kul. Får veta på måndag f.m om det blir ET då på e.m eller onsdag. Om det nu blir några befrukade vill säg.
Pommac: ja jag fick tillbaka ägg varje gång. Vi provade akupunktur några gånger, men det va utan akupunktur den gången det lyckades. Så det är svårt att veta om det gjorde ngn skillnad. Men det sägs ju öka cirkulation i livmoder..
Pommac: har du tänkt avvakta till TD med att testa? Brukar du få ömma bröst av