Petto 83 skrev 2013-05-06 21:54:22 följande:
Så skönt att det gick bra. Men 7 ägg är inte så bara. Håller tummen för att dom delar sig fint fram till ET. Smärtan i magen kan sitta i några dagar typ 2-4 tror jag. Är nog lite från person till person också.
Ne 7 ägg är jag jätteglad över. Blir spännade imorgon när det är dags för återföringen. Lite bättre med smärtan idag faktiskt så allt känns väldigt positivt!
äralltupptaget skrev 2013-05-06 22:22:36 följande:
Hela85 , fick lite ont på kvällen då alla mediciner börjar sluta värka , dagen efter var jag öm , men jobbade och det gick bra, trots att jag har rätt fysiskt jobb :)
Grattis till 7 ägg, det är ju jättebra !!!
Hade också väldigt ont igår när vi kom hem när medicinen slutat verka men idag är det bättre och jag har ett väldigt stilla jobb så det går fint :) Tack! Hoppas nu att flera av dem vill dela sig som dem ska så vi får något till frysen :)
jennyz skrev 2013-05-06 23:23:32 följande:
Hela85: jag tycker 7 ägg lät kanonbra, det är inte alltid bättre med fler i antal, de ggr vi lyckats har jag haft ung 6-8 ägg, andra ggr när vi misslyckats upp till 22 ägg, men sämre kvalitet... Hoppas de myser för fullt nu!! Sist odlade de mina i tre dagar då alla utvecklats fint och är nu i v25!!!

Tack, det ger mig hopp om att äntligen kanske vi kan få bli tre i familjen :) Känner mig väldigt glad och positiv just nu så hoppas känslan består ett tag :)