• Göteborgsbruden

Före och efterbilder, viktminskning.

Tänkte att alla ni som gått ner i vikt och vill, skulle kunna dela sina före och efterbilder som inspiration till alla som kämpar där ute  
    Tråden fick hamna i känsliga rummet för jag vet att en del säkert vill vara anonyma.

Skriv gärna starvikt, nuvarande vikt(eller vikt på efterbilden) och vilken metod du använt för att gå ner. 

(¯`°?.¸♥ Freja 21/11-2008 ♥ Loke 26/2-2010 ♥¸.?°´¯)
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-16 11:58
    Man får så klart dela med sig även utan bilder om man vill det också
  • Svar på tråden Före och efterbilder, viktminskning.
  • Anonym (Jennie)
    3 oktober 2011

Idag 21 mars 2012

Hej från början när jag bestämde mig för att gå ner så vägde jag 66.1 kg.Detta var i slutet av sommaren 2011. Jag bestämde mig för att gå ner till en tidigare vikt. Vid jul hade jag nått mitt mål. Nu har jag gått ner så att jag pendlar mellan 52-54 kg. Jag är 161 cm. När jag skulle ner mina kg så valde jag något som jag kallade "sunt förnuftmetoden"   All skräpmat och läsk tog jag bort..Allt godis och alla kakor men jag mjukstartade och var inte lika sträng i början. Om jag mot förmodan åt skräpmat så höll jag nere mängden. Jag siktade på att förbränna mer än jag åt. Till julafton nådde jag mitt mål och efter det har jag börjat träna. Innan så spelade jag innebandy en timme i veckan och promenerade ibland. Nu är jag ute och springer 4.3 km 4 dagar i veckan,spelar innebandy en timme i veckan och små magövningar 3 dagar i veckan. Kämpa på alla därute.. Just det det jag gick ner ca 13-14 kg och jag tappade 23 cm i midjan =) 

• Anonym (Jennie)
    Göteborgsbruden skrev 2012-03-16 11:33:28 följande:
    Kan ju börja med att dela med mig

Började på 145 kg juni 2006 och väger nu runt 80 kg (så minus 65 kg), har gått ner genom att räkna kalorier och träning, har dock 10 kg kvar ungefär till normal bmi.

Bra Jobbat!    
  • Anonym (På väg.)

Jag har gått ner från 125 till 104, vill ner till ca75(kanske mer). Är 173cm lång.

Har inga bilder på mig som tjockast då jag vägrade ställa upp på det. Men nu är det på god väg och jag har så mycket energi hela tiden. Och det viktigaste för mig var att jag vil kunna vakna upp på morgonen utan att ha ont överallt.
    Den här tråden är verkligen peppande

• Kina79
    Anonym (Jennie) skrev 2012-03-21 07:13:43 följande:
    3 oktober 2011

Idag 21 mars 2012

Hej från början när jag bestämde mig för att gå ner så vägde jag 66.1 kg.Detta var i slutet av sommaren 2011. Jag bestämde mig för att gå ner till en tidigare vikt. Vid jul hade jag nått mitt mål. Nu har jag gått ner så att jag pendlar mellan 52-54 kg. Jag är 161 cm. När jag skulle ner mina kg så valde jag något som jag kallade "sunt förnuftmetoden"   All skräpmat och läsk tog jag bort..Allt godis och alla kakor men jag mjukstartade och var inte lika sträng i början. Om jag mot förmodan åt skräpmat så höll jag nere mängden. Jag siktade på att förbränna mer än jag åt. Till julafton nådde jag mitt mål och efter det har jag börjat träna. Innan så spelade jag innebandy en timme i veckan och promenerade ibland. Nu är jag ute och springer 4.3 km 4 dagar i veckan,spelar innebandy en timme i veckan och små magövningar 3 dagar i veckan. Kämpa på alla därute.. Just det det jag gick ner ca 13-14 kg och jag tappade 23 cm i midjan =) 

GRATTIS!!
    Kul att se
    Du är lika lång som jag (eller ok, jag är bara 160 )
    Mitt slutmål är ca 52-55 och nu när jag ser dig, så får jag lite bild av hur det kan se ut. Skitsnyggt! Solig 

Älskade prinsessor!! Tyra 2004-02-20 Ellen 2006-04-12 Agnes 2010-05-03
  • Anonym (Jennie)
    Kina79 skrev 2012-03-21 07:24:13 följande:
    GRATTIS!!
    Kul att se
    Du är lika lång som jag (eller ok, jag är bara 160 )
    Mitt slutmål är ca 52-55 och nu när jag ser dig, så får jag lite bild av hur det kan se ut. Skitsnyggt! Solig 

Tack ska du ha! Kämpa på! Du fixar det =)
  • vampyria2

Kina 79:
    jag har gjort en GBP operation men har efter den varit jätte noga med att äta helt rätt och tränar massor, 1 timme promenad varje dag och styrketräning var annan dag.
    Jag kommer aldrig någonsin gå upp i vikt igen, väger mig varje morgon sen äter jag efter hur mycket jag väger :)

• Hallonblomman

Åh vad duktiga ni är! Känner mig jättepeppad nu! Får snart äntligen börja träna igen efter kejsarsnittet för ett par veckor sedan. Har 20 kg som jag vill gå ner (var av 12 är gravidkilon). Målet är senast December då jag ska knata ner för kyrkgången och möta mitt livs kärlek vid altaret :D 

Engla och Edvard - Mammas älsklingar
Svar på tråden Före och efterbilder, viktminskning.