• Göteborgsbruden

Före och efterbilder, viktminskning.

Tänkte att alla ni som gått ner i vikt och vill, skulle kunna dela sina före och efterbilder som inspiration till alla som kämpar där ute  
    Tråden fick hamna i känsliga rummet för jag vet att en del säkert vill vara anonyma.

Skriv gärna starvikt, nuvarande vikt(eller vikt på efterbilden) och vilken metod du använt för att gå ner. 

(¯`°?.¸♥ Freja 21/11-2008 ♥ Loke 26/2-2010 ♥¸.?°´¯)
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-16 11:58
    Man får så klart dela med sig även utan bilder om man vill det också
  • Svar på tråden Före och efterbilder, viktminskning.
  • Topcom

Jag blir såååå jäkla inspirerad när jag ser era bilder!!! Vad duktiga ni är :)

• Sannive

Heja på er allihop! Jag får posta ett före och efter foto när jag är klar, men har sedan första januari gått ner 10 kg :) Jag har nu tolv kvar.

• Border
    EvelinasSyster skrev 2012-03-17 09:48:32 följande:
    Kan väl bidra jag med även om jag inte tycker det är en sån jätteskillnad på bilderna direkt  T.v augusti 2011, t.h februari 2012. Började viktresan neråt i oktober 2011. Skiljer 10 kilo mellan bilderna (drar in magen på augustibilden men inte på februaribilden ). Vill gå ner 6-8 kilo till ungefär och håller på

WOW!!! Hur fick du bort magen? Magen är mitt stora problemområde och jag tycker att jag prövat allt och lite till, men inget funkar. Jag tar jättegärna emot tips från dig som har lyckats så bra
  • EvelinasSyster
    hallonfot skrev 2012-03-28 07:51:50 följande:

WOW!!! Hur fick du bort magen? Magen är mitt stora problemområde och jag tycker att jag prövat allt och lite till, men inget funkar. Jag tar jättegärna emot tips från dig som har lyckats så bra

Plankan! Världens bästa grej (googla om du inte vet hur man gör! ), den suger in hela magområdet för det stärker även de inre magmusklerna. Först är det sjukt jobbigt, jag började med 3x15 s (ungefär, minns inte riktigt) några gånger i veckan och sedan utökade jag vartefter jag blev starkare. Står nu 60-90 sekunder per intervall istället, roligt att känna hur mycket starkare man blivit och framförallt skönt att man kan slappna av magen när man står upp utan att se ut som man är gravid i 6:e månaden
    ~ The only thing that matters is the next 90 minutes! ~
  • Nostalgitripp
    EvelinasSyster skrev 2012-03-28 09:16:44 följande:
    Plankan! Världens bästa grej (googla om du inte vet hur man gör! ), den suger in hela magområdet för det stärker även de inre magmusklerna. Först är det sjukt jobbigt, jag började med 3x15 s (ungefär, minns inte riktigt) några gånger i veckan och sedan utökade jag vartefter jag blev starkare. Står nu 60-90 sekunder per intervall istället, roligt att känna hur mycket starkare man blivit och framförallt skönt att man kan slappna av magen när man står upp utan att se ut som man är gravid i 6:e månaden
    Hur lång tid (ungefär) tog det innan du såg resultat? :) Jag har börjat göra plankor och träna mage ganska mycket för ungefär 1.5 vecka sen. :)
  • Anonym (#14)
    Anonym (Jennie) skrev 2012-03-21 07:13:43 följande:
    3 oktober 2011

Idag 21 mars 2012

Hej från början när jag bestämde mig för att gå ner så vägde jag 66.1 kg.Detta var i slutet av sommaren 2011. Jag bestämde mig för att gå ner till en tidigare vikt. Vid jul hade jag nått mitt mål. Nu har jag gått ner så att jag pendlar mellan 52-54 kg. Jag är 161 cm. När jag skulle ner mina kg så valde jag något som jag kallade "sunt förnuftmetoden"   All skräpmat och läsk tog jag bort..Allt godis och alla kakor men jag mjukstartade och var inte lika sträng i början. Om jag mot förmodan åt skräpmat så höll jag nere mängden. Jag siktade på att förbränna mer än jag åt. Till julafton nådde jag mitt mål och efter det har jag börjat träna. Innan så spelade jag innebandy en timme i veckan och promenerade ibland. Nu är jag ute och springer 4.3 km 4 dagar i veckan,spelar innebandy en timme i veckan och små magövningar 3 dagar i veckan. Kämpa på alla därute.. Just det det jag gick ner ca 13-14 kg och jag tappade 23 cm i midjan =) 

Jättebra jobbat! 23 cm är ju supermycket!
  • EvelinasSyster
    Nostalgitripp skrev 2012-03-28 09:21:49 följande:
    Hur lång tid (ungefär) tog det innan du såg resultat? :) Jag har börjat göra plankor och träna mage ganska mycket för ungefär 1.5 vecka sen. :)

Tog ett par veckor innan jag verkligen såg resultat och man får ju inte glömma att det också är 10 kilos skillnad mellan bilderna som självklart gör en hel del Men det är faktiskt först nu som det i princip inte blir någon skillnad alls när jag slappnar av magen när jag står upp så det är några månaders jobb för det. Men det tajtades avsevärt på några veckor för mig i alla fall
    ~ The only thing that matters is the next 90 minutes! ~
Svar på tråden Före och efterbilder, viktminskning.