• Göteborgsbruden

Före och efterbilder, viktminskning.

Tänkte att alla ni som gått ner i vikt och vill, skulle kunna dela sina före och efterbilder som inspiration till alla som kämpar där ute  
    Tråden fick hamna i känsliga rummet för jag vet att en del säkert vill vara anonyma.

Skriv gärna starvikt, nuvarande vikt(eller vikt på efterbilden) och vilken metod du använt för att gå ner. 

(¯`°?.¸♥ Freja 21/11-2008 ♥ Loke 26/2-2010 ♥¸.?°´¯)
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-16 11:58
    Man får så klart dela med sig även utan bilder om man vill det också
  • Svar på tråden Före och efterbilder, viktminskning.
  • mikipiki

Jag har tränat MASSOR och försökt äta med sunt förnuft. Det har tagit jättelång tid, men det har det varit värt :)

• Anonym

Här kommer en bild på mina framsteg. Minus 50 kg på bilden och har sedan dess tappat 8 kg till. Snart i hamn :)
  • Anna Hbg

Hmm, undrar varför jag blev anonym. Inte så lönt iom att man ser mitt ansikte :D

• Anonym (M)

Hoppas att jag kan posta en före och en efterbild inom en snar framtid :) Hur har ni gjort för att gå ner? Själv så äter jag kolhydratsfattig kost och har nolltolerans mot socker. Försöker ta promenader varje dag och sen simmar jag en gång i veckan. Måste jag träna mer tror ni? Vad tränar ni?

• Anna Hbg

Jag är också ute och går mycket, gärna i skogen och i backar så man optimerar träningen. På gymmet kör jag helst TRX eller BodyBalance eller ett styrketräningspass på ca 2 h som är anpassat för hela kroppen, innan och efter styrketräning blir det även minst 30 min på löpbandet.

• vampyria2

Fick syn på de här bilderna och insåg att mina 71 kg i viktnedgång syns nog mer än vad jag förstår :p

• Carrossk

Så inspirerande att se alla era framsteg.

Har själv kämpat med vikten och äntligen börjat känna mig nöjd.

Efter två täta graviditeter har jag nu lyckats gå ner 34,5 kg (gravvikt ej medräknad).

Hjärnan hänger inte med men tydliga resultat ser man :).

Bild nr 1 är från april -11 (efter resan pulsade vi med barn nr 1), bild nr 2 är juni-14. Nu fortsätter min viktresa mot mitt slutmål :D!

• Limus

å fantastiskt bra gjort, allesammans! Själv isster man med bebis i magen, så om.. 9 månader, kan jag nog örja dra igång så smått.

Två chamtroll, -07 och -11.
  • Jon the papa

Lite förr och för nån månad sen :)

30 Kiloisch mindre Jonas

och bara strålande hälsa på köpet :D 

Och grattis till er alla andra duktiga där ute :) Keep the good work going ! 

• Jon the papa

Lchf i 5 år och lite träning nu på sistone :) 

Tråden va lite död så lite nytt får det bli :)

Svar på tråden Före och efterbilder, viktminskning.