• Göteborgsbruden

Före och efterbilder, viktminskning.

Tänkte att alla ni som gått ner i vikt och vill, skulle kunna dela sina före och efterbilder som inspiration till alla som kämpar där ute  
    Tråden fick hamna i känsliga rummet för jag vet att en del säkert vill vara anonyma.

Skriv gärna starvikt, nuvarande vikt(eller vikt på efterbilden) och vilken metod du använt för att gå ner. 

(¯`°?.¸♥ Freja 21/11-2008 ♥ Loke 26/2-2010 ♥¸.?°´¯)
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-16 11:58
    Man får så klart dela med sig även utan bilder om man vill det också
  • Svar på tråden Före och efterbilder, viktminskning.
  • springislovely86

Åh så duktiga ni är allihopa :)
    Jag vägde 82 kg midsommar 2009 och idag står jag på ca 63 kilo.
    Igår prövade jag vår jackor och den minsta storleken jag passa skit snyggt i va i S och i min nuvarande gamla jacka har jag storlek L!
    Så det har hänt en hel del :)
    Vill gå ner lite till så bilder kommer senare ;)

• Anonym (fetto)

Är en stor tjej med BMI på över 37 och har insett att jag aldrig kommer lyckas gå ner i vikt och har kommit till insikt om att vill jag må bra så är det så här jag  får se ut. för ca 17 år sedan vägde jag 57 kg , idagligger jag på 97-98 kg.

Vill bara säga att jag är så grymt imponerad på er som lyckats och ni är så fina.  Sträck på er och känn er stolta över vad ni lyckats med!! 

• Kimona
    EvelinasSyster skrev 2012-03-17 09:48:32 följande:
    Kan väl bidra jag med även om jag inte tycker det är en sån jätteskillnad på bilderna direkt  T.v augusti 2011, t.h februari 2012. Började viktresan neråt i oktober 2011. Skiljer 10 kilo mellan bilderna (drar in magen på augustibilden men inte på februaribilden ). Vill gå ner 6-8 kilo till ungefär och håller på

Jättestor skillnad ju :O Jag har gått ner 8 kg och det syns itne alls på mig :(
  • Kimona
    Göteborgsbruden skrev 2012-03-16 11:33:28 följande:
    Kan ju börja med att dela med mig

Började på 145 kg juni 2006 och väger nu runt 80 kg (så minus 65 kg), har gått ner genom att räkna kalorier och träning, har dock 10 kg kvar ungefär till normal bmi.

Du är min inspiration! Gud va bra kämpat!!!
  • Anonym
    Nostalgitripp skrev 2012-03-17 11:13:48 följande:

Före: ca 71kg.

Efter: ca 62kg

Jag har på mig samma tröja på båda bilderna. :) Mitt mål är 55kg innan sommaren. :)

duktigt.. men i mina ögon hade du en vackrare kropp på första bilden. Men om du mår bra av din viktminskning så är det kanon!
  • Anonym (47)
    Anonym skrev 2012-03-17 12:18:28 följande:
    duktigt.. men i mina ögon hade du en vackrare kropp på första bilden. Men om du mår bra av din viktminskning så är det kanon!
    Håller med men grymt bra jobbat, det är ju sitt eget mående man ska gå efter och kan bara gratulera om du själv mår bättre
  • Månsi

hitta ingen annan bild , jag till höger ca 82 kg  hade nog gått ner nått kg men starta ialf på 82kg

ca 69 kg , men nu är jag rund å go igen  men denna gång med bebis i magen , men målet är denna vikt igen !

• Snäckan84

måste bara skriva att ni är grymt duktiga :)
    underbar tråd som kan peppa andra med viktproblem!

Svar på tråden Före och efterbilder, viktminskning.