• Göteborgsbruden

Före och efterbilder, viktminskning.

Tänkte att alla ni som gått ner i vikt och vill, skulle kunna dela sina före och efterbilder som inspiration till alla som kämpar där ute  
    Tråden fick hamna i känsliga rummet för jag vet att en del säkert vill vara anonyma.

Skriv gärna starvikt, nuvarande vikt(eller vikt på efterbilden) och vilken metod du använt för att gå ner. 

(¯`°?.¸♥ Freja 21/11-2008 ♥ Loke 26/2-2010 ♥¸.?°´¯)
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-16 11:58
    Man får så klart dela med sig även utan bilder om man vill det också
  • Svar på tråden Före och efterbilder, viktminskning.
  • Göteborgsbruden

Kan ju börja med att dela med mig

Började på 145 kg juni 2006 och väger nu runt 80 kg (så minus 65 kg), har gått ner genom att räkna kalorier och träning, har dock 10 kg kvar ungefär till normal bmi.

• Mammalängtan
    Göteborgsbruden skrev 2012-03-16 11:33:28 följande:
    Kan ju börja med att dela med mig

Började på 145 kg juni 2006 och väger nu runt 80 kg (så minus 65 kg), har gått ner genom att räkna kalorier och träning, har dock 10 kg kvar ungefär till normal bmi.

WOW vilken skillnad! GRATTIS!!!!  sjukt bra gjort! själv är jag smal sen alltid men är grymt imponerad av att andra klarar av att gå ner så mycket i vikt. Man mår bättre när man är smalare och mer tränad. man orkar mer och har förhoppningsvis ett mycket längre liv att vänta. Sjukt bra jobbat och grattis igen du ska va jättestolt över dig själv!!
    -_-¨-_- Johanna -_-¨-_-
  • Göteborgsbruden
    Mammalängtan skrev 2012-03-16 11:38:17 följande:

WOW vilken skillnad! GRATTIS!!!!  sjukt bra gjort! själv är jag smal sen alltid men är grymt imponerad av att andra klarar av att gå ner så mycket i vikt. Man mår bättre när man är smalare och mer tränad. man orkar mer och har förhoppningsvis ett mycket längre liv att vänta. Sjukt bra jobbat och grattis igen du ska va jättestolt över dig själv!!

Tack så mkt! Ja det går verkligen inte jämför hur man mår nu som när jag var som störst. Visst det är tråkigt med huden som inte hänger med (mycket häng på armar och mage) men ändå bättre än att vara fet. Trodde aldrig jag skulle gilla träning heller men nu älskar jag det!
  • 010306

Jag i maj 2008 - 166 cm & faktikst "bara" 80 kg men enligt mej ser det ju bra mkt mer ut.

Jag i augusti 2009 . GIck ner 23 kg till 57 kg på 10-11 mån med hjälp av ett gammalt litet viktväktarhäfte och en massa motion Mestadels powerwalks men även hemmavideos med pilates & yoga .

Jag nu i höstas 2011 Ligger runt 62 kg numera men det känns ändå okay orkar inte vara lika fanatisk och gillar att ha mer muskler. Tappade väl mkt i slutet av min minskning. Jobbar på att tighta till mage & överarmar nu bla som är ett problemarea för mej.
    Men VV lärde mej hur en normal portion ser ut & att inte ta 2 tex.  Tränar fortfarande, olika hur mkt det är men gymmande nu dem sista 2 åren .

Hoppas att man kan inspirera nån annan :) Tror att alla vettiga metoder funkar så länge man är motiverad nog :)
    Bra kämpat Göteborgsbruden oxå :D du ser inte alls ut som jag gjorde vid 80 kg utan riktigt smal :)
  • Mammalängtan
    Göteborgsbruden skrev 2012-03-16 11:48:50 följande:

Tack så mkt! Ja det går verkligen inte jämför hur man mår nu som när jag var som störst. Visst det är tråkigt med huden som inte hänger med (mycket häng på armar och mage) men ändå bättre än att vara fet. Trodde aldrig jag skulle gilla träning heller men nu älskar jag det!

Ne kan tänka mig att det är väldigt stor skillnad i hur man känner sig. Jo det är klart det är tråkigt med skinnet men när du gått ner alla dina kilon kanske det finns möjlighet till att operera bort det eller? har inte så stor koll på sånt. Träning är underbart! man orkar så mycket mer om man håller igång med kroppen.. Helt sjukt bra är du! så himla imponerad!
  • Mammalängtan
    010306 skrev 2012-03-16 11:51:08 följande:

Jag i maj 2008 - 166 cm & faktikst "bara" 80 kg men enligt mej ser det ju bra mkt mer ut.

Jag i augusti 2009 . GIck ner 23 kg till 57 kg på 10-11 mån med hjälp av ett gammalt litet viktväktarhäfte och en massa motion Mestadels powerwalks men även hemmavideos med pilates & yoga .

Jag nu i höstas 2011 Ligger runt 62 kg numera men det känns ändå okay orkar inte vara lika fanatisk och gillar att ha mer muskler. Tappade väl mkt i slutet av min minskning. Jobbar på att tighta till mage & överarmar nu bla som är ett problemarea för mej.
    Men VV lärde mej hur en normal portion ser ut & att inte ta 2 tex.  Tränar fortfarande, olika hur mkt det är men gymmande nu dem sista 2 åren .

Hoppas att man kan inspirera nån annan :) Tror att alla vettiga metoder funkar så länge man är motiverad nog :)
    Bra kämpat Göteborgsbruden oxå :D du ser inte alls ut som jag gjorde vid 80 kg utan riktigt smal :)
    Shit också en helt sjuk skillnad. FY FASEN VA BRA NI ÄR TJEJER!!! VA STOLTA ÖVER DET NI ÅSTAKOMMIT!! är så grymt imponerad av er!
    -_-¨-_- Johanna -_-¨-_-
  • Göteborgsbruden
    010306: Wow, bra jobbat! Vill också få mer muskler, tränar cirkelträning och löpning mest utöver promenader då. Håller med, så länge man har motivationen så funkar det hur man nu än väljer att göra.
    Haha smal vet jag inte men tack!   
  • Anonym (på väg)

wow vad inspirerad man blir nu!

Jag har gått ner 23 kg sen sista barnet (1,5 år )

har tio kg kvar som sitter ordentligt känns det som!

Har tyvärr inga bilder på mig...

• Göteborgsbruden
    Mammalängtan skrev 2012-03-16 11:51:56 följande:

Ne kan tänka mig att det är väldigt stor skillnad i hur man känner sig. Jo det är klart det är tråkigt med skinnet men när du gått ner alla dina kilon kanske det finns möjlighet till att operera bort det eller? har inte så stor koll på sånt. Träning är underbart! man orkar så mycket mer om man håller igång med kroppen.. Helt sjukt bra är du! så himla imponerad!

Jo har tänkt operera mig och har skickat remiss för bukplastik, få se om jag får komma in på bedömning (genom landstinget alltså). Armarna får jag ju betala för själv men det blir längre fram när jag lyckats spara ihop pengar till det.
    Oh ja, träning är verkligen underbart! Är ju sjuk nu och saknar min löpning sååå mycket men är på bättringsvägen som tur är  
  • Göteborgsbruden
    Anonym (på väg) skrev 2012-03-16 11:56:08 följande:
    wow vad inspirerad man blir nu!

Jag har gått ner 23 kg sen sista barnet (1,5 år )

har tio kg kvar som sitter ordentligt känns det som!

Har tyvärr inga bilder på mig...

Bra jobbat! Ingen fara, man får så klart dela med sig utan bilder också
Svar på tråden Före och efterbilder, viktminskning.