• Göteborgsbruden

Före och efterbilder, viktminskning.

Tänkte att alla ni som gått ner i vikt och vill, skulle kunna dela sina före och efterbilder som inspiration till alla som kämpar där ute  
    Tråden fick hamna i känsliga rummet för jag vet att en del säkert vill vara anonyma.

Skriv gärna starvikt, nuvarande vikt(eller vikt på efterbilden) och vilken metod du använt för att gå ner. 

(¯`°?.¸♥ Freja 21/11-2008 ♥ Loke 26/2-2010 ♥¸.?°´¯)
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-16 11:58
    Man får så klart dela med sig även utan bilder om man vill det också
  • Svar på tråden Före och efterbilder, viktminskning.
  • Nelia82

Jääävlar vad grymma ni är allihop som kämpat så hårt!

Jag är också en som alltid kunnat äta vad jag ville när jag var yngre, tills efter jag födde barn. Vikten stod fast med +12-15 kg och jag kände mig som en valross med mina 72 kg (är 165 cm lång). När jag väl slutade amma tog jag tag i träning och kost och efter lite mindre än 2 år hade jag gått ner till 60 kg.

Nu sitter jag här med andra barnet och har inte alls gått upp lika mycket, väger väl runt 62-63 kg, men är livrädd att gå upp mer. Och kroppen är inte riktigt vad den var så jag har en del att jobba med.

Mina efterbilder är alltså från sommaren för 2 år sedan, och därav min morot att få upp viljan och motivationen att komma tillbaka till den kroppen. Men måste säga att jag blir grymt inspirerad av er här inne. Jag har inte alls haft lika många kilon att slåss med, men nog har det varit tufft och tagit tid det med.

• Kimona

Kan ni ge tips på hur ni ätit för att gå ner och behålla vikten?

• Nostalgitripp
    Anonym skrev 2012-03-17 12:18:28 följande:
    duktigt.. men i mina ögon hade du en vackrare kropp på första bilden. Men om du mår bra av din viktminskning så är det kanon!
    Ingen av bilderna är fotad för att jämföra utan det är "vanliga" bilder och då vill man ju gärna fota så man ser bra ut. Jag trivdes inte alls som jag såg ut förut och 71 kg till min ringa längd på just över 160 är alldeles för mycket även ur hälsosynpunkt. :) Jag är ännu inte nöjd, som sagt, jag ska ner ytterligare 7kg från den "smala" bilden. :)
  • Anonym
    Nostalgitripp skrev 2012-03-17 16:18:18 följande:
    Ingen av bilderna är fotad för att jämföra utan det är "vanliga" bilder och då vill man ju gärna fota så man ser bra ut. Jag trivdes inte alls som jag såg ut förut och 71 kg till min ringa längd på just över 160 är alldeles för mycket även ur hälsosynpunkt. :) Jag är ännu inte nöjd, som sagt, jag ska ner ytterligare 7kg från den "smala" bilden. :)
    Tror man blir lite lurad också av bilderna då jag uppfattar bild 1 som bättre rent generellt. Du ser bättre ut som brunett, ljuset och färgerna är bättre och du "posar" mer. 
  • gullehjärtat

Vilken inspirerande tråd ;)
    Ni är så duktiga!!!!
    Själv tycks jag bara få nya före bilder, då jag ökar i vikt. Men nu är jag gravid för tredje och sista gången, och sen hoppas jag på fina efter bilder :P

Svar på tråden Före och efterbilder, viktminskning.