• Göteborgsbruden

Före och efterbilder, viktminskning.

Tänkte att alla ni som gått ner i vikt och vill, skulle kunna dela sina före och efterbilder som inspiration till alla som kämpar där ute  
    Tråden fick hamna i känsliga rummet för jag vet att en del säkert vill vara anonyma.

Skriv gärna starvikt, nuvarande vikt(eller vikt på efterbilden) och vilken metod du använt för att gå ner. 

(¯`°?.¸♥ Freja 21/11-2008 ♥ Loke 26/2-2010 ♥¸.?°´¯)
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-16 11:58
    Man får så klart dela med sig även utan bilder om man vill det också
  • Svar på tråden Före och efterbilder, viktminskning.
  • Nostalgitripp
    Anonym skrev 2012-03-17 16:34:17 följande:
    Tror man blir lite lurad också av bilderna då jag uppfattar bild 1 som bättre rent generellt. Du ser bättre ut som brunett, ljuset och färgerna är bättre och du "posar" mer. 
    Haha, förolämpningarna haglar. Inte nog med att jag såg bättre ut som tjock, jag passade tydligen bättre i mörkare hår också, jäklar vad ful jag måste ha blivit. :P

Dock så har jag samma hårfärg nu som då, det är ljuset som är annorlunda. Jag har inte rört håret sen dess. :P
  • emelielj

Favoritar via iPhone. Jobbar på min bantning just nu så jag återkommer med bilder.
    Duktiga ni är!

• Anonym (hm)
    Anonym (fetto) skrev 2012-03-17 12:04:44 följande:
    Är en stor tjej med BMI på över 37 och har insett att jag aldrig kommer lyckas gå ner i vikt och har kommit till insikt om att vill jag må bra så är det så här jag  får se ut. för ca 17 år sedan vägde jag 57 kg , idagligger jag på 97-98 kg.

Vill bara säga att jag är så grymt imponerad på er som lyckats och ni är så fina.  Sträck på er och känn er stolta över vad ni lyckats med!! 
    du ska inte försöka få en gbp op från landstinget???

heja er tjejer här inne!!!!

själv vägde jag 140 kg när mitt 2a barn föddes.. (startade på 104!!)...
    det tog mig 8mån att gå ner .. och då vägde jag 98kg i jan -11.
    idag vägde jag 105 och har så gjort i typ 5mån... :/

försöker skärpa mig men det går sisådär.. :(
    måste kämpa som FAN för att bli av med bara något hekto vilket leder till att jag ger upp alldeles för lätt.. ;(
    ni får gärna ge mig tips&råd..
    har bilder från när 2a barnet var 10dagar gammal och bilder där jag vägde 98kg. men inte på denna datorn då....
    typiskt nog.

• Söte79

Nostalgitripp: jag tycker du är skit fin!! Faktiskt både före och efter. :0) Det viktiga är att du trivs själv!! Själv är jag också 160 cm och min vikt normalt ligger på ca 47-48 kg. Nu är jag gravid. Hoppas jag kan träna bort mina extra kg sen men det är inget jag tänker på nu!

Ni är duktiga alla!!

Svar på tråden Före och efterbilder, viktminskning.