• Göteborgsbruden

Före och efterbilder, viktminskning.

Tänkte att alla ni som gått ner i vikt och vill, skulle kunna dela sina före och efterbilder som inspiration till alla som kämpar där ute  
    Tråden fick hamna i känsliga rummet för jag vet att en del säkert vill vara anonyma.

Skriv gärna starvikt, nuvarande vikt(eller vikt på efterbilden) och vilken metod du använt för att gå ner. 

(¯`°?.¸♥ Freja 21/11-2008 ♥ Loke 26/2-2010 ♥¸.?°´¯)
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-16 11:58
    Man får så klart dela med sig även utan bilder om man vill det också
  • Svar på tråden Före och efterbilder, viktminskning.
  • klus

Vill bara hoppa in här och hejja på er lite!
    GUUUU vad ni är duktiga!! Stor eloge till er alla!! :) Massa kramar, blir helt impad!! 

• vampyria2

Har bilder i mitt galleri, sitter på mobilen och kan inte lägga upp bilder. Jag har gått ner 71 kg allt som allt och tror det syns hehe

• TRImmortal

Åååh va peppad jag blir av att se alla bilder på er. Ni är jättefina och jätteduktiga allihop! Själv är jag 158cm lång och har nyligen börjat min viktresa (103kg vid start) och ska ner till 65 hade jag tänkt, om inte mer. Får se när det närmar sig. Har en lång väg att vandra. Men TACK för att ni delar med er av era bilder så att man kan gå in och titta de dagar då motivationen inte är på topp direkt. Förhoppningsvis kan jag själv dela med mig av mina bilder om inte alltför avlägsen tid. :D

• Nikhita
    vampyria2 skrev 2012-03-20 22:52:11 följande:
    Har bilder i mitt galleri, sitter på mobilen och kan inte lägga upp bilder. Jag har gått ner 71 kg allt som allt och tror det syns hehe
    Jaa det syns! Wow! Grattis
    I don't worry cause everything's gonna be alright
  • Kina79
    vampyria2 skrev 2012-03-20 22:52:11 följande:
    Fasiken va duktigt gjort!!!!
    Hur gjorde du?
    Hur har det gått sen, att hålla vikten? Vad har du för knep där?

Shit pommfritt va snygg du är  
    Älskade prinsessor!! Tyra 2004-02-20 Ellen 2006-04-12 Agnes 2010-05-03
Svar på tråden Före och efterbilder, viktminskning.