• Göteborgsbruden

Före och efterbilder, viktminskning.

Tänkte att alla ni som gått ner i vikt och vill, skulle kunna dela sina före och efterbilder som inspiration till alla som kämpar där ute  
    Tråden fick hamna i känsliga rummet för jag vet att en del säkert vill vara anonyma.

Skriv gärna starvikt, nuvarande vikt(eller vikt på efterbilden) och vilken metod du använt för att gå ner. 

(¯`°?.¸♥ Freja 21/11-2008 ♥ Loke 26/2-2010 ♥¸.?°´¯)
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-16 11:58
    Man får så klart dela med sig även utan bilder om man vill det också
  • Svar på tråden Före och efterbilder, viktminskning.
  • cocos87
    Eleonor86 skrev 2013-04-20 12:39:12 följande:
    LIte skillnad börjar ju synas! (ursäkta dom gigantiska bilderna) 110 kg före och 86 efter. Nu är det inte långt kvar! :) 

Shit, vad grym du är! Hur lång tid har detta tagit? hur har du gjort för att få så fina resultat?
    Nathalie 090607, Leo 101105, Nellie 120515
  • Eleonor86

Jag är 177 cm lång :) sen ser ju alla så otroligt olika ut! Mitt sitter ju mest runt mage och rygg.. Benen är jag helnöjd med nu! Haha :)

• Jonzonto
    Shivva skrev 2012-04-28 11:45:13 följande:
    Och nu har jag gått ner till 54-55 och börjar bli nöjd! Tungan ute
    Från igår:

Jag går väl emot många å säger grattis!
    Tycker det är snyggt när det är smalt, speciellt om det är muskler och med bra kosthållning! Snyggt jobbat! :)
  • Peter37
    Anonym (Lisa) skrev 2013-04-16 06:16:13 följande:
    Tack Peter! Glad

Som sagt, jag gör mig till på spegelbilden.. Skulle skicka iväg en sån larvig till en kompis.. Hade bara den kvar i mobilen som jag kunde lägga upp här..  
    har tittat mkt på din bildOskyldig
    hör av dig vet ja
  • Anders 150
    Anonym (35kg) skrev 2013-04-17 21:20:15 följande:
    Minus 35 kg

du ser piggare ut , stort grattis
  • Totoro

Favoritar denna tråd. Jag återkommer :)

Fett eller bebis? Fett eller bebis? Bebis eller fett? Bebis eller fett? BEBIS!!!!!
  • Anders 150
    Eleonor86 skrev 2013-04-20 12:39:12 följande:
    LIte skillnad börjar ju synas! (ursäkta dom gigantiska bilderna) 110 kg före och 86 efter. Nu är det inte långt kvar! :) 

ett mega grattis ^^Cool
  • Eleonor86

Tack Anders!

Och cocos87, man kan säga att det tog 1,5 år ungefär! Blev gravid i Juni 2011 och då vägde jag 113. Sen höll jag igen ganska bra under graviditeten och fortsatte bara! Lågkolhydratskost och motion har varit min hjälp! :)

• Jon the papa

Lite mer för o efter, ingen direkt viktskillnad sen sist 2 kg typ Men 5 cm till i midjan. Fast det är ju 33 Kilo ifrån Förbilden till höger till Nu bilden till vänster. 

Lchf har gjort istortsätt allt. 3 Månader med 2 ggr i veckan med lite styrketräning för ett halvår sen. Och nu gör jag lite armhävningar o plankan 1-2 ggr i veckan. Ska ta o plocka fram träningsgrejerna igen tror jag :) Ska bara få tummen ur .
    Bäst är att hälsan är på absolut topp, Mår som en kung, känner mig som en kung och typ 22-23 igen även fast man fyller 31 nu om 2 månader. Alltid kul när man glider i kläderna ifrån gymnasiet igen :) 

Stort grattis till alla er duktiga där ute :) Keep up the good work!  

• Anonym (Lisa)
    Peter37 skrev 2013-04-21 22:56:29 följande:
    har tittat mkt på din bildOskyldig
    hör av dig vet ja

haha... Skrattande 
    Tackar så mycket för komplimangen!  
Svar på tråden Före och efterbilder, viktminskning.