• Göteborgsbruden

Före och efterbilder, viktminskning.

Tänkte att alla ni som gått ner i vikt och vill, skulle kunna dela sina före och efterbilder som inspiration till alla som kämpar där ute  
    Tråden fick hamna i känsliga rummet för jag vet att en del säkert vill vara anonyma.

Skriv gärna starvikt, nuvarande vikt(eller vikt på efterbilden) och vilken metod du använt för att gå ner. 

(¯`°?.¸♥ Freja 21/11-2008 ♥ Loke 26/2-2010 ♥¸.?°´¯)
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-16 11:58
    Man får så klart dela med sig även utan bilder om man vill det också
  • Svar på tråden Före och efterbilder, viktminskning.
  • Anonym (vill oxå)
    Anonym (Pågående) skrev 2013-04-04 22:02:09 följande:
    Jag går på pulverdiet (i samråd med läkare) Och så går jag dagligen på långa promenader. Nu har jag ju kommit halvvägs, ska ner ca 20kg till sen så har jag nått mitt mål. Jag hoppas på att jag ska vara klar till juli.
    emelielj skrev 2013-04-05 11:49:21 följande:
    Grymt jobbat (pågående)!!
    Pulver is the shit! Hjälpte mig att starta med -14 kilo på fem veckor. Nu har jag nått min målvikt med -29 kilo och hade inte klarat det utan pulvret som kickstart!
    Maria1982 skrev 2013-04-05 12:09:08 följande:
    Pulver är bra! Sen får folk säga vad dom vill.
    Gick ner 20 kg med hjälp av det för snart tre år sen. Håller vikten, men önskar att tappa ca 8 kg...
    Vilken av pulverdieterna har ni gjort?

• emelielj

Jag åt naturdiet/nutriletts chokladshake och allevos purjolökssoppa. Synd nu att jag inte har en riktig förebild men jag var ingen luslins då!

• 7 michelingodingar

Första januari påbörjade jag min viktresa. och på bilden till vänster vägde jag 99,4 kg och idag har jag gått ner 12,5 kg och väger 86,9 kg. Jag har 25 kg till som jag ska ner innan jag är klar.

• Pernilla 909
    Anonym (Pågående) skrev 2013-04-04 21:53:41 följande:
    Om du menar mig så har det tagit 2 månader att nå det resultatet och närmare 20kg minus :)
    Det var dig! :) Fantastiskt att bristningarna blivit så fina så snabbt också! Inger ju lite hopp!
  • Anonym (Pågående)
    Pernilla 909 skrev 2013-04-05 16:44:55 följande:
    Det var dig! :) Fantastiskt att bristningarna blivit så fina så snabbt också! Inger ju lite hopp!
    Bristningarna är 3år gamla, efter en graviditet. Efter graviditeten har jag gått upp massor i vikt pga sjukdom och medicinering men jag har inte fått några fler bristningar tack och lov. Men jag håller med om att de har blivit mycket finare nu när jag har gått ner :)
  • Anonym
    7 michelingodingar skrev 2013-04-05 12:52:59 följande:

Första januari påbörjade jag min viktresa. och på bilden till vänster vägde jag 99,4 kg och idag har jag gått ner 12,5 kg och väger 86,9 kg. Jag har 25 kg till som jag ska ner innan jag är klar.

wow,  bra jobbat.  Sjukt söt ungeGlad
  • 7 michelingodingar
    Bebis i Dec 2010 skrev 2013-04-05 14:21:34 följande:
    7michelingodingar: bra jobbat! Hoppas du delar med dig mer under resans gång.
    Tack, det ska jag absolut göra
    Anonym skrev 2013-04-05 17:40:40 följande:
    wow,  bra jobbat.  Sjukt söt ungeGlad

Tack tack, visst e han söt min lilla linslus
    Anonym (Pågående) skrev 2013-04-04 21:22:56 följande:
    Provar igen då

Före

Nu

Före

Nu

Wow, bra jobbat!! Min mage liknar din med så där mycket bristningar efter graviditet och jag har ett rejält häng på min mage som kommer behöva opereras bort men det ger mig hopp när jag ser hur fin du är nu!! Jag hoppas att jag också kommer få så bleka bristningar som du har
  • Anonym (15kg)
    Anonym (Undrar?) skrev 2013-04-04 21:51:01 följande:
    Måste bara fråga er som verkar ha lite bättre koll,mina lår är lite liknande som på bilden i inlägg 208..är det verkligen möjligt att få låren släta igen genom träning??
    Är olika från person till person. Vissa kan, andra kan inte. Hänger på gener, ålder och så vidare.
Svar på tråden Före och efterbilder, viktminskning.