• Göteborgsbruden

Före och efterbilder, viktminskning.

Tänkte att alla ni som gått ner i vikt och vill, skulle kunna dela sina före och efterbilder som inspiration till alla som kämpar där ute  
    Tråden fick hamna i känsliga rummet för jag vet att en del säkert vill vara anonyma.

Skriv gärna starvikt, nuvarande vikt(eller vikt på efterbilden) och vilken metod du använt för att gå ner. 

(¯`°?.¸♥ Freja 21/11-2008 ♥ Loke 26/2-2010 ♥¸.?°´¯)
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-16 11:58
    Man får så klart dela med sig även utan bilder om man vill det också
  • Svar på tråden Före och efterbilder, viktminskning.
  • Jessica2013

Tjock och brun 107 kg (2009)
    Mindre tjock och blek 91 kg (idag)

-16 kg

Är igång med att gå ner ca 20 kg nu.

Hejja oss!
  • Olyckan

Fy sören vad grymma och snygga alla är!! Denna tråden får ALDRIG(!!) dö ut, ni ger hopp och inspiration till såå många därute, inklusive mig! Mitt mål är att kunna vara lika stolt om några månader och då ska jag minsann också lägga in bilder :)

• ZandraV

Vilken härlig tråd. jag hoppas jag med kommer att kunna lägga upp bilder här .. om 1 år eller så haha :D

• Striges
    Jon the papa skrev 2012-08-19 12:46:04 följande:
    Jo för det är bättre att sprida fettskräckpropagandan som har gjort hela planetens befolkning sjuka och feta  ? Lchf kanske tar över sånnahär trådar om viktminskning för att det är ungefär det enda hållbara som faktiskt fungerar i längden,,, ja och dess variation Ketogen kost då som ja,,, människan åt tills vi kom på att göra bröd och blev feta o sjuka. 

Bilder ska läggas upp snart sorry att man kapa tråden. Men handlar ju om viktnedgång så detta va änna relevant, Även om viktnedgången på lchf bara är en rätt grym biprodukt. 
    LCHF är jättebra i längden... visst.

traningslara.se/lchf-fettsnalt-eller-medelhavskost-i-6-ar/
    www.dn.se/nyheter/sverige/den-farligaste-modedieten-vi-haft
    www.slv.se/sv/Fragor--svar/Fragor-och-svar/Mat-och-naring/Fragor-och-svar-om-LCHF/

Bra för att banta kanske men det går precis lika bra med andra dieter. LCHF är ingen mirakelkur som botar diabetes/cancer/hiv mm som många LCHF fanatiker verkar tro.
    LCHF är för latmaskar som inte orkar träna.
  • Anonym

Vilka fantastiska resultat! Tack för att ni vill dela med er!

Vore jättekul om ni ville skriva vilken metod ni har använt er av för att gå ner!

• Eleonor86
    Tesselajnen skrev 2013-03-27 10:41:16 följande:

Det går sakta framåt mot slutmålet. 5 kilo kvar till första stora målet där jag sedan får fundera på om jag ska gå ner mer eller bara hålla vikten. Glad

Åh så bra! :) 
  • Mizzii
    Tesselajnen skrev 2013-03-27 10:41:16 följande:

Det går sakta framåt mot slutmålet. 5 kilo kvar till första stora målet där jag sedan får fundera på om jag ska gå ner mer eller bara hålla vikten. Glad

Skitduktig du har varigt och är,
    Hur har du gått tillväga? 
  • MoonFlight

Längtar tills nu bebis behagar komma ut i aug så man kan sätta igång och träna!! Vill oxå visa upp resultat!

Alla är jätteduktiga och kul att se resultaten

Svar på tråden Före och efterbilder, viktminskning.