• Göteborgsbruden

Före och efterbilder, viktminskning.

Tänkte att alla ni som gått ner i vikt och vill, skulle kunna dela sina före och efterbilder som inspiration till alla som kämpar där ute  
    Tråden fick hamna i känsliga rummet för jag vet att en del säkert vill vara anonyma.

Skriv gärna starvikt, nuvarande vikt(eller vikt på efterbilden) och vilken metod du använt för att gå ner. 

(¯`°?.¸♥ Freja 21/11-2008 ♥ Loke 26/2-2010 ♥¸.?°´¯)
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-16 11:58
    Man får så klart dela med sig även utan bilder om man vill det också
  • Svar på tråden Före och efterbilder, viktminskning.
  • vampyria2

Hm jag ska åka utomlands snart men kom på att jag har gått ner 71 kg sen jag fixade migg EU-leg, vad tror ni kan jag åka på det gamla eller måste jag lägga ut pengar på ett nytt?  Visst syns det i vilket fall att det är jag?

• Jon the papa
    vampyria2 skrev 2013-04-25 21:22:01 följande:
    Hm jag ska åka utomlands snart men kom på att jag har gått ner 71 kg sen jag fixade migg EU-leg, vad tror ni kan jag åka på det gamla eller måste jag lägga ut pengar på ett nytt?  Visst syns det i vilket fall att det är jag?

Haha 71 kilo? Daem sinnes bra jobbat isåfall :) Grattis grattis. Och bra fråga :/ ? 
  • vampyria2

Jepp 71 kg :p jag har gjort en GBP för tre år sedan och har varit sten hård sen dess, äter bara sunt och tränar hårt, aldrig att jag kommer att bli stor igen :p

Jag var på posten för ett tag sedan och tanten bakom disken frågade om det verkligen var jag på kortet så det var då jag började fundera på om det verkligen var en sån stor skillnad, det är ju ändå en ansiktsbild och jag tycker inte jag har förändras så mycket i ansiktet ändå

• fläta
    vampyria2 skrev 2013-04-25 23:01:09 följande:
    Jepp 71 kg :p jag har gjort en GBP för tre år sedan och har varit sten hård sen dess, äter bara sunt och tränar hårt, aldrig att jag kommer att bli stor igen :p

Jag var på posten för ett tag sedan och tanten bakom disken frågade om det verkligen var jag på kortet så det var då jag började fundera på om det verkligen var en sån stor skillnad, det är ju ändå en ansiktsbild och jag tycker inte jag har förändras så mycket i ansiktet ändå
     Förvånad Jag ser inga likheter alls mellan bilderna. För mig ser det ut att vara två helt olika personer.
  • vampyria2
    fläta skrev 2013-04-26 04:45:38 följande:
     Förvånad Jag ser inga likheter alls mellan bilderna. För mig ser det ut att vara två helt olika personer.
    haha va tusan själv ser jag nästan ingen skillnad alls, tur att nätet finns så man kan kasta upp såna här saker och kanske inse att det är dax att skaffa ett nytt då
  • Karisma

Vampyria2: Skulle säga det är dags att skaffa ett nytt. Inte lik på korten. Och bra jobbat till  -71kg. :)

/K  

• Göteborgsbruden

Svårt att fatta att jag var så stor... Har kommit långt (även om det tagit lite tid)!

(¯`°?.¸♥ Freja 21/11-2008 ♥ Loke 26/2-2010 ♥ Ymer 20/1-2013 ♥¸.?°´¯)
  • vampyria2
    Göteborgsbruden skrev 2013-04-26 14:11:46 följande:
    Svårt att fatta att jag var så stor... Har kommit långt (även om det tagit lite tid)!

Bra jobbat  Livet känns lite lättare på många plan nu va   Älskar mitt nya liv måste jag säga
Svar på tråden Före och efterbilder, viktminskning.