• Göteborgsbruden

Före och efterbilder, viktminskning.

Tänkte att alla ni som gått ner i vikt och vill, skulle kunna dela sina före och efterbilder som inspiration till alla som kämpar där ute  
    Tråden fick hamna i känsliga rummet för jag vet att en del säkert vill vara anonyma.

Skriv gärna starvikt, nuvarande vikt(eller vikt på efterbilden) och vilken metod du använt för att gå ner. 

(¯`°?.¸♥ Freja 21/11-2008 ♥ Loke 26/2-2010 ♥¸.?°´¯)
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-16 11:58
    Man får så klart dela med sig även utan bilder om man vill det också
  • Svar på tråden Före och efterbilder, viktminskning.
  • Mizzii
    7 michelingodingar skrev 2013-06-10 13:41:48 följande:
    Nu har det gått 2 månader till. Jag har nu gått ned 16,6 kg

Här bild från viktresans start fram tills nu. Vägde 99,4 kg och är nere på 82,8 kg

Skitbra jobbat...Går du å någon diet eller så?
  • 7 michelingodingar
    Mizzii skrev 2013-06-10 13:47:23 följande:
    Skitbra jobbat...Går du å någon diet eller så?

Tack Jag började med att byta ut alla mål utom middagen mot Allevo soppor och bars ( har även varvat med nutrilette) sedan har jag sakta bytt ut mål efter mål till vanlig mat igen och samtidigt tagit tag i mitt beroende av att äta godis och fika varje dag och sedan plockat bort 5 dl vispgrädde som jag alltid hade i maten innan och 1,5 l läsk som jag drack i stort sett varje dag. Idag äter jag sällan godis och fika och ska jag "unna" mig något så blir det endast till helgen och då endast väldigt lite och läsk så blir det Cola Zero i så fall.
    Jag började också med at gå en promenad på ca 3 km sedan ökade jag på detta och nu cyklar jag en runda på 6-7 km ca 4-5 gånger i veckan. 
  • Nemiia
    Anonym (15kg) skrev 2013-03-14 14:44:09 följande:
    Bara för att jag är stolt Glad

Shit vad grym du är!! Riktigt snygg midja. Jag har liknande magse som sig efter barnafödande och viktnedgång

• villbligravid2012

hejhej :) jag har också gjort en vikt resa, började på 125 kg nu väger jag 92,4 kg :) 20 kvar ;) ska försöka hitta lite bilder, men de blir nog svårt har haft svårt att vara med på kort  när jag vägde som mest

• Nemiia

Har lagt in bilder här förut men nu är det inte jätte långt kvar till mål så tänkte dela med mig av en före/efter bild till. Nu är det ju inte så gott om före bilder och speciellt inte i helformat så att säga, så med risk för upprepning på före bilden. Ca 7-9 kg till är drömmen att få bort men får se vart det stannar.

Före: ca 101 kg
    Efter: 79-80 kg

• Nemiia
    buffybuffy skrev 2013-06-16 22:44:48 följande:
    Jag som fetast vägde kanske 100 kg. Nu är detta jag:väger runt 83 kg. Jag nu :)

Bra kämpat! Kör du någon diet? Jag har nästintill likadan mage som dig. Tycket det är extremt svårt med den nedre delen
  • Anonym (mio)
    Nemiia skrev 2013-06-16 22:24:00 följande:
    Har lagt in bilder här förut men nu är det inte jätte långt kvar till mål så tänkte dela med mig av en före/efter bild till. Nu är det ju inte så gott om före bilder och speciellt inte i helformat så att säga, så med risk för upprepning på före bilden. Ca 7-9 kg till är drömmen att få bort men får se vart det stannar.

Före: ca 101 kg
    Efter: 79-80 kg

Du är jättefin på båda bilderna! Grattis till viktnedgången! Får jag fråga hur lång du är?
Svar på tråden Före och efterbilder, viktminskning.