• Göteborgsbruden

Före och efterbilder, viktminskning.

Tänkte att alla ni som gått ner i vikt och vill, skulle kunna dela sina före och efterbilder som inspiration till alla som kämpar där ute  
    Tråden fick hamna i känsliga rummet för jag vet att en del säkert vill vara anonyma.

Skriv gärna starvikt, nuvarande vikt(eller vikt på efterbilden) och vilken metod du använt för att gå ner. 

(¯`°?.¸♥ Freja 21/11-2008 ♥ Loke 26/2-2010 ♥¸.?°´¯)
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-16 11:58
    Man får så klart dela med sig även utan bilder om man vill det också
  • Svar på tråden Före och efterbilder, viktminskning.
  • Anonym (mio)
    Göteborgsbruden skrev 2013-05-18 15:53:19 följande:

Nådde mitt mål på 70 kg idag, -75 kg totalt!

Fyfan vad du har jobbat, du måste vara sjukt stolt över dig själv!!!
  • Eleonor86

Det har tagit ungefär 2-3 år och jag har dragit ner på kolhydraterna! Och tack! :)

Jag har endel som sitter kvar som inte är välkommet att stanna, haha :) väger ju 80 kg nu så 10-12 kg till skulle inte skada! Men tack för komplimangen! :)

• Mizzii

Jäklar vad duktiga ni är. Jag känner mig super tjockis...Här är bilder med 13 dagars mellanrum på tjocka mig.
    Först kommer FÖRE-bilden och under den EFTER-bilden....

Hoppas verkligne man lyckas så bra som ni här inne!!! Jag är fortfarande fläskig sen mina graviditeter men hoppas,hoppas,hoppas jag har sån lycka som ni att gå ner en hel del   

• Anonym (jagvillockså!)
    Mizzii skrev 2013-05-26 09:22:12 följande:

Jäklar vad duktiga ni är. Jag känner mig super tjockis...Här är bilder med 13 dagars mellanrum på tjocka mig.

Först kommer FÖRE-bilden och under den EFTER-bilden....

Hoppas verkligne man lyckas så bra som ni här inne!!! Jag är fortfarande fläskig sen mina graviditeter men hoppas,hoppas,hoppas jag har sån lycka som ni att gå ner en hel del   

13 dagar!?!?! Wow!!!!! 
  • Göteborgsbruden

Grattis till framgångarna alla duktiga kämpar!

(¯`°?.¸♥ Freja 21/11-2008 ♥ Loke 26/2-2010 ♥ Ymer 20/1-2013 ♥¸.?°´¯)
  • 7 michelingodingar

Nu har det gått 2 månader till. Jag har nu gått ned 16,6 kg

Här bild från viktresans start fram tills nu. Vägde 99,4 kg och är nere på 82,8 kg

Svar på tråden Före och efterbilder, viktminskning.