• Göteborgsbruden

Före och efterbilder, viktminskning.

Tänkte att alla ni som gått ner i vikt och vill, skulle kunna dela sina före och efterbilder som inspiration till alla som kämpar där ute  
    Tråden fick hamna i känsliga rummet för jag vet att en del säkert vill vara anonyma.

Skriv gärna starvikt, nuvarande vikt(eller vikt på efterbilden) och vilken metod du använt för att gå ner. 

(¯`°?.¸♥ Freja 21/11-2008 ♥ Loke 26/2-2010 ♥¸.?°´¯)
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-16 11:58
    Man får så klart dela med sig även utan bilder om man vill det också
  • Svar på tråden Före och efterbilder, viktminskning.
  • mice
    buffybuffy skrev 2013-06-18 08:58:50 följande:
    skit snygg på båda:) bra jobbat.
    Taack! Glad Det tog mycket jobb att gå ner de sista 5... Blev att cykla 1,5 h varje dag och tackla sockerberoendet.
  • Anonym (slank 2014)
    mice skrev 2013-06-18 08:56:22 följande:
    Jag är 158 cm lång.
    Började på 72 kg, kan ha gått ner ett par kg på "före" men kring 70. :)
    Nu ligger jag på 58-59 kg och trivs mycket bättre. Glad

Du var fin på båda bilderna men midjan ser fantastisk ut nu när du är lite smalare! Bra jobbat!

Vad använde du för metod?
  • mice
    Anonym (slank 2014) skrev 2013-06-18 09:18:41 följande:
    Du var fin på båda bilderna men midjan ser fantastisk ut nu när du är lite smalare! Bra jobbat!

Vad använde du för metod?
    Åh tack! Jag var smal som tonåring men började lägga på mig efter 18, så jag visste inte att jag hade en fin figur bakom hullet förrän jag gick ner i vikt sen. Glad Hade ju hunnit bli kvinna under tiden.

Från början så hade jag väldigt dåliga vanor så satte igång med en rutin att äta kring 1500 kcal per dag istället för.... gud vet hur mycket.  Hade sjukt dålig kondis så det blev mest promenader. Fick ett Wii Fit (tränings tv-spel) av min dåvarande och det gjorde faktiskt susen!

Senare skaffade jag jobb på andra sidan stan (bodde i sthlm då) och bestämde mig för att  spara pengar och skippa SL-kort för att cykla istället. Då tog det fart på riktigt! Skrattande Det var ca 45 min i varje riktning 5 ggr i veckan plus promenader på helgerna.
  • Anonym (slank 2014)
    mice skrev 2013-06-18 09:30:12 följande:
    Åh tack! Jag var smal som tonåring men började lägga på mig efter 18, så jag visste inte att jag hade en fin figur bakom hullet förrän jag gick ner i vikt sen. Glad Hade ju hunnit bli kvinna under tiden.

Från början så hade jag väldigt dåliga vanor så satte igång med en rutin att äta kring 1500 kcal per dag istället för.... gud vet hur mycket.  Hade sjukt dålig kondis så det blev mest promenader. Fick ett Wii Fit (tränings tv-spel) av min dåvarande och det gjorde faktiskt susen!

Senare skaffade jag jobb på andra sidan stan (bodde i sthlm då) och bestämde mig för att  spara pengar och skippa SL-kort för att cykla istället. Då tog det fart på riktigt! Skrattande Det var ca 45 min i varje riktning 5 ggr i veckan plus promenader på helgerna.
    Låter som en väldigt sund metod och starkt av dig att bara nöta på. Vardagsmotion på det där sättet verkar vara riktigt effektivt!
  • Alliie

FAN VAD BÄST NI ÄR!

Favoritar och återkommer med bilder till vinter, då sonen är född och jag hunnit komma igång! :)

• Nemiia
    buffybuffy skrev 2013-06-18 08:44:26 följande:
    :) Ska du fortsätta gå ner eller är du nöjd? ja vill tappa minst 20 till.

Jag vill ha ett normalt BMI vilket jag aldrig haft och då måste jag gå ner minst 6 kg till, då ligger jag på gränsen så mitt mål är ca 9 kg till
  • Anonym (intressant)

Intressant att följa denna tråd

• FrökenFreja
    Tesselajnen skrev 2013-06-20 22:23:52 följande:

Inte klar än men snart hoppas jag på att nå första riktiga målet.

32 kilo so far.

Wow! Bra jobbat!!!!

• Jon the papa
    Tesselajnen skrev 2013-06-20 22:23:52 följande:

Inte klar än men snart hoppas jag på att nå första riktiga målet.

32 kilo so far.

Daem girl. Gott jobbat :) 
Svar på tråden Före och efterbilder, viktminskning.